Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop TV

    Zonder afbreuk te doen aan de grote ketens, maar heeft een TV bij Vandenborre, Krefeld, Mediamarkt enz een zelfde kwaliteit als bij een speciaalzaak? Of zijn het series met componenten die minder hoog scoren bij een kwaliteitscontrole?
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

  • #2
    Re: Aankoop TV

    Hetgeen wel zo is, dat er speciale reeksen gemaakt worden met minder accessoires of opties voor bepaalde ketens.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop TV

      Als het typenummer hetzelfde is dan is het ook hetzelfde toestel.
      Het klopt wat VerSeg zegt dat er speciale beperkte reeksen worden gemaakt met minder in om die dan te dumpen op de markt.
      Goed uitkijken dus.

      Even terzijde....
      Voor mijn moeder had ik een nieuwe tv nodig en Philips was het enige toestel dat er eentje had die net in haar meubel paste.
      Bij de locale handelaar was die bijna 1000 !!!! Euro duurder dan op internet. EXACT zelfde toestel!!
      Heb ik de verkoper daar even mee geconfronteerd en die zegde mij vrolijk "jamaar meneer, aan die prijzen kunnen wij niet aan". "Wij komen die ook installeren en afregelen".
      Afregelen???? LOL, dat doe ik zelf wel even. En een kabel in zijn gat steken lukt mij ook wel.

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop TV

        Ik had eens een smartwatch gekocht bij Vandenborre en ze doen helemaal niet moeilijk bij een defect. Onmiddellijk een andere gekregen die dan op zijn beurt ook weer stuk ging en dus weer een nieuwe gekregen.

        Maar ik denk dat je online de beste prijzen gaat vinden en ze geven ook garantie.

        Een 55" oled van LG vind je al voor 1200€ ongeveer. En ik geloof een 65" voor 1800€.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop TV

          Vroeger in de winkel nog verschillende videorecorders binnen gekregen om te herstellen, waren toen aangekocht meestal in de Makro en andere grotere ketens, maar vooral Makro.
          Maar eenmaal het toestel open was bleek dat er totaal andere (goedkopere) componenten inzaten dan bij eenzelfde toestel met dezelfde nummering die uit een speciaalzaak kwam.
          Of het nu nog zo is dat weet ik niet, ik spreek over een 20 a 25 jaar terug

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop TV

            merci voor de antwoorden.
            Zoals steeds dan toch maar naar een speciaalzaak geweest, Robberechts in Grimbergen.
            Sony RX10 Mark IV
            nog een fijne dag verder!
            Guido

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop TV

              Je kan het ook vaak weten met het typenummer ... laat Google zijn zin doen en als het enkel aan één of twee winkels gelinkt is, dan is het 9/10 een speciale reeks enkel voor die keten.
              Domo doet dat o.a. voor Hubo ... een reeks enkel voor hun, ander kleurtje, kleinere uitvoering, ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X