Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Standaard Re: AA-batterijen bewaren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Waarom altijd zo ver gaan zoeken, en zeker buiten de EU waar je nog eens de kans loopt invoer taks te betalen.
    Hier vind u ze ook: (klik)

Grtz, RF
    Op die van 2,4 dollar per drie doosjes moet je geen invoertaks betalen, tenzij je er heel veel tegelijk bestelt (onder de 22 euro moet je niets betalen).

http://www.batteryking.nl/products/o...oor-4x-aa.html

Vorig jaar 10 stuks aan €0,59 besteld. Gratis verzending en levering binnen een paar dagen. Het waren toen wel blauwe van het merk Eneloop.
    Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
    Flickr

En ook hier doosjes verkrijgbaar:
    http://www.nkon.nl/sanyo-eneloop-aa-aaa-batteries.html

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Op die van 2,4 dollar per drie doosjes moet je geen invoertaks betalen, tenzij je er heel veel tegelijk bestelt (onder de 22 euro moet je niets betalen).
    Opgelet Bart, lees eens dit draadje:
    http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ld-444105.html

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Je kan deze eens proberen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3558 (geen verzendkosten, maar je moet wel wat geduld hebben).
    Yep ! Die heb ik ook. En wachten valt nogal mee hoor. Op een kleine 3 weken lag alles netjes in de bus.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Opgelet Bart, lees eens dit draadje:
    http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ld-444105.html
    Ik heb nog maar 1 keer moeten bijbetalen, en dat was voor een pakje met een waarde van 119 dollar.
    Omdat er toen wat misgelopen was heeft het allemaal heel erg lang geduurd, daarom heeft Dealextreme een ander fietslicht opgestuurd (ze wisten niet meer waar het was), en dat is wel zonder kosten tot hier geraakt.
    Maar uiteindelijk hebben ze het nog terug gevonden, en dat hebben ze dan ook nog naar hier gestuurd.
    Dat pakje had hetzelfde verzendnummer als het eerste, en daarom moest ik de kosten (iets meer dan 60 euro) wel betalen.
    Die kosten heb ik dan terugverdiend door het fietslicht te verkopen (ik had er maar één nodig).

Je moet er wat geluk mee hebben...
    Meestal hou ik er rekening mee om de kostprijs onder die 22 euro te houden, maar sommige zaken zijn toch iets duurder en die geraken er gewoonlijk ook nog door zonder kosten.
    Ik bestel ook nooit teveel tegelijk, als je geen verzendkosten moet betalen dan kan je de bestelling best opsplitsen in pakjes met een waarde van minder dan 22 euro (als het mogelijk is natuurlijk).

Maar als je zo 3 (of zelfs 30) plastieken doosjes bestelt, dan is de kans heel klein dat er kosten bijkomen, omdat de kostprijs dan onder de 22 euro blijft.

Op een bestelling vanuit Nederland of Duitsland betaal je gewoonlijk 6 tot 12 euro verzendkosten, ook op pakjes die maar een paar euro kosten.

Bart, Fotoshop Aalten verstuurd gratis en gewoonlijk heb je het ten laatste twee dagen later.
    En de uitbater (Roland) is een heel toffe gast, altijd bereid de nodige uitleg te geven.

Grtz, RF
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Bart, Fotoshop Aalten verstuurd gratis en gewoonlijk heb je het ten laatste twee dagen later.
    En de uitbater (Roland) is een heel toffe gast, altijd bereid de nodige uitleg te geven.

Grtz, RF
    Ik heb mijn Sirui statief daar gekocht, en op de service was inderdaad niets aan te merken, het statief is snel geleverd.
    Maar als ik spullen ergens anders goedkoper kan vinden, dan koop ik ze daar gewoonlijk (tenzij het dringend is, dan zoek ik een leverancier die snel kan leveren, of waar ik de spullen zelf kan gaan halen).

Ik heb hier net weer twee zendingen uit China aangekregen (ik moet ze morgen gaan halen bij het postpunt, want ik was niet thuis), op die pakjes zijn er geen extra kosten aangerekend.
    Die draadloze triggers voor de flitsers zijn eind december besteld (ik heb 2 setjes besteld en er 2 bestellingen van gemaakt om de waarde per pakje zo laag mogelijk te houden).

De batterijdoosjes van Dealextreme zijn goed, beter dan de doosjes die ik ooit bij Vapex-Tech (NL) heb gekocht, want die gaan altijd vanzelf open.

Even mijn ervaring delen met Alkaline batterijen van Energizer.

Ik heb zopas de batterijen van mijn kamerthermostaat moeten vervangen.
    De "expiry" date was 2005, en volgens mij hebben ze meer dan 15 jaar dienst bewezen.

Allen bedankt om jullie ervaringen en tips mee te delen. Ik ga enkele doosjes bestellen bij deal extreme en bij vapex.

Groetjes en tot later

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Regels voor berichten