Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop gsm

    Hallo,
    Lange tijd was ik van plan een iPhone aan te schaffen maar dankzij mijn gespaarde proximuspunten heb ik nu recht op een aantal interessante andere toestellen en dus ben ik beginnen twijfelen.
    Om te beginnen som ik even de toestellen op die nu in mijn geval concureren met de iPhone. Het gaat om de HTC TYTN II, de HTC Touch Diamond, de HTC Touch Cruise, de Blackberry 8100, de Blackberry 8310, de Blackberry 8820 en de Sony Ericsson W910i.

    Wat zijn de eisen?
    - Telefoneren (duh)
    - E-mail binnenhalen en verzenden
    - Internet
    - Fototoestel (eventueel videocamera)
    - Bluetooth voor carkit
    - eventueel USB aansluiting
    - compatibiliteit met zowel Mac als Windows
    - eventueel GPS

    De prijs is van inferieur belang, vermits ik ze allemaal bijna gratis kan krijgen via de proxiclub behalve dan natuurlijk de iPhone.

    Welke zijn plus- en minpunten ten opzichte van iPhone?
    Heeft iemand ervaring met één van deze toestellen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

  • #2
    Re: Aankoop gsm

    Ik heb de bb 8100 en ben daar zeer tevreden van enkel de batterij is snel leeg als uw bluetooth altijd aanstaat. Voor de rest eigenlijk niks dan lof erover. Compatibel met mac is wel enkel via kabel en met gebruik van extra te betalen software.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop gsm

      Ik heb een BB 8310 en ben daar zeer tevreden over...

      De HTC TYTN zou ik niet overwegen wegens veel te groot en te log...
      Tommy
      My homepage : www.digitalviolence.be

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop gsm

        ik heb sinds 5 jaar en 4 maand mijn nokia 6310i. Ik ben daar nog steeds vréé kontent van (ik heb wel 1x de batterij vervangen).
        erik, Nikon materiaal

        'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop gsm

          ik zou voor de htc diamond gaan

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop gsm

            Oorspronkelijk geplaatst door immage Bekijk bericht
            ik zou voor de htc diamond gaan
            Heb ik ook aan gedacht, maar tov mijn HTC Touch Cruise is er weinig verandering, integendeel, je hebt wel meer geheugen maar je kan geen micro sd kaartjes meer gebruiken, wat wel opvallend is, is dat de prijs van beide toestellen bij Vandenborre hetzelfde is terwijl de HTC Touch Cruise al een pak ouder is. Misschien zegt dat toch ook wel iets over de kwaliteit van de Cruise
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop gsm

              Hallo Mysti, Franciskine,

              Als je nog even wil wachten, over twee weken is er een nieuw toestel voor BlackBerry beschikbaar, de BlackBerry Bold of de BlackBerry 9000. Mega goede reviews in US.

              Meer information over dit toestel:

              BlackBerry provides organizations and governments with the software and services they need to secure the Internet of Things. Learn how BlackBerry Cybersecurity powered by Cylance AI can protect your people, network, and data.


              Anders zou ik voor de 8310 gaan.

              Cheers,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Aankoop gsm

                de HTC's gaan langer door op 1 batterylading dan de iphone 3G, en bevatten een betere camera bij mijn weten. Verder is het een kwestie hoeveel je bereid bent te betalen voor de apple look-and-feel & usability...

                Mijn foto's
                Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                Comment


                • #9
                  Re: Aankoop gsm

                  Hier een ZEER TEVREDEN gebruiker van de HTC Touch Diamond.
                  Ik gebruik hem nu om mn portfolio te tonen. Ik heb hem altijd op zak en kan eenvoudig mn foto's tonen. Voor de rest een heel mooi toestel met echt wel alles er op en er aan.

                  Comment

                  Working...
                  X