Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    In Bangkok staat er nu een toren leeg:

    http://www.standaard.be/cnt/dmf20140213_051
    Hé bedankt voor de tip. Als ik in de buurt ben spring ik er zeker eens binnen.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      wij reden onlangs vanuit Beveren richting Zeebrugge over die expressweg die langs Eeklo loopt en naar wat ik heb gezien, lagen er precies toch veel verlaten boerderijtjes langs die baan

      try your luck

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Toch oppassen met "verlaten boerderijtjes". Sommige zien er urbex uit en zijn nog bewoond, andere zien er bewoond uit maar zijn urbex.
        Ik passeer twee keer per dag langs een oud boerderijtje dat er bewoond uitzag, gisteren zijn ze begonnen met afbraak

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door Babs1984 Bekijk bericht
          Owkeej thx..
          Zal u; indien gewenst, op de hoogte houden ivm home sweet home.

          Greetz
          home sweet home is al 2 jaar niets meer waard.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Ik wil niemand ontmoedigen, maar sauna jee is gene vette meer. De verbruiksruimte/restaurant is behoorlijk getrasht. Ligt vanalles op de grond wat op andere fotos nog mooi op zijn plaats staat, er staat ineens een vol bord soep,op een tafeltje, de duikbrilletjes lagen op totaal andere plaatsen als op andere foto's, en (creepy) op een van de bedden in de relaxruimte waren foto 's uitgekiept, volgens mij in scene gezet... Qua makkelijke toegang wel direct een 10/10... Al was het voor een voorganger blijkbaar nog te moeilijk te vinden ... Het had een rare sfeer, dat wel. Precies of je er binnenkwam na een wild feestje waar iedereen nog zijn roes uitsliep alvorens te kuisen.

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Ik ben gisteren naar Topiaca Farm gegaan. Het beroemde pakje maïzena waar Topiaca opstaat, staat er niet meer. Wie neemt dat nu toch mee? Verder was het wel een leuke, kleine locatie!
              Btw, ik sta open voor het ruilen van locaties.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Owkeej, thx Vandaag nr villa Br geweest.. er was net iets teveel volk aanwezig in de straat..
                Logisch ook, mooie lentedag en zondag..

                In de week es teruggaan..

                Greetzz

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Vandaag 300 man gehad op de urbex-voorstelling. Moe maar tevreden.
                  Toch vroegen wellicht velen zich af : met WAT is die vent is godsnaam bezig?
                  Bewaring van het cultureel erfgoed natuurlijk

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    @Paul: ooh, had jij een expositie? 300 personen is toch al best een mooie opkomst. En ach, bij welke vorm van kunst vraagt de meerderheid van de personen zich NIET af "waar is die in..... mee bezig?". dat is kunst, een hoek af voor de ene, een parel voor de ander.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Eergisteren Villa Spar gedaan.
                      Blij als een klein kind dat ik deze "gevonden had"". Door een foto van een ander zag je een groot stuk van de omgeving en ik meende die ergens van te kennen. Tot ik er langs reed en ineens mijn frank viel.
                      Een vette is het niet, en zeker met invallend zonlicht kan je er feitelijk niks beginnen.
                      Weer zo'n huis waar je op t eerste zicht niet aan ziet, dat het verlaten is. Ik heb het een tijd geleden te koop weten staan, en ineens was het bordje weg. Dus ik dacht: verkocht... tot ik het begon te herkennen op urbexfoto's...

                      maar- en ik ga hier wellicht vloeken in de kerk- wat is dat toch met dat ensceneren van sommige fotografen? In Villa spar, waar al sowieso niks staat, zie je de meubels "verschuiven" naar gelang je door fotoreeksen bladert, bloemenvaasjes die van plaats veranderen, tafellakentjes weg... enfin... En bij andere locaties is het gewoon nog erger. Zo zag ik laatst 'haus des pharres'. Bij de eene lag de schedel links van de schrijfmachine, dan weer rechts, dan weer op een open boek, dan weer op een gesloten boek, dan zat er ineens een blad papier op de rol van de schrijfmachine... pff.

                      of wijnglazen die zichzelf vullen en leegdrinken... in godsnaam, waarom?

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door memphisbelle Bekijk bericht
                        .... In Villa spar, waar al sowieso niks staat, zie je de meubels "verschuiven" naar gelang je door fotoreeksen bladert, bloemenvaasjes die van plaats veranderen, tafellakentjes weg... enfin... En bij andere locaties is het gewoon nog erger. Zo zag ik laatst 'haus des pharres'. Bij de eene lag de schedel links van de schrijfmachine, dan weer rechts, dan weer op een open boek, dan weer op een gesloten boek, dan zat er ineens een blad papier op de rol van de schrijfmachine... pff.

                        of wijnglazen die zichzelf vullen en leegdrinken... in godsnaam, waarom?
                        ja...op sommige urbex locaties spookt het echt hoor.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          ja...op sommige urbex locaties spookt het echt hoor.
                          grt,bouk.
                          Dat moeten toch atletische spoken zijn, als ze een bepaalde zetel een gans verdiep kunnen verplaatsen

                          en hongerig, aangezien ze zichzelf soep uitschenken bij sauna jee

                          en dorstig ook, gezien de vele, volle, halfvolle en lege en omgevallen wijnglazen op verschillende locaties...

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Hoi iedereen
                            Ik ben een beginnende urbexer. Heb al verschillende locaties gevonden maar zou er graag nog enkele mooie willen doen.
                            Zijn er mensen van regio gent , oost-vl die locaties weten? Mag via PM.
                            Of mensen die samen eens locaties willen gaan bezoeken?

                            Laat gerust weten, alvast bedankt!

                            Grtz!

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Hallo urbexers

                              ik ben nog maar een paar manden bezig met urbex fotografie en ga egt zorgvuldig met de locaties om die ik al heb. maar ben op zoek naar wat nieuwe locaties die ik nog niet heb wie zou mij daar bij kunnen helpen om eventueel locaties te ruilen.
                              ik heb zelf al zo'n 50 locaties in België maar deze bijvoorbeeld nog niet :P weet je nog meer mooie locaties hoor ik het graag !

                              Sauna J
                              Maison Le grand Georges
                              Monastère Trois Croix
                              Villa Hector
                              Maison Dr. Pepito
                              cité de l'empereur
                              Church of Decay
                              Villa SS
                              Haus des Pharres
                              manoir dp

                              zomaar wat locaties waar ik graag zou willen gaan fotograferen

                              stuur me een PM als je me zou willen helpen aan nieuwe locaties

                              Sanatorium du Basil
                              Hôtel du Golf

                              heb ik pas nog gevonden
                              Last edited by Etienne112; 14 maart 2014, 14:45.

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Hector ligt plat, pepito is getrashed, Church of decay zit potdicht, golf hotel is ook getrashed
                                http://www.facebook.com/DJ.urbex

                                Comment

                                Working...
                                X