Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8 48 54 55 56 57 58
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.431 van 1431

Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesseyb Bekijk bericht
    S_nake89, ik zie dat u Lost Skate weet zijn en wou u graag contacteren maar dit lukt me niet. Is er eventueel een optie dat u contact opneemt met mij?
    Moderator Note: Ik heb zijn 'vlaggetjes' gecheckt en die staan toch open voor PBs?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 14.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 14.4)

Hoi iedereen, ik ben een beginner in urbex en ik zou nu dat het mooi weer wordt graag wat locaties bezoeken. Ikzelf ken alleen maar Doel, Du Basil en Kosmos. Ik heb al ondervonden dat jullie niet zomaar locaties doorgeven
    dat begrijp ik volledig ik zou het ook niet doen het risico op vandalisme is te groot. Alsnog zou ik graag willen vragen of iemand me kan helpen door een paar locaties door te sturen. Liefst zo groot en in tact mogelijk, maar die zijn waarschijnlijk
    top secret XD. alvast bedankt.

De grote zijn in een razend tempo aan het verdwijnen, en zeker de "intacte".

Op een of andere HD moeten al mijn KMZ's staan uit mijn actieve periode maar die zijn al 5 jaar niet meer update, ik ga niet de hier klassieke fout maken en praten over locaties die allang verleden tijd zijn. Ik volg het nog een beetje vanop de verre achtergrond en het spijt me te moeten constateren dat het serieus aan het afglijden is naar wat ik noem "immo urbex", of "inbraak-urbex".
    Ik zou je de streek rond Charleroi aanraden (denk dat de koeltorens er nog wel zullen staan, de centrale zal wel weg zijn), en fort Chartreuse zal er ook nog wel zijn (Luik).
    Brugge en Gent zijn compleet passé. In mijn ogen was ECVB (Gent) de allerbeste (afgebroken met uitzondering van de schouw en de generatorruimte) gevolgd door CDC (gerestaureerd))
    Het oude Brugse kerkhof (the skull) is er zeker nog, het hele vreemde kerkhofje in Doomkerke ook, de crypte van Laken moet er ook nog zijn.

bedankt voor de reactie opapol ik zal kijken om meer informatie over de locaties op te zoeken elk begin is iets.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josh04 Bekijk bericht
    Hoi iedereen, ik ben een beginner in urbex en ik zou nu dat het mooi weer wordt graag wat locaties bezoeken. Ikzelf ken alleen maar Doel, Du Basil en Kosmos. Ik heb al ondervonden dat jullie niet zomaar locaties doorgeven
    dat begrijp ik volledig ik zou het ook niet doen het risico op vandalisme is te groot. Alsnog zou ik graag willen vragen of iemand me kan helpen door een paar locaties door te sturen. Liefst zo groot en in tact mogelijk, maar die zijn waarschijnlijk
    top secret XD. alvast bedankt.
    Hey! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in Urbex. Je kunt ons benaderen op de instapagina Urbex4youuu, wij geven je hier meer informatie over de locaties!

Take nothing but pictures
    Urbex4you

Hoi,
    Ik heb de locatie van bots bots.
    Je kan me een bericht doen met locaties die je te ruil hebt =)

Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8 48 54 55 56 57 58

Soortgelijke discussies

1. Urbex Locaties België
    Door Urundi in forum Reisfotografie
    Reacties: 290
    Laatste bericht: 19 november 2014, 21:45
  2. Urbex Locaties
    Door Michelle88 in forum Reisfotografie
    Reacties: 634
    Laatste bericht: 17 november 2014, 16:31
  3. Urbex locaties ergernis
    Door freffyfako in forum Algemeen