Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 18 van 26 EersteEerste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 426 t/m 450 van 635

Discussie: Urbex Locaties

Standaard Re: Urbex Locaties

Iron III : Had hem vrij snel hoor, en ben ook ter plaatse gegaan. Eigelijk is die te onveilig om te doen. Die eigenaar is geschift!!!

Crachoir : Ik was er een paar weken geleden en geen ingang gevonden :-(
    Sauna vuurmannetje een maand geleden gedaan en toen was het gebouw gewoon open. Schuifraam wel opentrekken als het dicht moest lijken :-)

Even een vraagje: is Villa decor gemakkelijk toegangkelijk, ik weet dat je via de straat kan, maar kan je ook niet achterdoor ofzo? Het is maar voor de buren, om zo ongezien mogelijk binnen te geraken.

Gr.

gisteren een dagje luxemburg gedaan.
    -terre rouge gemakkelijke ingang
    -maison hommel gemakkelijke ingang
    -maison greiveldinger gemakkelijke ingang
    -cafe g gemakkelijke ingang
    -maison heinen 2 gebouwen afgebroken 1 gebouw staat er nog maar potdicht
    -maison kirsch niet binnen geraakt door de buurtbewoners
    -parc hotel afbraak werken ( bijna helemaal plat)

Gisteren naar Crachoir geweest, rond gebouw gelopen en aan de achterkant geprobeerd. Niks bewoog, aan de zijkant van het gebouw gaan voelen, een duidelijke deur zat dicht maar net ernaast zat nog een deur, ietwat gecamoufleerd. Zetje ertegen en we kwamen in de kelder terecht. Via de kelder in heel het gebouw geraakt en plusminus 3u ongestoord binnen gezeten. Prachtig gebouw in relatief goede staat, pak enkel iets mee om voor je gezicht te doen (de vogelpoep per vierkante meter is ontelbaar, om nog maar te zwijgen van de dode duiven)
    Gewoon langs de kelder terug naar buiten gegaan, stonden wat mensen die eens opkeken en gewoon verder deden, nog iets gaan eten in de McDonalds vlakbij toen we een politiewagen zagen passeren, voor ons of niet, we'll never know
    We wilden Swamp Hotel ook nog doen maar het weer sloeg net tegen en het openbaar vervoer trok op niets!

Iemand die Little Green House heeft en wilt ruilen? Heb redelijk wat locaties! PM...

@Misspicture: decor is " a walk in the park", staat langs alle mogelijke kanten open. buren... die keken niet eens op toen wij er laatst buitenliepen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
    kan je niet meer binnen, bewaking 24/7 + politie is zeer snel daar
    mijn man heeft uncle sam nog gedaan begin maart. geen bewaking noch politie gezien. misschien gewoon geluk gehad dan?

En is daar nu nog iets te zien?

uiteraard. loods stond nog vol voertuigen en duikbootje was er ook nog. uitkijken met binnengaan is wel vereist. op de meest "logische" plek ligt nu concertena (prikkeldraad met scheermesjes)

Villa Peri is niet meer. Werd eind vorige week afgebroken.

Dit is mijn laatste bericht op BD.
    Ik heb heel mijn account zojuist gekuist zodat ik ook niet meer privé aanspreekbaar ben en het heeft ook geen zin meer om me PB's te sturen. Ik lees ze niet meer.
    Ik durf ook te zeggen dat ik een heleboel urbexinformatie heb verstrekt aan velen, meer dan alle anderen. Dit is makkelijk te controleren. Het heeft me een boel vrienden opgeleverd en ook een boel vijanden.
    Voor de vrienden ben ik BD dankbaar, voor de vijanden is dat net iets minder.

De eigenlijke reden kan ik hier wel onder woorden brengen maar dan leeft dit berichtje niet lang.
    In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb, sarcastisch benaderd wel. Maar dan moeten ze maar de kracht van het woord terug gebruiken en een tegenaanval placeren. Geen mes in mijn rug steken.
    Als ik ooit door ironie, sarcasme of wat dan ooit iemand heb beledigd dan wil ik me daarvoor excuseren (hé het omgekeerde heb ik nog niet gelezen hier).

Zo.
    Aan de moderator die vindt dat ik HELAAS steunend lid ben kan ik zeggen : volgend jaar heb je alvast een probleem minder.

En nu gaat het licht uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb (...)
    Wel valse beschuldigingen aan mijn adres maar dat terzijde zeker?

Ik heb heel mijn account zojuist gekuist zodat ik ook niet meer privé aanspreekbaar ben en het heeft ook geen zin meer om me PB's te sturen. Ik lees ze niet meer.
    Ik durf ook te zeggen dat ik een heleboel urbexinformatie heb verstrekt aan velen, meer dan alle anderen. Dit is makkelijk te controleren. Het heeft me een boel vrienden opgeleverd en ook een boel vijanden.

De eigenlijke reden kan ik hier wel onder woorden brengen maar dan leeft dit berichtje niet lang.
    In ieder geval heb ik niet de indruk dat ik ooit iemand in de rug geschoten heb, sarcastisch benaderd wel. Maar dan moeten ze maar de kracht van het woord terug gebruiken en een tegenaanval placeren. Geen mes in mijn rug steken.
    Als ik ooit door ironie, sarcasme of wat dan ooit iemand heb beledigd dan wil ik me daarvoor excuseren (hé het omgekeerde heb ik nog niet gelezen hier).

Zo.
    Aan de moderator die vindt dat ik HELAAS steunend lid ben kan ik zeggen : volgend jaar heb je alvast een probleem minder.

Alweer een slachtoffer van de steeds zieker wordende urbex community...

jammer...sterkte zonder BD.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    jammer
    Als je dat maar weet dat dit alweer een vertrek is van een persoon die het verdorie goed voor had met dit forum...
    alweer iemand minder...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Zo.

Je zult gemist worden, maar we mailen nog wel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Wel valse beschuldigingen aan mijn adres maar dat terzijde zeker?
    ..maar ik vind het triest voor Paul. Was en is een prima kerel die goed bezig was en hielp waar dat kon...
    Laatst gewijzigd door Guest4; 7 mei 2014 om 12:44

spijtig inderdaad. heb zelf al wat urbex locaties aangedaan op mijn eentje omdat het wereldje voor de rest potdicht lijkt. lijkt me toch allemaal maar overdreven hoor.

heb zelf al een aantal locaties, adressen en foto's dus geïnteresseerden mogen altijd ene pb sturen

het leuke van urbexen is toch locaties zoeken.
    en als je er een gevonden hebt delen met andere urbexers..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    het leuke van urbexen is toch locaties zoeken.
    en als je er een gevonden hebt delen met andere urbexers..?
    grt,bouk.
    Het probleem is dat de ene urbexer de andere niet is...
    en als je zomaar met iedereen deelt, de locatie binnen de kortste keren niet meer herkenbaar is...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

........................................
    Jammer. Het ga je goed zonder BD.
    Ik zal je toffe bijdrages over wetenschappelijke zaken en wetenswaardigheden missen.
    Laatst gewijzigd door Skitch; 7 mei 2014 om 17:25

Ik vind dit ook zeer jammer. paul was in mijn ogen iemand die steeds correct en vriendelijk reageerde en zeker niet de eerste om een steen te werpen naar een ander.

ik heb me lijstje met locaties intussen lekker uitgebreid maar zou graag nog meer locaties willen hebben / ruilen stuur me een pm als je nieuwe locaties heb om te ruilen ( ik wil ook best proberen mee te zoeken naar locaties )

ik ben nog op zoek naar

chateau congo
    theatre bizarre

om maar als voorbeeld te noemen :P
    Laatst gewijzigd door Etienne112; 11 mei 2014 om 19:17

Hallo;

alhoewel ik niet echt nieuw ben op BD.be forum, ben ik dat wel op deze topic.

Urban heeft al tijden mijn serieuze belangstelling, woon in NL, en wilde een klein weekje naar belgie, omgeving Antwerpen.
    Nu wilde ik aan jullie vragen om een leuke locatie,

Maar als iemand iets weet, ik heb respect voor andermans eigendommen, ideeën en personen.
    Ik heb nog niet zoveel urban locaties bezocht, puur door omstandigheden. Ook de leeftijd speelt een rol.

Graag zou ik wat meer willen weten over de urbex, en zoek een betrouwbare club.
    Als ik deze pagina lees bv over een forumlid bv Paul die afscheid neemt, dan schrik ik wel een beetje.

Gaarne een PB als iemand mij wilt helpen

Pagina 18 van 26 EersteEerste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten