Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 26 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 635

Discussie: Urbex Locaties

Lightbulb Urbex Locaties

Hoi,

Ik ben al enkele jaren bezig met urban exploration
    www.urbex.webs.com

Ik zoek mensen die mij nieuwe locaties kunnen bezorgen en of willen uitwisselen.

Groetjes
    M

Standaard Re: Urbex Locaties

PM gestuurd

nog een PM
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Hey Paulm,

heb geen pm van je gekregen

Ik zelf ken geen Urbex plaatsen. Ben wel op zoek

Alleen heb ik een andere opmerking: de opmaak van je website Die felblauwe teksten doen echt pijn aan de ogen Ook is het een beetje onoverzichtelijk.

Wel leuk initiatief
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Hoi,

Volgens mij scheelt er iets met je pc ... want er staan helemaal geen felblauwe teksten op

Hmm.. inderdaad, nu ik opnieuw kijk zie ik een mooie website.

Mijn excuses
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michelle88 Bekijk bericht
    Hey Paulm,

heb geen pm van je gekregen
    Nu wel
    De server op het werk leidt al lang een eigen leven ik had het kunnen weten

Paul

Hey Michelle en anderen,

Michelle, heb je site bekeken, ziet er erg goed uit!

Zelf heb ik ook al klein aantal urbex locaties bezocht en ben dringend (tegen zondag) op zoek naar een nieuwe voor een modelshoot. Liefst vervallen fabriek of zo. En op de as Limburg - Leuven of in de omstreken.

Waar ik al geweest ben:
    1. Vervallen treinstation bij Charleroi
    2. Fort Walem (oppassen voor patrouilles daar)
    3. Vervallen staalfabriek bij Luik (Chartreuse): wordt nu afgebroken en sommige stukken erg gevaarlijk
    4. Oud krankzinnigen huis bij Heverlee (ben de naam kwijt)
    5. Ben gaan kijken bij het autokerkhof bij Arlon, maar is inmiddels weg. Verloren moeite dus
    6. Meermaals geprobeerd stella in te geraken in Leuven. To nog toe zonder succes...

Dus tips voor een goeie locatie voor modellen shoot: zend me een bericht graag. Ben bereid coördinaten van locaties van hierboven door te geven.

Groeten,

Leentje

Hoi Leentje,

Stelle artois heb ik ook al geprobeerd.. maar er is daar nu onlangs zo'n camera bewakings ding geinstalleerd... durfde dus niet goed naar binnen te gaan...

Limburg:
    Chateau Rochendaal :
    Kinderopvang duinen heide
    Car graveyard chatillon... echt de moeite...
    Kan je mij de locatie van het huis bij heverlee doorgeven ?

Groetjes M

Ik wil eventueel ook wel wat locaties uitwisselen, stuur me maar een PM :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
    Hey Michelle en anderen,

Michelle, heb je site bekeken, ziet er erg goed uit!

Zelf heb ik ook al klein aantal urbex locaties bezocht en ben dringend (tegen zondag) op zoek naar een nieuwe voor een modelshoot. Liefst vervallen fabriek of zo. En op de as Limburg - Leuven of in de omstreken.

Waar ik al geweest ben:
    1. Vervallen treinstation bij Charleroi
    2. Fort Walem (oppassen voor patrouilles daar)
    3. Vervallen staalfabriek bij Luik (Chartreuse): wordt nu afgebroken en sommige stukken erg gevaarlijk
    4. Oud krankzinnigen huis bij Heverlee (ben de naam kwijt)
    5. Ben gaan kijken bij het autokerkhof bij Arlon, maar is inmiddels weg. Verloren moeite dus
    6. Meermaals geprobeerd stella in te geraken in Leuven. To nog toe zonder succes...

Dus tips voor een goeie locatie voor modellen shoot: zend me een bericht graag. Ben bereid coördinaten van locaties van hierboven door te geven.

Groeten,

Leentje
    Naar dat krankzinnigen huis in Heverlee ben ik wel benieuwd. Waar is het juist? Heb je er een adres van?
    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

PM's met locaties mogen altijd mijn kant opkomen, heb er zelf ook.

Ik kan via PM ook wel wat locaties uitwisselen ... geef er desnoods wat foto's bij :-)

Greets
    Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

oude mijngebouwen WInterslag en Waterschei?

check ook mijn poll maar eens om daar een SD te doen...
    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Als je urbex met een vakantie wilt combineren - Detroit

groeten,
    Helen
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
    Als je urbex met een vakantie wilt combineren - Detroit
    knap, maar ik vermoed dat je daar naast een camera ook een vuurwapen op zak moet hebben? Is detroit niet een van die steden met het meest aantal misdaden in de wereld?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

18. Standaard Re: Urbex Locaties

Zo word dus de urbex wereld dus verziekt als je gewoon willekeurig locatie uitwisseld op een forum:S

krankzinnigen huis in Heverlee nooit van gehoord? je mag me altijd een pm sturen
    daar zou ik dat toch moeten weten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brvephotography Bekijk bericht
    Zo word dus de urbex wereld dus verziekt als je gewoon willekeurig locatie uitwisseld op een forum:S
    en als jij dit niet terug had boven gehaald dan was dit 9 maanden oude draadje niet terug "geboren"

huis in heverlee? das waarsch het salve mater. Wel opletten, niet alles staat hier leeg!!! er woont zelfs een zeer bekende fotograaf!!! dus: niet gaan inbreken!!
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Mij mag ook steeds ge pm worden hier over ze

Groetjes

Digifot
    Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Hey,

Locaties zijn bij mij ook altijd welkom! Ik ben beginnend (urbex)fotograaf, 15 jaar jong maar talentvol.

Bedankt als je me wilt helpen!

Grt,
    Jaims

Jeugdig enthousiasme moet gepromoot worden maar toch echt niet in dit soort van semi-legale fotografie ?
    Allemaal heel spannend hoor, kick langs hier en langs ginder, klinkt goed.

@Jaims zou ik willen zeggen : zo werkt het niet : het vraagt enige tijd om je in het milieu in te werken. Ikzelf ben een luxezwijn op het gebied van locaties, dat besef ik ten volle.
    Maar er komen zoveel kleine dingen aan te pas die je als 15 jarige niet kan inschatten en dat is totaal geen verwijt. Met hoeveel ga je in een keer een bouwvallige trap op ? Zit er roostering onder de bouwvallige parket of is het beton ? Het zou niet de eerste keer zijn dat de pater familias te pletter viel bij Cap Blanc Nez omdat hij vond dat hij nog net dat beetje moest achteruitgaan om de hele familie op de foto te krijgen.

Kijk, wat ik wil zeggen is dat ik zelf na een aantal kort opeenvolgende persoonlijke drama's me niet meer in staat acht om op een veilige manier te gaan urbexen en dat doe ik dan ook niet. In een ander topic is er een sneer gegeven naar de beslotenheid van het Urbexclubje dat ik dan ook weer niet terecht vond maar ook daar ga ik geen reactie op krijgen. Het lukt dus echt niet om af te komen met "hai, ik ben Katrien Huppeldepup, ik ben geinteresseerd in Urbex en ik zou zoveel mogelijk locaties willen krijgen want ik ben getalenteerd"
    Ik heb er zo talloze gehad, sommige heb ik geholpen, andere niet. Het resultaat is steeds hetzelfde : die je helpt, daar hoor je niks meer van, van die in het andere geval krijg je een scheldtirade en geautomatiseerde junkmails. Een uitzondering niet tenagesproken maar die kan ik tellen op de vingers van één hand (meer bepaald de hand van de schrijnwerker die werkt aan de topie)

Het moest me even van het hart

PaulM

Ik heb ergens nog wat webruimte ter beschikking. Zou het geen goed idee zijn om alle locaties te bundelen met eventueel enkele foto's bij tot een mooi geheel inclusief adressen.

Dit natuurlijk mooi afgeschermd met de nodige beveiligingen zodat niet iedereen zomaar deze locaties te zien krijgt.

Nieuwe leden zouden enkel toegang krijgen mits aanbeveling door andere leden.

Ik wil zo'n site wel op poten zetten maar mits enige medewerking van andere personen.
    Dus wie zich geroepen voelt op aan dit initiatief mee te werken kan mij steeds een PM sturen.

De site hoeft niet alleen over urbex te gaan, andere mooie locaties zouden ook welkom zijn maar enkel de locaties voor het urbex gedeelde zouden afgeschermd worden door een beveiliging.

Groetjes
    Groetjes
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
    en als jij dit niet terug had boven gehaald dan was dit 9 maanden oude draadje niet terug "geboren"

huis in heverlee? das waarsch het salve mater. Wel opletten, niet alles staat hier leeg!!! er woont zelfs een zeer bekende fotograaf!!! dus: niet gaan inbreken!!
    niet meer naar toegaan. sinds enkele maanden wordt het urbex gedeelte opgeknapt naar luxe appartementen... niet veel urban stuff te zien dus...
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Pagina 1 van 26 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten