Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    HOi, ik ben op zoek naar iemand die de locatie van Maison Gustaaf in zijn bezit heeft. Zou deze graag wisselen. Iemand? Reactie via PM aub

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Hoi

      I'm totaly new here
      Heeft er iemand een idee of chateau de la foret nog de moeite is om te bezoeken, deze staat samen met 15H op het programma voor morgen.

      Alvast bedankt

      mvg

      BaBs

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Foret is altijd nog te doen, binnen geraken is andere koek
        http://www.facebook.com/DJ.urbex

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Thx,

          Het is gisteren enkel bij le prison gebleven!
          Foret zal voor andere keer zijn, ben benieuwd enkel kalmte zal me redden

          Greetz

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Hoi,

            wie heeft er interesse in het ruilen van locaties? Dan mag je me altijd een persoonlijk berichtje sturen. Ik heb meer dan genoeg te ruilen in België, Luxemburg, Duitsland, Noord-Frankrijk en Italië. Zoek je iets, laat het me weten!

            Gr Robin

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Helleuuuw,

              twee locaties gevonden:

              Villa Walfahrt
              Home sweet home..

              Kan er iemand helpen of die nog de moeite zijn? of tenzij dit not done is op een forum, waarvoor dan al op voorhand mijn excuses :-)

              Greetzzz

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Bij Villa Walfahrt/Villa Das/ Manoir de la Chapelle (3 namen voor dezelfde locatie) wordt er heel veel in scene gezet. Als je er 3 dagen na mekaar komt is de kans heel groot dat je 3 keer verschillende foto's kan maken.

                Home Sweet home ben ik nog niet geweest.
                http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Owkeej thx..
                  Zal u; indien gewenst, op de hoogte houden ivm home sweet home.

                  Greetz

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Deze ook nog niet gedaan.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
                      Bij Villa Walfahrt/Villa Das/ Manoir de la Chapelle (3 namen voor dezelfde locatie) wordt er heel veel in scene gezet. Als je er 3 dagen na mekaar komt is de kans heel groot dat je 3 keer verschillende foto's kan maken.

                      Home Sweet home ben ik nog niet geweest.
                      Er wordt overal veel in scène gezet. Het is de pest van de urbex.
                      En als het dan nog subtiel gebeurde ....nada, meestal grenst het aan het debiele.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        ik snap dat sowieso niet waarom er mensen vanalles ensceneren in verlaten huizen. Wees blij dat je een unieke blik kunt werpen op die "bewoners"hun privé-leven en hoe ze het hebben achtergelaten... en niet hoe jij denkt dat het fotografisch mooi/luguber/speciaal/dramatisch/... achtergelaten uitziet.

                        en dingen meenemen uit huizen vind ik nog veel erger. dat zijn in mijn ogen 'lijkenpikkers"

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Iemand enig idee of er locaties zijn die nog de moeite zijn in de buurt van Eeklo?
                          Ik vraag zeker niet om adressen, maar zou willen weten of het de moeite nog loont om hier verder te zoeken.
                          De locaties die ik ken zijn ondertussen afgebroken (Covina) of niet de moeite (leegstaande kerk).
                          https://www.facebook.com/devrieset/

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Hangt ervan af wat je verstaat onder "in de buurt". In een straal van 10 km rond Eeklo is er bij mij toch niks dat de moeite waard is.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Paul, ik wou inderdaad eerst even in mijn eigen regio zoeken vooraleer ik verder kijk.
                              Bedankt voor de info.
                              https://www.facebook.com/devrieset/

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                In Bangkok staat er nu een toren leeg:

                                Comment

                                Working...
                                X