Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

0799

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 0799

    Deze week worden wij "geplaagd" door iemand die naar ons huisnummer belt wanneer wij niet thuis zijn. "Geplaagd" is ietwat overdreven, ik denk maar één keer per dag, maar wel dagelijks. Als wij dan bellen naar 1919 krijgen we steevast te horen dat we een gemiste 0proep hebben van het nummer 00 32 799 xxxxxxx waarbij het telefoonnummer niet alle dagen hetzelfde is, zo eindigde het vandaag op 450, gisteren op 311. Constant is wel de 00 32 799.

    Iemand daar nog last van?
    Zou "Microsoft" weer rond bellen om te zeggen dat uw PC niet correct werkt?
    Last edited by nabi; 4 juli 2019, 12:34. Reden: typfout

  • #2
    Re: 0799

    Hoe het weer juist in elkaar zat ben ik ondertussen allang vergeten, maar ik moest dat nummer in mijn adresboek invoegen en de naam "spook" geven en ik was ervan af.
    Heeft niks met MS te maken hoor.
    Regelmatig je trackingcookies verwijderen en je cookies opeten zou ik zeggen zeg ik zo.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: 0799

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Hoe het weer juist in elkaar zat ben ik ondertussen allang vergeten, maar ik moest dat nummer in mijn adresboek invoegen en de naam "spook" geven en ik was ervan af.
      Heeft niks met MS te maken hoor.
      Regelmatig je trackingcookies verwijderen en je cookies opeten zou ik zeggen zeg ik zo.
      Hoe doe je dat met een vast toestel? Het gaat hier niet over Skype of consoorten denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: 0799

        Geef het nummer eens in bij Wie heeft gebeld of in een searchengine.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: 0799

          Al geprobeerd
          Dan is het "Dit nummer heeft nog niemand becommentarieerd. Help ons te achterhalen om wie het gaat." of "We hebben overal gezocht, maar konden jammer genoeg geen resultaat vinden voor het telefoonnummer" (1207) of een gelijkaardige boodschap



          Edit 11:08
          Hetzelfde nummer als gisteren heeft net teruggebeld en ik was toevallig thuis. Toen ik opnam en "hallo" zei bleef het stil aan de andere kant.


          Edit 11:28
          Alweer! Nu reageerde een engelse stem met een zwaar accent, dus hoogstwaarschijnlijk voor Microsoft. Ik heb hem kortaf gezegd mij gerust te laten.
          Last edited by nabi; 5 juli 2019, 10:31.

          Comment

          Working...
          X