Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanrader all inclusive vakantie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanrader all inclusive vakantie?

    Alvast aan iedereen een zalig Kerstfeest toegewenst!

    We zouden voor de eerste keer op All inclusive vakantie willen in de maand april.

    Heeft er iemand een aanrader?

    Vereisten:

    - Het moet al mooi weer zijn.

    - Liefst niet te veel Russen en mensen die alleen maar komen om 10 kg per maaltijd te eten

    - Er moeten mooie foto's te maken zijn. (Al waren het enkel strand en zonsondergangfoto's / natuurfoto's)

    - Verzorgd en mooi hotel.

    Bedankt voor de tips!

  • #2
    Re: aanrader all inclusive vakantie?

    Tenerife - geen all in huren maar een finka met huurwagen en je kan tenminste alle kanten op en moet 3x per dag in't hotel zijn voor je eten...

    tenzij je iemand bent die op reis gaat om in een hotel rond te hangen zie ik hier het nut niet van in...

    In deze finka heb ik met mijn vriendin een week doorgebracht en't is er echt prachtig. genoekt via jetair destijds. Je hebt je eigen keuken en kan dus ook gerust verse vis kopen op een vismarkt en lekker eten op je eigen terras!

    vermijd ten alle kosten de toeristenhotspots zoals Los Christianos en Playa de las americas...
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: aanrader all inclusive vakantie?

      All-in
      okée het is praktisch in het complex heb je geen centen nodig. maar daar is het ook mee gedaan. Wil je een echte lekkere , Cola, Single Malt,.... dan moet je geld bovenhalen. Eén keer in mijn leven een verplicht, ik weet niemand is verplicht tot wat dan ook maar eens in je leven geef je toe, een weekje all in met de ganse familie. Zonde voor het opgenomen verlof. Voor mij nooit meer all-in.
      Flickr één
      Flickr two

      Comment


      • #4
        Re: aanrader all inclusive vakantie?

        Als ik kan ga ik altijd all-in, zeer tevreden over. Niks zorgen of last, ik ga ook altijd waar het toeristisch is, voor mij zeer leuk. Maar hier is iedereen vrij in natuurlijk.

        Je vroeg om tips:

        - Gran Canaria: Playa del Ingles Riu Waikiki, *** maar zeer goed van eten en drinken

        - Lanzrote: gelogeerd in Beatriz Playa **** vlak aan de luchthaven, mooi om vliegers te kijken

        Zeker van zon, moet je toch zeer zuidelijk gaan in Europa ofwel Noord-Afrika, misschien eens Tunesië ofzo

        Comment


        • #5
          Re: aanrader all inclusive vakantie?

          All-inclusive. Het idee alleen al. Zo'n volgepropt toeristenoord met slecht eten, kuuskes bij het zwembad, stinkende wc's en schreeuwende duitsers. Dat is toch geen vakantie ?

          Comment


          • #6
            Re: aanrader all inclusive vakantie?

            We zijn inderdaad ook autovakantie gewoon hoor. De vrijheid die je dan hebt is met niks te vergelijken natuurlijk!

            Maar het idee spreekt me wel aan om eens puur zorgeloos te genieten.

            Als je dan inderdaad denkt aan het massale ervan, dan gaat de zin vlug over

            Ik weet natuurlijk niet of dat in april ook al zo is?

            Comment


            • #7
              Re: aanrader all inclusive vakantie?

              Het lijkt mij dat all-inclusive voor een hotel alleen interessant is als het om "massaproductie" gaat. Oftewel: als ze kwart of half vol zitten, zou er geld bij moeten en zouden ze het niet doen.

              Comment


              • #8
                Re: aanrader all inclusive vakantie?

                Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
                Het lijkt mij dat all-inclusive voor een hotel alleen interessant is als het om "massaproductie" gaat. Oftewel: als ze kwart of half vol zitten, zou er geld bij moeten en zouden ze het niet doen.
                huh...

                In all-in hotels is het niet altijd een drukke boel.
                Dat is puur afhankelijk van:
                - periode;
                - de prijsklasse van de hotels (dure/duurdere hotels die de all-in formule aanbieden zijn vaker aangenamer )
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: aanrader all inclusive vakantie?

                  Magic Life is een absolute aanrader! Het principe is vergelijkbaar met Club Med, maar prijs/kwaliteit beter. Is een echte al-inclusive formule, zelfs watersport zoals waterski en katamaran zijn inbegrepen.

                  Alle clubs zijn de moeite maar Club Marmaris is een absolute aanrader als je ook wat van de natuur wil genieten.

                  Action & Entertainment erwarten Sie bei einem TUI MAGIC LIFE Cluburlaub ✓ viele Destinationen ✓ Sport, Kinderbetreuung, Wellness ➤ Jetzt buchen!

                  Comment


                  • #10
                    Re: aanrader all inclusive vakantie?

                    Nooit meer all-in en zelfs niet meer altijd half pension.
                    Dat is goed als je in en rond het zwembad van het hotel blijft hangen en verder niet wil buiten komen.
                    Wil je graag eens op stap of doe je graag daguitstappen dan zit je al direct vast met het eten drie keer per dag ... je kan ook elders eten tijdens de uitstap maar dan heb je in het hotel weer een maaltijd betaald dat je niet eens nuttigde.
                    Half pension vind ik goed als dit het ontbijt en avondmaal betreft met flexibele uren ... je kan bijvoorbeeld gaan eten van 18u00 tot 20u00. We hebben al een hotel gehad waar het avondeten stipt om 19u00 was ... op vijf minuten kwam het nu wel niet maar een half uur te laat en je kreeg niets meer.
                    Alles hangt af van wat je ter plaatse wil doen natuurlijk.
                    Als het is om de ganse dag op hotel te blijven in een zonnige streek dan kan je beter thuis blijven en een zonnebank kopen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: aanrader all inclusive vakantie?

                      Google eens op Malta.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: aanrader all inclusive vakantie?

                        Geen russen zal moeilijk worden, zeker niet naar Egypte en Turkije gaan.
                        Canarische Eilanden,
                        Lanzarote goed, Fuerteventura klein maar goed gehad..niet veel te zien, Tenerife vonden wij minder maar 3 weken was van het goede teveel (Gran Canaria nog niet geweest
                        Malorca in de balearen bij de middelmaat.
                        Cyprus vonden wij met een auto zeer goed...buiten toeristen plaatsen blijven.
                        Malta+Gozo klein maar fijn...bus nemen eiland was te klein voor wagen.
                        Griekse eilanden.....vinden we allemaal goed, maar hotels wat minder.
                        Portugal ook weer met wagen, zeer mooi die kleine strandjes.

                        Nu zal het moeilijk beslissen worden he!
                        Toch veel plezier op je verlof.

                        Je moet gewoon wat geluk met het weer hebben in April, zou een maandje later vertrekken als ik u was.
                        Canon Powershot G3

                        Comment


                        • #13
                          Re: aanrader all inclusive vakantie?

                          mss een ideetje,

                          ben zelf, samen met mijn vrouwke, all-in naar turkije geweest (kusadasi), hotel grand bleu sky pracht van een hotel met prive strand, vrij goe van eten en zeker niks te kort
                          op een 5 tal min van het stadje! continue busjes die over en weer rijden voor 2keer niks.
                          veel bezienswaardigheden es googlen op efese, pamukale (een beetje overroepen vind ik, afrodisias ofzo, zijn er nog hoor maar kan er efkes nie opkomen.

                          maar 'tis zeker de moeite.
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: aanrader all inclusive vakantie?

                            Vorige zomer op Lanzarote gelogeerd.

                            All in

                            Playa Blanca

                            Hotel Iberostar

                            Het was in orde. Meer dan dat ...


                            Geert N
                            Nikon D80

                            Comment


                            • #15
                              Re: aanrader all inclusive vakantie?

                              Doe een safari!
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment

                              Working...
                              X