Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

    hallo, ik heb onlangs het urbex virus opgelopen :-).
    ik heb ondertussen al enkele sites bezocht maar door gebrek van partner moet ik steeds alleen op weg wat niet ideaal is.
    Bij deze wil ik dus graag in contact komen met andere urbex fanaten om samen een mooie shoot te gaan maken.
    indien interesse of als je een foto wil zien van mijn vorigr shoots laat je maar een berichtje

  • #2
    Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

    Hallo, ben ook opzoek naar urbex partner, net begonnen enkel nog maar 2 locaties rond mechelen gedaan. Maar smaakt naar meer! Misschien kunnen we is afspreken voor een sessie. Grtn

    Comment


    • #3
      Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

      Even dit draadje terug oppikken. Ik ben ook op zoek naar urbex buddy's. Vroeger aan urbex gedaan, maar reeds een vijftal jaar niet meer. Nu begint het terug te kriebelen. Indien er iemand interesse heeft, stuur gerust een PM.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

        hallo , ik ben wendy 35 jaar te wonende in provincie Antwerpen , ik doe al meer dan een jaartje urbex , en zoek ook een maatje om is op pad te gaan...laat is weten als je interesse hebt ;-)

        Comment


        • #5
          Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

          ik wil wel mee ! thomas van Leuven

          Comment


          • #6
            Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

            Wil ook wel eens mee!


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
            Toon Nikonian
            D700/D7000/glaswerk Nikkor

            Comment


            • #7
              Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

              Mocht er nog steeds iemand op zoek zijn naar iemand om Urbex te doen, ik houd me warm aanbevolen met mijn stiefdochter. Ik ben nieuw in dit wereldje, dus heb nog geen bijzondere locaties, behalve de standaard locaties dan. Stuur me een pb en dan kunnen we eens een keer afspreken. De afstand om te overbruggen maakt niet uit voor me.

              Comment


              • #8
                Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

                Hallo Willie, stuur me maar een prive bericht. Groet Melvin

                Comment


                • #9
                  Re: urbex buddy gezocht (Vlaams Brabant)

                  Moderator Note: Verplaatst van Algemeen naar Reisfotografie, waar je meer Urbex-topics zult aantreffen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X