Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
    een goed touw meenemen is mss een hulp?
    Ik zou eerder denken aan een speleologenladdertje.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      ja mss wel, zal wss toch één van de weken gaan, te mooie locatie om lang te kunnen wachten
      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
      www.ginodepreter.com

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Ik ga morgen is wandelen (noodgedwongen - geen auto) in Antwerpen met fototoestel in de hand en zonder ladder. De buurten van het eilandje en park spoor noord leveren misschien leegstaande panden op.

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Ik zou eerder denken aan een speleologenladdertje.
          Zit standaard in mijn rugzak
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Iemand een tip langswaar je waterworks het best kan betreden?

            Mucho gracias
            Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
            www.ginodepreter.com

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              langs buiten, je zal het wel zien eens je daar bent, is maar 1 optie.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Iemand die een meer gerichtere tip heeft??
                Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                www.ginodepreter.com

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  wat wil je nog meer? er is slechts 1 mogelijkheid en die is overduidelijk wanneer je er bent... verdere info als: 4m omhoog klimmen om dan een 6-7m moeilijk naar beneden te kunnen, is al lang gegeven.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Als iemand zin heeft om locaties te ruilen, stuur gerust een pm

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Heeft er iemand ervaring met Kazerne KK? Is dit makkelijk toegankelijk? Is er een barak in gebruik door het rode kruis? Zijn die daar dat effectief dagelijks aanwezig? Zijn alle leuke dingen om te fotograferen in dezelfde barak te vinden? (cinema, bowling)

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door Flymuri Bekijk bericht
                        Heeft er iemand ervaring met Kazerne KK? Is dit makkelijk toegankelijk? Is er een barak in gebruik door het rode kruis? Zijn die daar dat effectief dagelijks aanwezig? Zijn alle leuke dingen om te fotograferen in dezelfde barak te vinden? (cinema, bowling)
                        Geen idee van wat en waar dit is.
                        Ik kan je niet helpen, als ik hem heb is het onder een andere naam.
                        Ik heb wel Blekerij KK maar dat is geen kazerne.

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Als je Kazerne KK intikt op google kan je bij afbeeldingen de foto's zien van urbexers die het al gedaan hebben. Het ligt in Duitsland. Is militair domein, dus ben bang dat er camera's of zo zullen hangen.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door Flymuri Bekijk bericht
                            Als je Kazerne KK intikt op google kan je bij afbeeldingen de foto's zien van urbexers die het al gedaan hebben. Het ligt in Duitsland. Is militair domein, dus ben bang dat er camera's of zo zullen hangen.
                            Wordt ook wel Cinema KK genoemd (is eigenlijk het enige nog waard om te fotograferen).
                            In 2010 kon je gans de kazerne kopen voor 135000 euro
                            Een deel wordt nu gebruikt door het Rode Kruis.

                            Het heeft me iets meer dan een uurtje gekost om dit allemaal op het www te vinden, is dus niet zo moeilijk
                            Last edited by zunoel; 30 januari 2014, 12:30.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                              Wordt ook wel Cinema KK genoemd (is eigenlijk het enige nog waard om te fotograferen).
                              In 2010 kon je gans de kazerne kopen voor 135000 euro
                              Een deel wordt nu gebruikt door het Rode Kruis.

                              Het heeft me iets meer dan een uurtje gekost om dit allemaal op het www te vinden, is dus niet zo moeilijk
                              Ik heb uit nieuwsgierigheid eens gekeken bij de Duitsland-locaties en hij staat er bij. Nooit geweest, te ver voor iemand uit de polders bij de zee.
                              Ik vraag me wel af als hij de moeite is, ik sluit me aan bij Leon.
                              Ik ben nog met Danny (Dama) naar Zeche XXL en Zeche H geweest in het seizoen van de lange dagen, het is toch vér. De 2 locaties waren de verplaatsing méér dan waard, daar niet van. Voor mij valt dit onder 2-of 3 daagsen.

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Zojuist binnengekregen : waterworks mag je vergeten.
                                Een paar hersenlozen hebben de boel geforceerd.

                                Comment

                                Working...
                                X