Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

    Waar zijn ze in ons land in hemelsnaam mee bezig ? In welke samenleving gaan we uitmonden als de bevolking dit allemaal gaat blijven slikken ? Hebben we dan geen ballen meer aan ons lijf om een deftige reactie te laten horen of interesseert het ons allemaal niet ? Zijn we zodanig met ons eigen 'ik' bezig dat we niet zien waar dit ons zal naar leiden ? Ik maak mij zorgen, het ergert mij, maakt mij kwaad, frustreert mij (bijna)...
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

  • #2
    Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

    Het zijn pestboetes, geldklopperij en ja we zijn watjes. Ik zie ons nog niet in Brussel staan zoals het er nu in Turkije aan toe gaat.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

      Snappen jullie dat echt niet ? Het geld moet en zal er komen, op welke manier ze het komen halen speelt voor die lui geen enkele rol !
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

        zie: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...es-458588.html

        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #5
          Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          .... , fraudeurs aangeven...
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

            Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
            Waar zijn ze in ons land in hemelsnaam mee bezig ?
            Zoals ene Bakeljauw Cois ooit zei "In wa voor ne wereld leven wij nu"

            Ik erger mij ook steeds meer aan al de (veelal belachelijke, onnodige) regeltjes en wetten tegenwoordig. De invoering heeft echter maar 1 reden ... €€€€€ Bestaande boetes worden verhoogd, nieuwe gecreëerd.
            Misschien moeten we de politici wat meer "volksvertegenwoordigers" gaan noemen zodat ze weten wat hun opdracht is nadat (en er voor ook natuurlijk) ze verkozen zijn, het volk vertegenwoordigen en alles in goede banen leiden zonder pestregels en boetes buiten proportie.

            Wie heeft er nu last van een iemand die een doos verschuift i.p.v. draagt? Wie heeft er last van iemand die eet op de trappen van een gebouw? Aan de andere kant lijkt het steeds moeilijk om echte overlast en misdrijven aan te pakken.

            Ondertussen kan dit niet anders dan een MD worden....
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

              je kan het niet meer vatten, tussen 2 huizen ligt een onbebouwd stuk grasland,( niet in een bebouwde kom, maar landbouw gebied) nu heeft 1 van die buren een klacht neergelegd bij de politie dat het gras te hoog staat.Ze hebben die klacht via de gemeente die natuurlijk de eigenaar kent, dit aan deze overgemaakt. met de vraag zijn gras te maaien.Ik vind dit raar, heeft de politie die klacht ontvankelijk te nemen en zo te beslissen dat iemand zijn gras moet maaien.
              Ga daar naast wonen, dan ben al op voorhand zeker van de nodige zever.
              https://ggpics.be/

              Comment


              • #8
                Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Zoals ene Bakeljauw Cois ooit zei "In wa voor ne wereld leven wij nu"
                .......
                Klopt maar hij zegt meer van " ONNOZEL MANNEKE " maar dat slaat op de minister die dit in het leven heeft geroepen.
                Er zullen nog wel rare wetten komen waar wij Belgistan nog wat meer promoten in de roddelblaadjes of bij het clubke "RARE MENSEN"
                Straks eens zoeken naar waar ik nog kan vluchten, welk land of zou ik beter al sparen voor een ticket naar een andere planeet ???

                Comment


                • #9
                  Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  je kan het niet meer vatten, tussen 2 huizen ligt een onbebouwd stuk grasland,( niet in een bebouwde kom, maar landbouw gebied) nu heeft 1 van die buren een klacht neergelegd bij de politie dat het gras te hoog staat.Ze hebben die klacht via de gemeente die natuurlijk de eigenaar kent, dit aan deze overgemaakt. met de vraag zijn gras te maaien.Ik vind dit raar, heeft de politie die klacht ontvankelijk te nemen en zo te beslissen dat iemand zijn gras moet maaien.
                  Ga daar naast wonen, dan ben al op voorhand zeker van de nodige zever.
                  Voor zo ver ik weet mag je het gras zo hoog laten groeien als je wil ( zo lang het niet door de draad groeit bij de buren)
                  Maar je moet de netels en distels wel verwijderen voor ze beginnen 'te zaaien'

                  Neem maar aan dat het voor de buren ook niet leuk is als het onkruid door de omheining groeit, maar ik vind het toch beter om eerst even de eigenaar van het stuk weiland te spreken ipv direct naar de politie te stappen.
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                  Comment


                  • #10
                    Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                    Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                    maar ik vind het toch beter om eerst even de eigenaar van het stuk weiland te spreken ipv direct naar de politie te stappen.
                    Ik ook; maar van verzuring, jaloezie en azijnpisserij valt in België niks te bespeuren hoor...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                      Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                      je kan het niet meer vatten, tussen 2 huizen ligt een onbebouwd stuk grasland,( niet in een bebouwde kom, maar landbouw gebied) nu heeft 1 van die buren een klacht neergelegd bij de politie dat het gras te hoog staat
                      Dat is een plaats waar je gewoonlijk heel wat verschillende soorten vlinders en andere insecten kan gaan fotograferen.
                      Maar als het kort gemaaid blijft, dan zal je er daar niet veel kunnen vinden...

                      Als je in een landbouwgebied gaat wonen, dan moet je niet van alle buren (landbouwers in dit geval) verwachten dat ze een mooi gazonnetje aanleggen op elk stuk grond dat niet in gebruik is.
                      De landbouwer mag meestal ook mest verspreiden op zijn grond, als die buren het hem dus te lastig maken, dan kan hij ze op die manier wel terug pakken (vooral als hij per toeval ziet dat ze alles aan het klaarzetten zijn voor een barbecue bijvoorbeeld)...
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                        Ja het gaat hier zoals dikwijls, er wordt een dik huis gezet' op den buiten' en dan word er verwacht dat iedereen gaat leven volgens hun normen. Ze kunnen dan wel zeggen en bluffen bij vrienden dat ze op den buiten wonen, maar de geuren en kleuren van 'den buiten ' o la.
                        Dat is door de verkavelaar wijselijke verzwegen, dat er o;a nog boeren wonen met geurige activiteiten. En die als oude West-Vlamingen nog al eens een koppig gedrag vertonen. En dan vinden ze ' den buiten' toch zo plezant niet, en geraken zo gefrustreert door de dure investering.
                        https://ggpics.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                          Ik ken er zo eentje die op den buiten is gaan wonen voor de rust. Nu blijkt dat de boer naast de deur veelvuldig gebruikt maakt van een hagelkanon.
                          Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                          Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: Absurde GAS boetes, fraudeurs aangeven...

                            goed, en dan vergeten ze de tijd nog dat de mais afgedaan word, dat is dag en nacht met vier grote plukmachines naast elkaar, en zware tractoren die voorbij rijden, zo dat heel het huis staat te daveren.We kunnen zo nog wel even doorgaan over wonen " op den buiten "
                            https://ggpics.be/

                            Comment

                            Working...
                            X