Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100 ton afval in huis...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 100 ton afval in huis...

    Brit verzamelde 100 ton afval in huis

    In het huis van een gepensioneerde Brit hebben inspecteurs van de milieudienst 100 ton huisafval, verschillende gasflessen, oude wapens en zes dode honden gevonden. Dat meldt de Daily Mail.
    Inspecteurs van de milieudienst uit het Engelse stadje Grimsby besloten eens een kijkje te nemen in de woning van de 73-jarige man, nadat buren meerdere keren hadden geklaagd over stankoverlast.

    Maar toen ze voor de deur stonden, bleek die niet eens open te kunnen. Het drie verdiepingen tellende huis van de alleenstaande Merv Jones was tot aan het plafond gevuld met afval. Ook de voor- en de achtertuin was amper begaanbaar.

    De man bleek al tientallen jaren niets meer weg te gooien of op te ruimen. In de woning lag dan ook een ton huishoudafval. De ramen van het horrorhuis waren stuk zodat de tientallen duiven van de man gemakkelijk in en uit konden vliegen. Ook krioelde het van de ratten.

    De stadswachten hadden drie weken nodig om al het vuil af te voeren. De kosten worden verhaald op Jones, die tijdens de opruimactie in een hotel verbleef.

    De buren zeggen ondertussen door en hel te zijn gegaan. 'Het is heel moeilijk voor te stellen, maar hij woonde echt in dat huis. Wij gingen al door een hel door alleen al naast hem te wonen', aldus buurvrouw Alyson Thomson.

    Bron

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: 100 ton afval in huis...

    Had ik ook al gelezen Frederic.

    Een paar jaren terug was er zo'n een reeks van de BBC over een zeker "Trebus",
    een Pool die ergens in Engeland woonde.
    Die leefde tussen het vuil...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: 100 ton afval in huis...

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Had ik ook al gelezen Frederic.

      Een paar jaren terug was er zo'n een reeks van de BBC over een zeker "Trebus",
      een Pool die ergens in Engeland woonde.
      Die leefde tussen het vuil...
      Ge neemt mij de woorden uit de mond ! ... Verbluffend ... en na de opruiming van zijn huis zat de sukkelaar proper en verzorgd te verkwijnen in een instelling/hospitaal wat ik eigenlijk al bij al nog het ergste vond ... (ja 'k weet het van twee kwaden was de instelling zeker de minst erge maar toch ... )

      Comment


      • #4
        Re: 100 ton afval in huis...

        hahaha, laat ons een mens die niet in het rijtje hoort lekker afkakken...

        tjonge , tjonge...

        hopelijk kom je door omstandigheden niet zelf onder de ****** te zitten. Maar daar word niet bij stilgestaan ....
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

        Gratis kijkplezier Coming soon

        Comment


        • #5
          Re: 100 ton afval in huis...

          welk woord wordt nu weer gecensureerd? Even checken: ******

          Comment


          • #6
            Re: 100 ton afval in huis...

            yep, goed geraden s.t.r.o.n.t

            Comment


            • #7
              Re: 100 ton afval in huis...

              Toen ik vroeger(de dieren waren nog maar net gestopt met praten) met de fiets naar school ging in Brugge, dan kon de gebeurlijke pech opgelost worden door een fietsenmaker in
              St Andries. Die woonde in een behoorlijk groot rijhuis, voordeur, lange gang en werkplaats achteraan. De man was al behoorlijk oud, en het pad door de gang naar de werkplaats verliep onder een helling, aan beide kanten geflankeerd door rechtopstaande verenbakken uit bedden, met matrassen erboven op. Wat zichtbaar was van de rest van het huis, ademde dezelfde sfeer uit. Wat me vooral is bijgebleven, is dat de man aan het werk was aan een werkbank van een 20 tal centimeter hoog.

              Ook bij de fietsenmaker heeft het bestuur op een bepaald moment ingegrepen. Dagenlang zeulde men met allerlei rommel naar buiten, container na container werd gevuld. Hier kon de fietsenmaker echter wel blijven wonen en werken.

              Toen ik een paar maand later nog eens langs moest gaan, zag ik tot mijn verbazing dat de gang toch niet onder een helling lag. en de werkbank was toch van een normale hoogte. Op de vloer lag echter alweer een laagje oude binnen en buitenbanden, verpakkingen en wat weet ik nog. Ik ben er nadien niet meer terug geweest, de man is ongetwijfeld al gestorven, maar ik vraag me af hoeveel rommel hij weer had weten te verzamelen.
              Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

              Comment


              • #8
                Re: 100 ton afval in huis...

                Die fietsenmaker heb ik ook gekend, het was echt verbazingwekkend de rommel die daar lag. Niets werd er ooit weggedaan, het kon altijd nog dienen.
                En hij is direct na opruiming opnieuw gestart met 'verzamelen'.

                Comment

                Working...
                X