Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi E-book reader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aldi E-book reader

    Aldi heeft komende week in NL een E-book reader in de aanbieding voor 80 euro.
    Welk merk is deze? En welke zijn de voor of nadelen ten opzichte van de Sony.

  • #2
    Re: Aldi E-book reader

    Ga gewoon voor de Sony. Die is echt goed!
    Die kost amper 40€ meer, en je weet wat je krijgt.
    Of ga voor een Kindle, die schijnen ook OK te zijn.


    Ik heb bij vriende ooit een tablet (what's in a name) vastgehad van Kruidvat of zo.
    Die zou ik echt na 2 keer gebruiken weggooien. Daar kan je nu eens niks deftig mee doen.

    Comment


    • #3
      Re: Aldi E-book reader

      Ik zou zeker een ereader kiezen met verlichting. Ik heb de Sony gehad en binnenshuis bij wat minder licht is zo een e-ink scherm onleesbaar. De kobo aura is een prima keuze.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Aldi E-book reader

        Dan doe je toch gewoon het licht van de woonkamer aan, dat moet je met een echt boek dan ook :-D

        Volgens mij is de Sony in de aanbieding bij bol.com voor 99 euro.
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: Aldi E-book reader

          Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
          Dan doe je toch gewoon het licht van de woonkamer aan, dat moet je met een echt boek dan ook :-D

          Volgens mij is de Sony in de aanbieding bij bol.com voor 99 euro.
          Ik heb de Sony, en ben er super tevreden over. Altijd 300 boeken mee op reis .
          Ook de handleidingen van filmcamera, reflexcamera, bridgecamera (alles in pdf) zitten er in.
          Reader zit wel in een soort hoesje/kaft (met lichtje) waardoor je meer het gevoel hebt een boek vast te houden.
          Als je al eens mocht lezen in bed, dan stoor je je partner niet met het kleine, doch efficiënt, lichtje van het hoesje .
          Het kan ook in alle richtingen draaien, hoog boven de reader, laag, verder of dichter bij de tekst.....
          Ik heb wel nog 200 euro betaald (reader + kaft) een paar jaar terug.
          Dat is altijd de 'miserie' wanneer je er vlug bij bent.
          Mvrgr.

          Comment


          • #6
            Re: Aldi E-book reader

            De Sony heb ik wel eens in de winkel getest en die leek mij het meest gebruiksvriendelijk in vergelijk met de andere merken die ze daar hadden.
            Maar mijn ervaring bij Aldi is dat hun aanbiedingen vaak van goede kwaliteit zijn. Maar ik lees ook graag ervaringen over het gebruiksgemak. Voordeel bij Aldi is wanneer je niet tevreden bent de koop zonder opgave van redenen weer binnen drie weken ongedaan kan maken mits je het in dezelfde staat terug brengt.

            Comment


            • #7
              Re: Aldi E-book reader

              Ik heb die Sony ook. Hij wordt dagelijks gebruikt. En 's avonds doe ik gewoon
              dat lampje uit zijn hoesje aan, daar hoeft echt geen licht voor in de huiskamer.
              Lang geaarzeld om er eentje te kopen, maar nu ik het heb: fantastisch. Het is
              de mooiste cadeau die ik ooit gekregen heb.
              Al kan ik me best voorstellen dat andere e-readers ook goed zijn, dat zelfs die
              van de Aldi goed is.

              Comment


              • #8
                Re: Aldi E-book reader

                De E-reader die Aldi deze week voor €80 in de aanbieding heeft binnen een dag weer teruggebracht, het is geen aanrader: gebruiksonvriendelijk; weinig instelmogelijkheden voor lettertype/grote en teveel aan toetsen. Bij het bladeren licht het scherm hinderlijk op.
                Dezelfde dag voor €99 de Sony via Bol.com gekocht, elders kost deze €139. Wereld van verschil.

                Ik zoek een programma waarmee je PDF kan converteren naar Epub.
                Last edited by Eenbes; 10 juli 2013, 15:30.

                Comment


                • #9
                  Re: Aldi E-book reader

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Ik zoek een programma waarmee je PDF kan converteren naar Epub.
                  Kan je met een e-reader dan geen .pdf lezen?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aldi E-book reader

                    Dat zou hij moeten kunnen maar de opmaak ziet er niet uit.
                    Regels die halverwege worden afgebroken en een regel daar onder verder gaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aldi E-book reader

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Dezelfde dag voor €99 de Sony via Bol.com gekocht, elders kost deze €139. Wereld van verschil.

                      Ik zoek een programma waarmee je PDF kan converteren naar Epub.
                      Ik heb de e-reader van Bol ook. Let wel het is een "limited edition" en heeft enkele beperkingen.
                      Het is een SONY PRS-T2N waar de N voor nederlands staat.
                      Hierdoor staan er ook maar 2 woordenboeken op (EN-NL en NL-EN).
                      Door de 'N' verschilt hij van de originele en kan er geen firmware upgrade gebeuren zoals voor de PRS-T2.
                      Verder lijkt de HW dezelfde.
                      Bij navraag bij SONY bevestigde men dat en ook dat men niet wist wanneer er voor de PRS-T2N een FW upgrade zou komen.

                      Voor de epub conversie is Calibre een goede keuze. Gratis en doet zijn job goed.
                      calibre: The one stop solution for all your e-book needs. Comprehensive e-book software.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aldi E-book reader

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Dat zou hij moeten kunnen maar de opmaak ziet er niet uit.
                        Regels die halverwege worden afgebroken en een regel daar onder verder gaan.
                        Ik heb diverse camera handleidingen op mijn e-reader staan, en die worden even goed weergegeven als op mijn pc.
                        Begrijp het niet goed dat het bij U niet zo is.
                        Mvrgr.

                        Comment

                        Working...
                        X