Pagina 51 van 52 EersteEerste ... 41 47 48 49 50 51 52 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.275 van 1286

Standaard Re: Uitwisselen urbex locaties!

Ik heb:

België:
    Villa Viron
    Kasteel de Wip
    Kasteel Goorhof
    Insane Cemetry
    Du Basil
    Doel
    Chateau de Surmont
    Fabriek Filature Nouvelle Orleans
    Hotel Marquette?
    Ontspannings centrum M
    Gravestone church
    Kerk Couvent Gensterbloem
    Discotheek Cherry Moon
    Klooster Leyselehof
    Pastorie Het Hof
    Vakantiepark Aviflora?
    CHateau Marteau Longe
    Villa Geurts

Duitsland
    RAF Hospital

Frankrijk
    Ziekenhuis B
    Sanatorium Paul Spillmann
    Sanatorium D'Aincourt

Nederland
    Klooster st Anna ternuiden
    Het hoompje

Deze heb ik.

Groetjes

wat een rotzooi allemaal !

stoffel urbex welke zijn rotzooi dan?

Heb je zelf andere locaties?

lost in the woods

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk bericht
    lost in the woods
    Ik heb Schotte, Duparc, villa De Winter, ECVB, de nieuwe molens, die keure, cemetery of the skull, X-press, garage SOS, Interbeton Brugge en Gent, CDC, skytech, Zeche H, Zeche XXL, huize Vanneste, the flee house, Peter's house, maison flacon, le chat noir en nog een paar 100 andere zoals Farm T, graffiti school, Noisy, Factory 2601, Zonet, Beliard, Dadipark, chateau du vin, chateau l'escalier, Barco, maiskatoentje, hoeve close to B., Manoir de la fleur, du vigne.... Maar ik zou begot niet weten waar Doel ergens ligt....
    Laatst gewijzigd door opapol; 25 februari 2019 om 18:17

Oriënt Express is ook reeds weg ter renovatie

Lost is de woods zou al opgekuist zijn heb ik gelezen

X-press is gesloopt

Liz stuur me maar een prive bericht naar mij
    Laatst gewijzigd door Melvin55555; 22 februari 2019 om 23:26

Hallo, ik wil wel ruilen met je. Ik heb locaties die je zoekt. Grtz

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorenz79 Bekijk bericht
    X-press is gesloopt
    Dat is niet correct, een oud deel is gebleven. Meer bepaald het deel waar ooit de (nu gepikte) oude boeken lagen en waar de rest is in brand gestoken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Dat is niet correct, een oud deel is gebleven. Meer bepaald het deel waar ooit de (nu gepikte) oude boeken lagen en waar de rest is in brand gestoken.
    Klopt, is maar heel klein deeltje dat nog overeind staat (beschermd monument)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op zoek naar Franse locatie's voor een tripje in de zomer. Heb een hoopje om te ruilen in Duitsland, Frankrijk en Italie...
    Belgie explore ik praktisch niet meer, veel hippe nieuwe plekjes heb ik hier niet meer, het zijn meer oldtimers
    wie kan mij helpen
    Thanks

Goedenavond een ieder,

Mijn naam is Desmond ik ben 31 en ben zeer recent begonnen met Urbexen, ik heb onlangs een tripje naar Luik gehad met wat vrienden en heb wat leuke locaties bezocht maar ben toch op zoek naar wat spectaculairdere locaties.
    De locaties die wij bezochten waren Ghostbus tunnel, Manoir des plantes, Home Pongo, Lost Skate, en nog een villa in Leuven geloof ik.
    Ik heb natuurlijk overal fotos en videos van, en ik ook een klein lijstje opgebouwd ( hij zal voor velen niet interresant zijn) maar goed ik was er al super blij mee
    De locaties die ik heb ondanks dat ze getrashed zijn of wat dan ook daar heb ik best nog een beetje mn best voor moeten doen
    Maison Stratego, Chateau Wolfenstein, Du Hasard, Du Valdor, Chartreuse, Manoir Des Plantes, Observatorium aan de overkant, Le Préventorium Pour Enfants de Dolhain, Lavoir et Carbonisage de Dolhain, Gensterbloem, Rochendaal, Chateau Cesar, Du Basil, Villa Vyle, Lost Skate, Ghostbus tunnel, Hotel Vatican, Maison Leo, VK Linden, Stella, The Apple, Maison Limmi, Maison Temmerman, Nottebohm, Home Pongo, Villa Leuven volgens mij heb ik in Luik ook nog een verlaten winkel en een Wok
    Ik dacht bij me zelf dat is een best lijstje heel veel vervallen dat heb ik geconstateerd jammer genoeg!
    Je zou ze toch doodknuppelen de huftertjes die alles vernielen!
    Ik hoopte via dit forum wat te leren van een ieder en wellicht wat locaties te delen

Fijne avond groeten Desmond DutchUrbex

Hey, ik zou graag wat locaties ruilen. Ik ben op zoek naar:

België: Specifiek Mayday Mayday en Chapelle Skelet. Andere locaties eender waar in België zijn ook welkom.

Nederland: Geïnteresseerd in locaties niet verder dan Zuid-Holland.

Duitsland: Geïnteresseerd in locaties in Nordrhein-Westfalen.

Frankrijk: Geïnteresseerd in locaties gelegen in Nord-pas-de-Calais, Picardie, Normandië, Lorraine en specifiek Bretagne voor deze zomer.

Deze locaties heb ik:

België:

- Alla Italia
    - Airbus Café
    - Bank Job
    - Blue Christ Church
    - Chaudronnerie
    - Charbonnage du Renard
    - Château Des Muscles
    - Château Wolfenstein
    - Château Hohner
    - Château Cinderella
    - Château Venetia
    - Château Pink
    - Church of a 1000 arches
    - Maison Annabelle (!)
    - Maison Black Dress
    - Maison Mochamps
    - Maison Dave
    - Maison de Viron
    - Maison du Cerf
    - Maison Panema
    - Maison Boon (!)
    - Maison Radio
    - Maison Popeye
    - Maison 3 Suisses
    - Manoir du Baron Rouge
    - Manoir de l'Avocat
    - Manoir von Duchess
    - Mansion of The Bride
    - Mold House 2
    - Villa Mistral
    - Villa Onder Één Dak
    - Villa SS
    - Villa Bajazzo
    - Villa Delsaert
    - Villa Steen
    - Villa Suicide
    - Little Green House
    - Huize Godelieve
    - HFB
    - Heavy Metal (!)
    - Koeltoren IM
    - Gasometer IM
    - Ghost Bus Tunnel
    - Piscine Mosq
    - Swamp Hotel
    - Grand Hotel Regnier
    - Transformers
    - Metro Chet
    - Gravestone Church
    - Papier Maché
    - Café in the Woods
    - Cemetery of the insane
    - Cemetery of the Skull
    - Luvstrucks
    - Lost Skate
    - Lost Seagulls (!)
    - Lost Mig (!)
    - Tapioca Farm
    - Cité du Dragon
    - École H
    - École 1815
    - Squirrel School
    - Shutter Island
    - Laundry Day
    - Usine Justice
    - Usine Verre Vert
    - Agnus Dei
    - Félix le Chat
    - Rusthuis L
    - 't Winkeltje
    - Train Bridge
    - Viva Lancia
    - Indiana Jones Quarry
    - Bambi Wheels
    - Fort de la Chartreuse
    - Monastère Antoinette
    - Atelier Jones

Nederland:

- Jungle Bus
    - Tropica Ambla
    - Hoompje
    - Let it Grow
    - Sint-Anna Klooster
    - Carnaval Graveyard

Duitsland:

- Haus Fühlingen
    - Camp Hitfeld
    - Quake Arena
    - Lost Tanks
    - Mission To Mars
    - Flower Valley Café
    - Swimming Paradise
    - Kraftwerk
    - Brauerei zum Hirsch
    - Dr. Anna L.
    - Sunshine Factory
    - Budget Hotel
    - Hotel BM
    - Zeche P
    - Kent School (Legaal)
    - Bavaria Cars (Legaal)
    - Hunters Hotel (Legaal)

Frankrijk:

- Bureau Central
    - Château Lumière
    - Château du Golf
    - Château Gargouilles
    - Château Social
    - Château du Procureur
    - Château Des Chausseurs
    - Circus V
    - Hôpital Plaza
    - Le Cube
    - Ghost Ships
    - Manoir de l'Écrivain
    - Piscine Mai
    - Prison H15
    - Hôpital du Bébé Qui Pleure
    - Thermes Bleu

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desmond Bekijk bericht
    Maison Stratego, Chateau Wolfenstein, Du Hasard, Du Valdor, Chartreuse, Manoir Des Plantes, Observatorium aan de overkant, Le Préventorium Pour Enfants de Dolhain, Lavoir et Carbonisage de Dolhain, Gensterbloem, Rochendaal, Chateau Cesar, Du Basil, Villa Vyle, Lost Skate, Ghostbus tunnel, Hotel Vatican, Maison Leo, VK Linden, Stella, The Apple, Maison Limmi, Maison Temmerman, Nottebohm, Home Pongo, Villa Leuven
    Wat ik in het rood heb gemarkeerd, wordt momenteel gesloopt of is al gesloopt. Chateau Cesar is zelfs al enkele jaren geleden gesloopt. Nottebohm ook al meer dan een jaar geleden. Ik vraag me af hoe je aan dat lijstje gekomen bent. Verder zitten er zaken tussen die helemaal geen urbex zijn. Het observatorium bijvoorbeeld. Dat is nog steeds deels in gebruik. Chateau Wolfenstein wordt nog steeds gebruikt. Dat is geen urbex. En al de rest... Tja... Ouwe troep.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desmond Bekijk bericht
    Je zou ze toch doodknuppelen de huftertjes die alles vernielen!
    Ik hoopte via dit forum wat te leren van een ieder en wellicht wat locaties te delen
    Het is jammer dat mensen maar niet lijken te willen inzien dat precies dat ongebreideld ruilen en delen de oorzaak is dat er zo veel vernield wordt.

Normaal gesproken reageer ik NOOIT meer op dit soort topics (ik heb te veel meegemaakt in dat wereldje) maar nu maak ik een uitzondering. Wat Urban Relics zegt klopt voor de volle 100%, het spijt me dat ik dit moet constateren. Urbex is een mooie en boeiende tak van de fotografie, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar de sfeer is al een hele tijd compleet verziekt. Laat me één voorbeeld geven : factory 2601 komt van mij, door een stom toeval heeft de slimmerik van dienst vergeten om het cijferslot door te draaien, vandaar de titel. OK ik deel dat met een heel select gezelschap dat ik meende te kunnen vertrouwen en wat gebeurde er ? Niet veel lang daarna stond de locatie in het plaatselijke krantje, het nummer van het slot incluis. Toen was het teveel voor deze korneel. Mijn uitzonderlijk laatste locatie was farm LD (zowat niemand kent die). Binnen de kortste keren kwamen ze binnen die vragen : "waar is dat ?". Toen ik zei dat ik dat voor mezelf wou houden was ik plots de grootste egoïst op deze aardkloot, bijhorende scheldpartijen inbegrepen. Ik was daar in 2011, 2014 en 2018. In farm LD was er in al die jaren NIKS veranderd, niks gepikt, niks vernield; the way things should go. En nu zwijg ik erover.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Normaal gesproken reageer ik NOOIT meer op dit soort topics (ik heb te veel meegemaakt in dat wereldje) maar nu maak ik een uitzondering. Wat Urban Relics zegt klopt voor de volle 100%, het spijt me dat ik dit moet constateren. Urbex is een mooie en boeiende tak van de fotografie, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar de sfeer is al een hele tijd compleet verziekt. Laat me één voorbeeld geven : factory 2601 komt van mij, door een stom toeval heeft de slimmerik van dienst vergeten om het cijferslot door te draaien, vandaar de titel. OK ik deel dat met een heel select gezelschap dat ik meende te kunnen vertrouwen en wat gebeurde er ? Niet veel lang daarna stond de locatie in het plaatselijke krantje, het nummer van het slot incluis. Toen was het teveel voor deze korneel. Mijn uitzonderlijk laatste locatie was farm LD (zowat niemand kent die). Binnen de kortste keren kwamen ze binnen die vragen : "waar is dat ?". Toen ik zei dat ik dat voor mezelf wou houden was ik plots de grootste egoïst op deze aardkloot, bijhorende scheldpartijen inbegrepen. Ik was daar in 2011, 2014 en 2018. In farm LD was er in al die jaren NIKS veranderd, niks gepikt, niks vernield; the way things should go. En nu zwijg ik erover.
    Het probleem ligt niet helemaal bij het ruilen op zich denk ik. Wanneer iemand zegt "Hey, wil je ruilen? Ik heb Dadipark, Chernobyl en nog een andere locatie waar ik hard naar heb gezocht genaamd Fukushima (maar die is wel een beetje verder weg)" weet je al dat het waarschijnlijk niet het beste idee is om met deze persoon te ruilen.

Wat een groter deel van het probleem is, zijn de 30 miljard YouTube video's van sensatiezoekers die dan worden bekeken door kinderen die vervolgens denken "wij hebben ook een verlaten ding ergens in onze buurt, laten we dit ook doen!" en er vervolgens een dierentuin van maken.

Natuurlijk zorgen sociale media er ook voor dat mensen wel al sneller een locatie herkennen en dat de bal zo aan het rollen gaat.

Door een ongelofelijk toeval verneem ik net dit verhaal uit de krant dus ik ga toch reageren. Ergens in 2013 vroeg er me iemand van BD naar de locatie van Foret voor een laatste fotoshoot met zijn terminaal zieke zoon. Enig navragen leerde me dat die naam in België niet voorkwam, enfin ik weigerde. Een tijd nadien had hij de locatie en hij kon het niet nalaten om me nog wat te jennen op mijn PB "zie je wel ? Ik win altijd". Hetzelfde persoontje heeft nadien nog een vuile rol gespeeld bij een locatie die ik "omerta" heb genoemd omdat ze zo kwetsbaar was, ik ben er drie keer geweest op 3 weken en telkens was er iets weg, te beginnen met een oorkonde van Leopold II, dat is niet het werk van vandalen (er was geen vandalisme) maar van urbexers met losse handjes. Enfin de locatie is op korte tijd viraal gegaan en op een gegeven moment was zelfs de gesculpteerde voordeur verdwenen.
    Enfin, gisteren kreeg ik het bericht dat een zekere Diego DS (de naam Dezaers bestaat dus niet maar ik ken zijn echte naam) veroordeeld was wegens diefstal. Die snotneus (het is dus een snotneus) had volgens HLN (letterlijk) op een verlaten locatie een bankkaart gevonden met bijhorende pincode. Hij heeft in totaal 7000 € afgehaald.
    Zopas krijg ik het bericht dat hij inbrekersmateriaal (lockpicks) aanbood op het internet (ze zijn inmiddels al verkocht trouwens), dat zegt genoeg voor mij.
    Oja, hoe weet ik dat hij het was ? Simpel, er zijn er weinig die zo vroeg met urbex begonnen zijn als ik, ik heb nog altijd contacten in het milieu hoewel ik er al en paar jaar mee gestopt ben.

Maar ik begrijp Gwendolyn maar al te goed : je hebt volledig gelijk. Er zitten écht rotte appels tussen. Het zijn natuurlijk niet allemaal dieven en vandalen maar het aantal stagers ligt toch ontzettend hoog, daar kom ik me ook behoorlijk in enerveren, dingen in scene zetten. Industrie, hospitalen, zijn iets anders maar hoeveel keren heb ik niet gezien in huizen en boerderijen dat ze trouwkleren en zo uit de kasten haalden voor de foto, kasten versleepten, ornamenten versleepten, ik heb ALLES meegemaakt. Ergens kan ik daar nog min of meer mee leven maar dat ze dan verdorie alles terug in dezelfde staat brengen.

Nog steeds op zoek naar plekjes in France
    Heb een hoop locaties in France, Italie, Duitsland, Portugal en Belgie

@Or3I3ke doe
    Maar pb

ik heb ik m'n broek gescheten

ik wil uitwisellen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk bericht
    ik wil uitwisellen
    En terug beginnen over lost in the woods zeker
    als je serieus ben erover mag je altijd sturen en nee ben geen beginner, nee je moet niet afkomen met noisy, chartreuse, kosmos, dadipark.....

ik heb dokter pepito ! hahaa

Pagina 51 van 52 EersteEerste ... 41 47 48 49 50 51 52 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Urbex Locaties België
    Door Urundi in forum Reisfotografie
    Reacties: 290
    Laatste bericht: 19 november 2014, 20:45
  2. Urbex Locaties
    Door Michelle88 in forum Reisfotografie
    Reacties: 634
    Laatste bericht: 17 november 2014, 15:31
  3. Urbex locaties ergernis