Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zweedse meren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zweedse meren

    Hallo

    Bij onze kajakclub zijn er de laatste 2 jaar veel nieuwe leden bijgekomen die, in tegenstelling tot de al wat 'oudere' leden wel eens een toertoch willen doen.
    En dat vind ik best wel interessant, want ik wil al lang naar Zweden gaan.

    Welke streek (stratdorpje ofzo) raden jullie aan? (Prachtige natuur?)we zouden een 2tal weken gaan, maar aangezien de meeste wel weten hoe een kano werkt, kunnen we een iets grotere afstand doen per dag dan de gemiddelde toerist. als de dagen lang genoeg zijn, kunnen we bv de eerste 2 of 3 dagen 30km/dag doen om wat van de bewoonde wereld weg te geraken (ik dacht dat standaard tochten van 10 tot 15km uit gaan).
    er ligt nog niet echt een periode vast, maar waarschijnlijk gaat het begin juli worden.

    Hoe zit het met lenzen? ik zou mijn fuji S5 willen meenemen, heb de 50f1.8 en een 35f2. Verder nog de 2 kitlenzen (18-55 en 55-200). zou ik naar 8mm (falcon od) gaan of eerder meer tele?

    Iemand ook die de ewa marine zakken al uitgeprobeerd heeft? ik zou die willen gebruiken om mijn toestel voor mij te leggen terwijl ik aan het varen ben of om net onder het opp een foto te maken, dus niet echt om te duiken.

    mercietjes!
    Tuur
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol
Working...
X