Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

    Ik zit hier al een tijdje mee en ik vroeg me echt af hoe dat nu zit voor alle andere mensen met een normale job.

    Als ik iets online wil kopen, dan moet ik enorm oppassen want 9 van de 10 keer belandt het postpakketje terug bij de afzender.

    Ik ben nooit thuis als ze zoiets leveren, net zoals de meeste mensen veronderstel ik? Dus telkens krijg ik een briefje in mijn bus dat ze het een dag erna nog eens proberen, of dat ik het mag gaan afhalen in het dichtsbijzijnde afhaalcentrum (waar ik ook nooit geraak omdat ik nooit op tijd thuis ben van mn werk)
    Op mijn werk mag ik het niet laten leveren, heb het al nagevraagd.

    Een dag verlof pakken vind ik te zot, en meestal ben je nog niet eens zeker welke dag het pakket wordt geleverd.
    Bij iemand anders laten leveren gaat niet, ik ken niemand die overdag thuis is, of het zijn studenten en no way dat ik het naar een kotadres laat sturen.


    Hoe in hemelsnaam kan ik dan nog een postpakket ontvangen?
    Waarom leveren ze zo'n dingen nooit op zaterdag, of s avonds? Ook al zou dat iets meer kosten... Er zijn toch genoeg mensen die met plezier snachts of in het weekend willen werken?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

    Ik laat ofwel leveren op het werk, ofwel bij mijn ouders. Mijn vader is huisarts, en er is meestal wel iemand thuis. Handig!
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

      Eens je buren aanspreken die wel thuis zijn en een briefje aan je bel hangen dat ze daar mogen leveren.

      Groeten,
      wistofus
      Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
      iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
      Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

      Comment


      • #4
        Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

        - Schoonouders
        - Op 't werk
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

          idem, het werk of bij m'n ouders.

          Als je 'geluk' hebt en het met de gewone post komt kan je het nog gaan ophalen in een postpunt.

          Comment


          • #6
            Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

            Ik laat alles door de post brengen (spijtig genoeg misschien). Vaak zit het pakje cd's dan half in de brievenbus, maar er heeft nog geen enkele voorbijganger het meegegrist.

            En soms, als t er niet in past, steekt er wel een briefje in de bus dat ik het kan gaan afhalen in t postkantoor.

            Een voordeel van ploegenarbeid is dat ik wel veel thuis ben op momenten dat 'normale' mensen werken zijn.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: Aankopen online - als werkende mens ben je toch nooit thuis overdag??

              Verschillende mogelijkheden ...

              1) De Post => kan je ook afhalen in het postkantoor als ze een briefje insteken of je kan het elders laten leveren of opnieuw laten aanbieden.
              2) Koerierdienst => ofwel zorgen dat je laat leveren bij een kennis, familie of uw werk ofwel opnieuw laten aanbieden.

              Nog iets dat helpt ... stel dat je begin van de week een pakje verwacht maar je bent pas vrijdag met verlof => briefje op de deur hangen met tekst "Ik verwacht pakje, bij afwezigheid gelieve vrijdag terug aan te bieden".
              Is maar iets hé ... dan weten ze zelf ook wel wanneer ze moeten komen en heb je veel kans dat ze dit doen!

              Ik laat zelf veel leveren en heb bijna nooit problemen, hoogstens eens naar de post lopen op zaterdag.

              Zelf wat inventief zien.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X