Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschuiven aan de kassa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanschuiven aan de kassa

    Hebben jullie dit ook?

    Je staat aan te schuiven in “den Aldi”. Achter je enkele gepensioneerden in vol ornaat, kravatje, madam behangen met haar “goud”. En wie klaagt over het moeten aanschuiven…. Inderdaad.
    Als je dan de opmerking maakt dat het prijsverschil met andere supermarkten o.a., zo niet voornamelijk ligt bij besparingen op het personeel ( dat én moet kuisen, én moet uitpakken én de kassa moet doen, krijg je als opmerking : we zullen meneer maar in zijn wijsheid laten….)
    Hun oplossing lieten ze ook weten….. “Dan moeten ze dit (het uitpakken) maar na het sluitingsuur doen door overuren te kloppen, ofwel onbetaald ofwel moet “den Aldi” maar betalen….….. jawadde…daar staat “den Aldi” echt voor te springen… Een opsteker voor mij, ze kregen ook tegenwind van verschillende anderen, anderen die geduldig stonden aan te schuiven die weten waarom het bij “den Aldi” voordeliger is.

    Gepensioneerden, nooit hebben ze tijd…… Zelf heb ik ook het geluk niet meer dagelijks naar het werk te moeten. Maar moest ik zo moeten “leven”…. Ik ging terug werken…..
    Da moest ik effe kwijt.

  • #2
    Re: aanschuiven aan de kassa

    Dan moeten ze maar naar New York verhuizen ...
    Ginder verschillende keren meegemaakt dat je aan de kassa komt en de mensen voor u (niet de toeristen) vragen of je gehaast bent en wil voorgaan.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: aanschuiven aan de kassa

      denk dat haast en ongeduld, toch niet aan leeftijd gebonden is hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: aanschuiven aan de kassa

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Dan moeten ze maar naar New York verhuizen ...
        Ginder verschillende keren meegemaakt dat je aan de kassa komt en de mensen voor u (niet de toeristen) vragen of je gehaast bent en wil voorgaan.
        Kijk als ik opmerkingen hoor zoals hierboven door mij beschreven en deze individuen staan net achter mij doe ik het zeer rustig aan de kaasa. Rustig alles terug in het karretje, proberen zonder kaart te betalen en lang genoeg (moeten) zoeken naar pasmunt..... Dat personen die tijdig op hun werk moeten zijn en slechts enkele producten moeten betalen, geen probleem maar personen die 24/24 u hun eigen de baas zijn wat tijdsgebruik betreft......en die staan te klagen achter mij, sorry, die wachten net iets langer.

        Comment


        • #5
          Re: aanschuiven aan de kassa

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          denk dat haast en ongeduld, toch niet aan leeftijd gebonden is hoor.
          grt,bouk.
          Vreemd dat net die leeftijdscategorie staan te klagen en te zagen en dat net die leeftijdscategorie een kwartier voor het openingsuur al staan te ijsberen om binnen te kunnen.
          Inderdaad Bouk ook anderen hebben deze handicap maar het is toch opvallend bij gepensioneerden. (waar ik mij ook mag onder rekenen, alhoewel, als ik moet wachten dan wacht ik. Of ik ga in de Carrefour : meer kassa's open en ..... duurder.
          heb de mensen gisteren voorsteld om een vip kaart te vragen zodat wanneer ze deze presenteren onmiddellijk drie personeelsleden van Aldi naar eenvrije kassa vliegen, deze openen, eentje het karretje leegmaakt, een inbrengt op de kassa en de derde alles weer mooi en netjes in het karretje plaatst. Het betalen mogen de "VIP's" dan zelf doen.

          Comment


          • #6
            Re: aanschuiven aan de kassa

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            denk dat haast en ongeduld, toch niet aan leeftijd gebonden is hoor.
            grt,bouk.
            ben het helemaal met je eens bouk
            zelf heb ik de slechte gewoonte ook trager te worden als men me op de zenuwen werkt achter mij aan de kassa... gelukkig ga ik maar zelden winkelen, ik laat dat "genot" over aan de "vrouw des huizes"

            Grts, Peter

            Comment


            • #7
              Re: aanschuiven aan de kassa

              Bwa, 'k versta die mensen wel. Als je op je pensioen bent, heb je zoveel tijd niet meer te gaan, als die werkende mens
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Re: aanschuiven aan de kassa

                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                Gepensioneerden, nooit hebben ze tijd…… Zelf heb ik ook het geluk niet meer dagelijks naar het werk te moeten. Maar moest ik zo moeten “leven”…. Ik ging terug werken…..
                Da moest ik effe kwijt.
                tis nogtans zo, de meeste gepensioeneerden vragen zich achter enkele jaren af: " hoe heb ik dat vroeger allemaal kunnen doen...nu, 'sinds mijn pensioen, kom ik tijd te kort...?"

                zeer bekend fenomeen....imo
                als gepensioeneerde, je kan doen wat je wilt, wanneer je wilt....klinkt zalig hee...
                maar je hebt jaren nodig om je eigen planning terug op orde te brengen...tis gewoon 'n doctrine dat je jezelf moet opleggen...raar, maar waar...
                Last edited by w00ha; 5 maart 2008, 11:07.

                Comment


                • #9
                  Re: aanschuiven aan de kassa

                  Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  ...tis gewoon 'n doctrine dat je jezelf moet opleggen...
                  gaat het niet eerder over "discipline" in plaats van "doctrine" ? ? ? ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: aanschuiven aan de kassa

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dan moeten ze maar naar New York verhuizen ...
                    Ginder verschillende keren meegemaakt dat je aan de kassa komt en de mensen voor u (niet de toeristen) vragen of je gehaast bent en wil voorgaan.
                    Overkomt mij ook vaak ook, hier in ons eigenste Brussel dan nog wel. Maar het zijn wel enkel allochtonen die je voor laten gaan, en enkel in den Aldi of de Lidl. Dat mag ook eens gezegd worden vind ik!!

                    Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                    Comment


                    • #11
                      Re: aanschuiven aan de kassa

                      Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
                      gaat het niet eerder over "discipline" in plaats van "doctrine" ? ? ? ?
                      ok, misschien verkeerd woordgebruik, maar dan zou het eerder zelfdiscipline moeten zijn...

                      Comment


                      • #12
                        Re: aanschuiven aan de kassa

                        Allemaal geen last van Ik ga nooit naar de winkel. Alles lekker online : Voor vip's

                        Voor de uitzonderingen kunt ge altijd uw vrouw sturen.......die is dan ook weer content


                        .
                        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                        Flickr____No place to be

                        Comment

                        Working...
                        X