Dit is eigenlijk een vraagje aan de mods maar zoals altijd hoor ik graag eens het gedacht van een ander ook.
In een thread (bvb in showcase) wordt af en toe eens een foto uit die thread bewerkt door iemand anders om bvb te laten zien wat je met deze of gene bewerking kan bekomen. Vroeger waren deze dan te zien in die thread. Ik bemerk dat nu elke foto die niet in de originele post staat achter een link geplaatst wordt.
Ik begrijp wel dat men dit doet om de snelheid van het inladen van de pagina's redelijk te houden, en ik veronderstel dat dit niet zonder enig overleg tussen mods beslist is. Maar ik vind persoonlijk dat het het lezen en beoordelen wel wat lastiger maakt. 't Is natuurlijk pure luiheid van mijnentwege, maar ik vond het gemakkelijker om die fotootjes gewoon onder elkaar te zien staan zonder op links te moeten gaan klikken.
Ik denk niet dat er zoveel threads zijn waar meerdere bewerkingen van foto's geplaatst worden (maar ik kan me vergissen) dus ik denk dat dat qua inlaadtijd en zo allemaal nogal meevalt.
Is deze beslissing van de mods een test of blijft dit zo?