Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Oorspronkelijk geplaatst door frankdm Bekijk bericht
    Wat ik me dan afvraag. Voor sommige locaties is het echt normaal dat je ze niet aan de grote klok hangt. Dat zijn dan ook wel meestal de locaties die eigenlijk geen urbex zijn maar meer tweede verblijf kasteeltjes enz. Maar waarom doen mensen moeilijk over een verlaten fabriek of, voorbeeld een hele tijd terug vroeg ik naar een bepaalde bus die ergens in Nederland stond. Die man deed alsof dat het grootste geheim op aarde was. Dacht ie dat ik met die bus ging wegrijden? Er is daar echt niets voor de urbexer om mee te nemen hoor. De enige reden is een soort van superioriteitsgevoel. Ik heb ze dus ik ben beter dan jij! Ik kan er lekker naar toe en jij niet! Ik hoor bij de top en jij bent een beginneling. Die mensen klagen dat locaties snel gesloten worden als teveel mensen gaan maar zelf gaan ze met hele hordes vriendjes om ter eerst elkaar voor de voeten lopen om te bewijzen dat ze er geweest zijn.

    Als jij ruilen verziekt noemt dan ben je hypocriet. Ruilen gebeurt constant, ook in die eliteclubjes of denk je echt dat zij allemaal toevallig op hetzelfde moment (als ze voor de zoveelste keer elkaar nalopen naar een locatie aan de grens met Polen of in het zuiden van Frankrijk) de locaties zelf vinden? Nee, er word constant geruild en gegeven maar o-wee als iemand van buiten het clubje dan zou willen ruilen of iets krijgen. Dan is het plots zo dat ruilen het wereldje verziekt. Ik zie ook jij geregeld naar locaties gaan, ik geloof er geen snars van dat jij die allemaal zelf hebt gevonden. Dat jij niet ruilt of ze gewoon in de schoot krijgt gegooid omdat je ergens bij hoort.
    dat lijkt me weinig te maken te hebben met waar we over begonnen, de namen. Maar goed,maakt niet uit.
    Tuurlijk iedereen ruilt, al hou ik mijn circkeltje zelf heel klein,en ren niet gelijk als een dwaas naar een nieuwe locatie.
    Ik snap wel je punt....t zal er niet beter op worden helaas denk ik.
    Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
    Website: Raym`s Fotosite

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Dames en heren,

      Urbexen is een hobby als een ander. Ben er volledig akkoord mee dat je aan wildvreemde die nog geen enkele locatie hebben gedaan, je daar niets aangeeft. Maar iemand die al meerdere locaties heeft gedaan, en waarvan ze op een website staan van diens persoon, dat daarmee niks wordt geruild vind ik zeer flauw.

      Zelf heb ik jaren in dit wereldje gezetten en moest ik mij keer op keer bewijzen tegen jan en alleman en nog ruilde ze geen enkele locatie. Om een voorbeeld te geven : Papier Maché.
      Wist ik perfect zijn en rij er wekelijks voorbij. Deze locatie stond op mijn planning maar iedereen zei : Die locatie bestaat niet meer die is in afbraak.

      Wel ja in afbraak een jaar later nu maar bon!

      Die dat riepen zitten allemaal in een select clubje waar je NOOIT 1 locatie zal van vastkrijgen.
      En dan ga je er is mee opstap, moet je de heren en dames de locaties bezorgen, en weten ze nog beter dan jezelf waar je moet zijn voor een eventuele ingang. Voor de rest zitten ze te stoefen van welke locaties ze gedaan hebben,maar ze ervan vastkrijgen VERGEET HET.

      En daar krijg ik het schijt van!!!! En meer woorden maak ik aan dit topic niet vuil want in het select clubje van de heren of dames kom je toch nooit!

      Als de heren en dames uit het select clubje beweren dat dit bull**** is dat ze dan om te beginnen er al is niet zo geheimzinnig over te doen en stoppen met die bull**** : rondrijden en terwijl je ogen openhouden naar mogelijke locaties. Want dat is allang een flauw uitvlucht geworden. En als ik hiermee de heren en dames uit het select clubje op hun teentjes trap, dat is dan pech. Klink het niet dan botst het maar is mijn levensmoto! Ik hou voor niks of niemand mijne mond!!!! En dat ik daarom niet hard geliefd ben bij de meeste mensen, maar daar lig ik dan ook niet van wakker.

      Veel succes nog verder voor de dames en heren van het select clubje : Wij zullen altijd de eerste zijn en delen niets.
      Last edited by ploperdeplop; 3 februari 2017, 05:44.

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
        Dames en heren,

        Urbexen is een hobby als een ander. Ben er volledig akkoord mee dat je aan wildvreemde die nog geen enkele locatie hebben gedaan, je daar niets aangeeft. Maar iemand die al meerdere locaties heeft gedaan, en waarvan ze op een website staan van diens persoon, dat daarmee niks wordt geruild vind ik zeer flauw.

        Zelf heb ik jaren in dit wereldje gezetten en moest ik mij keer op keer bewijzen tegen jan en alleman en nog ruilde ze geen enkele locatie. Om een voorbeeld te geven : Papier Maché.
        Wist ik perfect zijn en rij er wekelijks voorbij. Deze locatie stond op mijn planning maar iedereen zei : Die locatie bestaat niet meer die is in afbraak.

        Wel ja in afbraak een jaar later nu maar bon!

        Die dat riepen zitten allemaal in een select clubje waar je NOOIT 1 locatie zal van vastkrijgen.
        En dan ga je er is mee opstap, moet je de heren en dames de locaties bezorgen, en weten ze nog beter dan jezelf waar je moet zijn voor een eventuele ingang. Voor de rest zitten ze te stoefen van welke locaties ze gedaan hebben,maar ze ervan vastkrijgen VERGEET HET.

        En daar krijg ik het schijt van!!!! En meer woorden maak ik aan dit topic niet vuil want in het select clubje van de heren of dames.
        Helemaal mee akkoord. Het grootste probleem is inderdaad dat als je niet bij één van die clubjes hoort ze je enkel scheef bekijken en verder lustig delen/ruilen in hun cirkeltje. Zelfs al toon je aan met foto's/albums dat je staan hebt dat je al jaren de hobby doet, dat maakt hen niets uit. Het enige dat telt is "ben je 1 van ons". Mijn voorbeeld was Jungle Bus. Niets te stelen en ik kan gemakkelijk bewijzen dat ik al jaren aan urbex fotografie doe. Maar toch werd ik afgewezen omdat ik niet bij hen hoorde. Je moet dan ook niet afkomen "maar ik ruil er wel iets voor" want ze denken alles te hebben en ruilen "verziekt het wereldje", behalve als het met 1 van hun vriendjes is... DIE mentaliteit verziekt het wereldje!

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Even wat anders...

          Weet iemand nog een oude gymzaal of sporthal ?
          Ik hoor het graag

          Comment


          • Urbex locaties

            Goedenavond,

            Ik ga binnenkort naar België voor urbex fotografie. De regel is natuurlijk om locaties niet te delen maar kunnen jullie me misschien wat tips geven van gebouwen in de buurt van Antwerpen die anno 2017 nog te bezoeken zijn?

            Moderator Note: Omdat de Fotohoek dient om eigen foto's te tonen, is jouw bericht verplaatst naar Reisfotografie, waar urbex thuishoort, en dan samengevoegd met de grote topic over uitwisselen van urbex locaties
            Last edited by LesC; 3 februari 2017, 09:21.

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door Kiingkoen Bekijk bericht
              Even wat anders...

              Weet iemand nog een oude gymzaal of sporthal ?
              Ik hoor het graag
              Doe eens navraag bij de dichtstbijzijnde lagere school... die "sportzalen" zijn meestal al minstens uit de jaren 70.

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Zou iemand me wat meer info kunnen geven rond Kent School?
                Ik weet dat je die dezer dagen best legaal doet, maar is dat ter plekke te regelen of moet je op voorhand afspreken? Zoja, heeft er iemand contactgegevens?

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door AnthonyURBEX Bekijk bericht
                  Mensen die locaties willen ruilen? Kben op zoek naar locaties in en rond BRUGGE.
                  Ik heb er wel al maar meer zijn steeds welkom.
                  Hallo
                  Ik heb er paar is streek
                  Niet direct brugge zelf

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door tvs Bekijk bericht
                    Hallo allemaal,
                    Zijn er mensen die af en toe zin hebben om mee te gaan urbexen, ben ondertussen een jaar bezig,maar ik moet altijd aleen gaan..Ik ben dus niet op zoek naar locaties, ik heb er nog genoeg.. dus als er iemand intresse heeft, ben van regio vlaamsbrabant , stuur dan maar een pb..
                    Hallo
                    Ben je man of vrouw?

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kiingkoen Bekijk bericht
                      Even wat anders...

                      Weet iemand nog een oude gymzaal of sporthal ?
                      Ik hoor het graag
                      Ja maar vrij veel decay

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Line&Carolleke Bekijk bericht
                        Hallo
                        Ben je man of vrouw?
                        Zou dat iets uitmaken? Urbexen is toch een hobby en heeft toch niks met een geslacht te maken?
                        Of zoek je de liefde van U leven via deze weg misschien .

                        Ter info : Wie die villa wilt doen dat in het nieuws is geweest van die diamantair. Ik zou het niet doen!
                        Ben er gisteren geweest en de beheerder van dat gebouw en de advocaat van de 'eigenaar' waren daar en ze gaan het gebouw
                        zwaar beveiligen en er desnoods mensen inzetten zoals bij chambre de commerce.
                        Dus zeg niet dat jullie NIET gewaarschuwd zijn. Iedereen die ze betrappen laten ze de politie voor komen!
                        En zo WOW is die locatie niet. Het is er een echt stort!
                        Een echte schande hoe ze daar al tewerk zijn gegaan.

                        Ik heb al weet van 1 select clubje dat er geweest is, en daar is het niet bij het gezegde gebleven : Take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
                        Het is ook dat select clubje dat van hun oren maakt als een ander niet tussen de lijntjes loopt!!!!

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Hoi iedereen.
                          Ben op zoek naar de contactgegevens van Zeche P. Deze kun je alleen legaal bezoeken namelijk.
                          Eerder ben ik hier al eens geweest, helaas een dichte deur. Ik zou hier enorm mee geholpen zijn.
                          Uiteraard staan hier locaties tegenover in ruil.

                          Stuur dan een privéberichtje.

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Oorspronkelijk geplaatst door ellenvh Bekijk bericht
                            Zou iemand me wat meer info kunnen geven rond Kent School?
                            Ik weet dat je die dezer dagen best legaal doet, maar is dat ter plekke te regelen of moet je op voorhand afspreken? Zoja, heeft er iemand contactgegevens?
                            best legaal is een understatement. Security,honden,camera`s enzovoort. er is een site. dus zoek even en ge zult vinden
                            Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
                            Website: Raym`s Fotosite

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Urbie1 Bekijk bericht
                              @robin79 Heb out of office. Stuur maar een privébericht.
                              Lukt mij niet vanaf de smartphone.
                              Out of Office zit potdicht

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Jammer tes-urbex

                                Comment

                                Working...
                                X