Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 58 1 2 3 4 5 11 51 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1442

Standaard Uitwisselen urbex locaties!

Dag allemaal,

Ik heb de laatste tijd een lijst van urbex locaties gevuld, maar ik ben dus nog op zoek naar nieuwe, interessante locaties!
    Ik zet hieronder alle locaties die ik heb en mocht je nog een interessante locaties in ruil hebben mag je me altijd een privebericht sturen en dan kunnen we iets regelen!
    (mocht je voor de zekerheid wat foto's als bewijs willen zien, geen probleem )

Mijn locaties zijn:

Verlaten treinstation H
    Swamp hotel
    Hippodroom B
    Bloso Openluchtzwembad
    Garage Maes
    Lavoir triage
    Chateau bambi/chateau rouge
    Sauna J
    Chateau Nottebohm
    Industrial Power Plant
    Fort de la Chartreuse
    Château de Chasteleer
    Dadipark
    Bowling mill
    Villa Albert
    Val benoit Fabriek
    Val benoit universiteit
    Villa Walfahrt
    Dr Pepito
    Heavy metal

Groetjes,
    Floris

Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Is er iemand die weet of Dadipark reeds afgebroken is? Zou er dit weekend eens naartoe willen gaan als het er nog is..

Bedankt.

Dadipark is wijlen. Was ook nooit de moeite.
    Betreft de lijst van Floriss : Swamp hotel is ook twee keer niks, een ruwbouw, Bloso ? Geen camera boven gehaald, Rouge is nog de schim van vroeger, Nottebohm : enkel de moeite van de buitenkant en een scheldpartij van de boze boer, Bowlingmill : toegankelijk langs achter maar zelf geen foto van overgenomen, Walfahrt : de schim van vroeger, Val Benoit is in renovatie, alle producten en apparaten zijn al een tijd weg. Val Benoit fabriek zegt me niks. Het kan het gebouw van de ingenieurs zijn. Ook erg leeg.
    Val Benoit is wijlen in mijn ogen.
    Pepito is goed maar overroepen.
    Al de rest heb ik nog niet bezocht maar als H : Hombourg betekent : ook slecht nieuws.
    Industrial power plant kan van alles zijn, indien het ECVB is : vergeet het.

ik hoop jullie hiermee te hebben geholpen.

Wel geen PM's aub.

Zelf ben ik gene urbexer. Verleden week langs de verlaten steenkoolmijn van Cheratte Hasard gekomen. Geen idee hoe je daar binnengeraakt. Ik heb even een foto van de buitenkant genomen. Daar komen ze van ver naartoe. Er kwamen 2 Zwitsers aan mij vragen of ik wist waar je binnen kon komen en naast mij stonden nog Nederlanders te fotograferen.

Villa Albert is ook weg.
    Hasard Cheratte is makkelijke ingang. Tenminste, moet wel bergje afdalen. Beetje onderzoek doen en je hebt het zo gevonden

Ik wil ook wel wat locaties ruilen, als iemand interesse heeft dan stuur je maar een PM.
    mvg,
    Alexander

Ik ben 2 dagen geleden nog langs Val Benoït gereden. Wijlen is het niet. Er wordt wel gewerkt in één gebouw. De rest staat nog leeg. Er zijn nog steeds mooie aula's te zien. Ik vind het best de moeite ondanks het feit dat het maar een schim is van wat het vroeger was.
    Het swamphotel is inderdaad een ruwbouw....van de jaren '80. Ondertussen mooi overgroeid en best leuk voor een uurtje. Tja een echte toplocatie is het niet maar toch, ik vind het (ook) best een leuke locatie. Op een mooie dag kan je op het dak zitten, en dan zit je boven een groene omgeving, best mooi allemaal.

Hey luitjes,

Ik zou echt heel graag een bezoek willen brengen aan de chapel van Scola CLXXV voordat het voledig getrashed is. Heeft iemand toevallig de locatie voor me? Ik heb zelf 92 locaties te ruil, waaronder 2 onbekende waar ik zelf tegen aan ben gelopen. Thanks alvast.

Grtz,

Luke

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier. Ben de laatste jaren wel bezig met urbex. Resultaten kan je zien op lvophotography.tumblr.com
    Ik heb wel wat locaties, maar ik vrees geen nieuwe aanwinsten voor jullie. Hoe moet ik dan in godsnaam ruilen?

Ik ben bij Fort de la Chartreuse geweest, Val Benoît, Duparc en Schotte
    Huis Van Thuyne in Deinze (stelt helemaal niet veel voor maar heb er wel schone kiekjes kunnen maken). Ook is er aan de stationstraat in Deinze een fabriek waar je normaal gezien kunt binnenbreken, ons is het niet gelukt.

Verder nog Chateau Miranda (chateau Noisy), en nog eentje die kanten waar ik nie op kan komen.
    Prison H15, chateau des amerois,

Vanmiddag ga ik naar de oude verpleegsterschool in Ronse, al vrees ik dat dat eigenlijk niet zo "vet" meer is :-)

Waarschijnlijk ken ik er nog maar bon, mijn oeuvre is niet zo groot.
    Kunnen jullie me ook nog iets lenen? Of toch ruilen?

Bedankt!
    Laatst gewijzigd door lissavo; 16 januari 2015 om 11:04

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier. Ben de laatste jaren wel bezig met urbex. Resultaten kan je zien op lvophotography.tumblr.com
    Ik heb wel wat locaties, maar ik vrees geen nieuwe aanwinsten voor jullie. Hoe moet ik dan in godsnaam ruilen?

Huis Van Thuyne in Deinze (stelt helemaal niet veel voor maar heb er wel schone kiekjes kunnen maken). Ook is er aan de stationstraat in Deinze een fabriek waar je normaal gezien kunt binnenbreken, ons is het niet gelukt.

Verder nog Chateau Miranda (chateau Noisy), en nog eentje die kanten waar ik nie op kan komen.

Vanmiddag ga ik naar de oude verpleegsterschool in Ronse, al vrees ik dat dat eigenlijk niet zo "vet" meer is :-)

Bedankt!
    Wablief , foei !

Nee.

Life through a lens..

Hallo iedereen,

Bedankt!
    wie zou er nu willen ruilen met iemand die in 1 post al 3 locaties schrijft, soms vraag ik mij toch af of er echt niet nagedacht wordt vooraleer er iets gepost word

en kleine tip om urbex locaties te vinden in volgende link:

link

Ik zou zeggen aan de Urbexers : wees niet te streng voor de beginnersfouten. Jullie (ook ikzelf) hebben destijds deze fout gemaakt.
    Gun elkeen zijn leerproces, niet iedere beginner heeft een beeld van dit -bijwijlen- smerige wereldje.

PaulM

Moderator Note: Goed advies, maar dat zinnetje waarin je op de man speelt heb ik verwijderd. Het forumreglement is duidelijk genoeg over persoonlijke aanvallen - gelieve dit dus te laten.
    Laatst gewijzigd door Laurens; 18 januari 2015 om 13:50

Enkele jaren terug kwam ik op een website van een urbexer terecht waar er foto's op stonden van een leeg fabriekspand in de buurt van Gent. Het was een chocoladefabriek. Als ex-werknemer zou ik deze foto's graag nog eens terug zien maar ik vind de website niet meer terug.

Iemand die weet waar ik het over heb? Het pand is ondertussen verbouwd naar 3 nieuwe bedrijven dus niet meer te bezoeken.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

15. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Bedankt PaulM.

Ik snap uw reactie hé, gefrustreerde urbex-er. Maar ik heb eigenlijk het schijt van dat geheimelijk gedoe. Ookal weet ik dat 't niet anders kan. Dus ja, heb ik mijn locaties direct prijsgegeven in de hoop iets terug te krijgen.
    Maar ik zal het niet meer doen, mijn excuses.

Gegroet.

16. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Ik bedoel dat er normaal gezien aan die fabriek een gat was waar je door kon kruipen maar nu niet meer.

17. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Ook bedankt om mij Google door te geven. Daar zal ik het inderdaad wel vinden.
    Bedankt ook om mij iets te gunnen zoals ik jullie iets prijs gaf.
    Ik heb al spijt dat ik me hier heb aangesloten. Ik dacht nieuwe mensen te leren kennen en zelfs eventueel samen op pad te kunnen gaan.
    Maar als jullie zo cynisch en sarcastisch reageren laat 't dan maar.

Gegroet

urbex locaties uitwisselen is helemaal uit.
    zelf zoeken is nu in.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

19. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    urbex locaties uitwisselen is helemaal uit.
    zelf zoeken is nu in.
    grt,bouk.
    waarom zou er dan nog over moeten gesproken worden?

waarom zou er dan nog over moeten gesproken worden?
    tja..dat begrijp ik ook niet hoor...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Bedankt PaulM.

Ik snap uw reactie hé, gefrustreerde urbex-er. Maar ik heb eigenlijk het schijt van dat geheimelijk gedoe. Ookal weet ik dat 't niet anders kan. Dus ja, heb ik mijn locaties direct prijsgegeven in de hoop iets terug te krijgen.
    Maar ik zal het niet meer doen, mijn excuses.

Gegroet.
    Ik hoop dat deze reactie niet naar mij toe was bedoeld. Ik ben in het begin zelf geholpen geweest om op de sporen te geraken en ik ben daar nog altijd dankbaar voor. Ik wil je best helpen via pm. Zo gefrustreerd ben ben ik nog altijd niet hoor :-) Ik ben meer met beginners op pad geweest dan andere.
    En als het dan toch naar me toe bedoeld was, laat maar zo.

Lissavo, ik heb helemaal niets tegen beginnende urbexer iedereen moet ergens beginnen.

Maar doe dit dan op de makkelijke locaties, deze vind je zo op google.
    Doe de moeite om eens een volledige avond te zoeken en je zal er gegarandeerd enkele vinden.

Wat heb je het liefste :
    1. een moeilijk te vinden locatie die nog vrij intact is en waar je de grootsheid en schoonheid van vroeger nog kan waarnemen.
    Zoals de locatie die ik gisteren bezocht heb: alla italia

of

2. Een locatie die door iedereen gekend is, waar alles kapot geslagen is, overal belachelijke graffiti staat en waar misschien nog brand gesticht is

Ik denk dat de keuze voor u dan ook snel gemaakt is he.
    Dat is ook de reden van het ""geheimzinnige""gedoe ;-)
    Laatst gewijzigd door coningx; 19 januari 2015 om 22:43

23. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Ik ben wel van mening dat iedereen de kans moet krijgen om ergens te starten. Dus Lissavo, tips mag je altijd vragen. Het echt vragen naar locaties kan ook maar moet in privébericht gebeuren. Het zomaar online smijten van locaties is dan weer minder ok, als je ziet wat met bepaalde online gesmeten pareltjes is gebeurd. Niet enkel de urbexwereld leest mee.

Wat bedoel je trouwens met binnenbreken?

24. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Ik hoop dat deze reactie niet naar mij toe was bedoeld.
    Nee hoor, ik heb je in't begin van mijn bericht bedankt voor je begrip om het feit dat ik een beginner ben. Dus het was helemaal niet naar jou bedoeld. Zou fijn zijn mocht je me willen helpen via PM. Groetjes.

Ik heb me hier echt aangesloten om nieuwe contacten te leggen en met liefhebbers op pad te kunnen gaan.

25. Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

coningx,

wees gerust, ik zit heel regelmatig hele avonden te zoeken

Pagina 1 van 58 1 2 3 4 5 11 51 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Urbex Locaties België
    Door Urundi in forum Reisfotografie
    Reacties: 290
    Laatste bericht: 19 november 2014, 20:45
  2. Urbex Locaties
    Door Michelle88 in forum Reisfotografie
    Reacties: 633
    Laatste bericht: 17 november 2014, 15:31