Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    maar wel heel mooi daar.
    grt,bouk.
    Komaan Bouk, laat eens wat zien ipv in raadsels te spreken.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
      kan je mij n tip geven omtrent de locatie? of gewoon de locatie zelf, ook leuk!
      Ik heb nog altijd mijn elite-link Ruben, ik zal Duitsland eens screenen.
      Indien het niks is : ik verwacht een vette lijst van de Parisien uit Duitsland.

      Voor mij is dit wsl ver, te ver, zeker nu.
      Ben wel nieuwsgierig naar een foto van Bouk. Bouk ?

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        tgohja, er nog eens een 3-daagse door duitsland van maken als toen we jou en Danny zijn tegengekomen, lijkt me nog eens leuk

        laat me gerust iets weten!

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
          tgohja, er nog eens een 3-daagse door duitsland van maken als toen we jou en Danny zijn tegengekomen, lijkt me nog eens leuk

          laat me gerust iets weten!
          Dat was idd een leuke ervaring.
          We hebben toen Zeche XXL en Zeche H gedaan, zeer indrukwekkend maar wel moeilijk, zeker Zeche H.
          Beiden intussen al wijlen dacht ik. Ik ben enorm blij dat ik ze nog heb kunnen doen.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            xxl nooit kunnen doen, het was in zeche H(ugo) dat we jullie waren tegengekomen
            geen idee over de status van hugo, maar xxl ligt in ieder geval tegen de vlakte

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
              ik denk dat ze Haus des Pfarrers bedoeld

              Een locatie voor urbexers met een sterke maag
              Foto's bekeken, 'k snap niet goed waarom je een sterke maag moet hebben.... of stinkt het daar?

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                xxl nooit kunnen doen, het was in zeche H(ugo) dat we jullie waren tegengekomen
                geen idee over de status van hugo, maar xxl ligt in ieder geval tegen de vlakte
                Volgens mij is Hugo afgesloten.
                De mandjes bij Hugo waren imho fotografisch heel moeilijk (zootje).
                Bij XXL waren ze toch wel beter

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Het is wel raar dat de topicstartster nooit meer reageert.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
                    Het is wel raar dat de topicstartster nooit meer reageert.
                    Dat is ook mijn eeuwige frustratie, eenmaal de buit binnen is hoor je niks meer.
                    En als je je dan wat kritisch durft opstellen krijg je een scheldtirade naar je kop.
                    Leuk allemaal.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      waarom moet urbexen altijd zo vijandig zijn? geniet gewoon van de hobby mannen
                      http://www.facebook.com/DJ.urbex

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Vroeg ik me al een tijdje af
                        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                        www.ginodepreter.com

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_john Bekijk bericht
                          waarom moet urbexen altijd zo vijandig zijn? geniet gewoon van de hobby mannen
                          Er zijn teveel fanatieke wannabe's...
                          Als ik opstap ga dan heb ik meestal een 4tal locatie's als hoofddoel en een paar backup's die wel ok zijn, maar niet om speciaal naartoe te rijden (dus in de buurt van de hoofddoelen)

                          Ik explorer ieder gebouw, samen met men kompaan staan we een beetje te redeneren , hier was dit, hier was dat....
                          We bekijken alles zorgvuldig en nemen onze foto's
                          Wij zijn alles behalve vijandig, we hebben respect en als we iemand tegenkomen... dan maak ik daar een praatje mee.
                          Gelijk met wie...
                          Alles kan, niks moet!
                          Maar ik ben discreet

                          Maar dan heb je een groepje die zich tot de elite bestempelen...
                          En op een dag 10 locatie's doen, die kost wat kost overal binnengaan.
                          Dat groepje is vrij groot en die delen die locatie's gewoon in dat groepje...

                          Is daar iets verkeerd mee? nee
                          Maar het gevolg is dat die locatie's zeer snel gekend geraken...
                          En tegenwoordig redeneert iedereen hetzelfde.
                          Nu is hij open, Nu moet ik gaan

                          Zo heb ik eens op een locatie gestaan van 600 vierkantemeter en er waren toen op dat moment 13 urbexers aanwezig
                          En buurtbewoners merken dat ook. Want sommige parkeren hun wagen met reclame gewoon voor de deur...

                          ik beheerde vroeger een vrij groot urbexforum...
                          En op een bepaald moment had ik er gewoon genoeg van.

                          Vele roepen 6 en andere 9, bekijk het vanuit een andere hoek en het is alletwee hetzelfde

                          @scaniadriver_john hoe is het met de nieuwe FE?
                          ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                          Freelance bedrijfsfotograaf
                          klikerdeklik hier voor mijn website!

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Zo heb ik eens op een locatie gestaan van 600 vierkantemeter en er waren toen op dat moment 13 urbexers aanwezig
                            En buurtbewoners merken dat ook. Want sommige parkeren hun wagen met reclame gewoon voor de deur...


                            Daar kan ik idd niks aan toevoegen omwille van volledig conform mijn eigen ervaringen. Sommigen (velen ????) hebben echt geen spatje discretie. Het meest irritante wat ik ooit heb meegemaakt was een auto met een buitenlandse NRplaat die vlakbij de ingang stond van powerplant IM. Dan weet je het als bewaker wel zeker? De betroffen personen waren dan nog zo vriendelijk om de deur van binnenaf te sluiten, dat werkt rustiger. Ikke, ikke en de rest kan stikke.
                            Ook met de rest van de tekst ben ik het 100% eens tenzij met :

                            En op een dag 10 locatie's doen, die kost wat kost overal binnengaan.


                            Dat "kost wat kost" zal helaas wel kloppen maar voor mij klinkt dit als "kots wat kots".

                            Appelboom is een wijze mens, geloof me......

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              De deur van binnenaf sluiten?? wreed sympathiek amaai...

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
                                De deur van binnenaf sluiten?? wreed sympathiek amaai...
                                Tsja, er zit veel raar volk tussen onze gildebroeders.

                                Comment

                                Working...
                                X