Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Hoi
    Wie heeft er leuke locaties in de buurt van Turnhout /Noord Belgie? Heb genoeg locaties in ruil. Stuur me een privébericht.

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      beste mede urbexers

      zijn er nog mensen die willen ruilen
      ik ben namelijk opzoek na Arachnopolis

      mijn laaste locaties zijn
      Bowling nulla nulla tribus
      puppet factory
      Psychiatrie C
      das boot
      steam punk (trains)
      chateau des chasseurs
      haus des floristen

      en ik heb nog een hele waslijst aan locaties

      gr roy

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oorspronkelijk geplaatst door torgal Bekijk bericht
        Voor mijn laatste examen van de cursus digitale fotografie, zoek ik een reeks foto's in te leveren ivm urbex.
        Ik heb een hele hoop lokaties gevonden op het internet, maar weet niet dewelke hiervan nog toegankelijk zijn.

        Kan iemand me een lokatie geven, waar je zeker van bent dat je nog binnen kan, dewelke de moeite is en waar je niet gepakt wordt.
        Naam van de lokatie is ok, ik vind wel uit waar die ergens is en zoek mijn weg wel naar binnen.
        Is bv Charbonnage De Cheratte iets interessant?
        Hebben jullie andere ideeen?
        zijn we dit weekend nog binnen geweest
        is nog altijd toegankelijk en zeker de moeite !
        wel succes met het in en uit geraken haha

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Hoi allen,
          Ik ben op zoek naar 2 locaties. Weet helaas de namen niet ervan, wie weet deze en/of heeft ook de coordinaten?
          Heb een aantal locaties te ruil. Stuur me dan een privébericht.

          Omschrijving:

          1. Een barok blauw bed in een lege ruimte bij een raam. Schat dat het Chateau marteau longe is, maar betwijfel het.
          2. Een kantoor met in een hoek een decay blauwe muur met een bureau en stoel en oude typmachine.

          Alvast dank!!

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            -----
            Last edited by Urbie1; 20 november 2016, 17:37. Reden: Verkeerd geformuleerd

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door Urbie1 Bekijk bericht
              * voor foto's stuur me een pb'tje dan mail ik deze door
              zolang je mijn fotos niet gebruikt

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Ben op zoek naar Chateau des Bustes. Heb vast wel iets terug.

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Mensen die op zoek zijn naar locaties? Of die gewoon hun lijst willen uitbreiden?
                  Ik ben steeds op zoek naar nieuwe locaties dus ik sta open om te ruilen.

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Saxas Bekijk bericht
                    Ben op zoek naar Chateau des Bustes. Heb vast wel iets terug.
                    Heb deze ondertussen. Iedereen bedankt voor alle aanbiedingen. :-P

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Ik wil aanstaande donderdag een bezoekje gaan brengen aan Pritzer Fac, iemand enige informatie betreft deze locatie zoals binnen geraken? Ik verneem namelijk uit meerdere bronnen dat er een alarm "kan" zijn... stuur maar een bericht als je wat meer weet!

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door KoennvM Bekijk bericht
                        Ik wil aanstaande donderdag een bezoekje gaan brengen aan Pritzer Fac, iemand enige informatie betreft deze locatie zoals binnen geraken? Ik verneem namelijk uit meerdere bronnen dat er een alarm "kan" zijn... stuur maar een bericht als je wat meer weet!
                        niet alles is meer te doen de mooie kamer zou dicht zijn de rest zou nog te doen zijn dat is de info die ik weet
                        of er alarm is durf ik niet te zeggen

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Hoi.
                          Ik ben nieuw hier, heb nog niks gedaan aan urbex fotografie maar het trekt me enorm. Nu wil mijn pleegzoon (woont in Berlijn en fotografeert ook) binnenkort naar ons komen en dan willen we samen een beetje gaan 'urbexen'. Op internet al mooie foto's met namen gevonden, maar de locatie staat er nooit bij.
                          Weet iemand waar we bijvoorbeeld Chez Bobonne, Villa Heil en de Gravestone Church Belgie kunnen vinden?

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Oorspronkelijk geplaatst door urbex-roy Bekijk bericht
                            niet alles is meer te doen de mooie kamer zou dicht zijn de rest zou nog te doen zijn dat is de info die ik weet
                            of er alarm is durf ik niet te zeggen
                            Dankje voor je reactie Roy, als laatste, ik zie dat het tussen allerlei gebouwen staat en dat er een hek bij de ingang staat. Enig idee, of uit eigen ervaring, hoe je binnen komt? Ook gezien dat er een lange steeg achter het gebouw kronkelt...
                            Ik zie in jouw eigen word.documents lijst met locaties dat Du Basil ook er in staat. In ruil voor info voor bovenstaande wil ik je de locatie wel geven?

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Oorspronkelijk geplaatst door KoennvM Bekijk bericht
                              Dankje voor je reactie Roy, als laatste, ik zie dat het tussen allerlei gebouwen staat en dat er een hek bij de ingang staat. Enig idee, of uit eigen ervaring, hoe je binnen komt? Ook gezien dat er een lange steeg achter het gebouw kronkelt...
                              Ik zie in jouw eigen word.documents lijst met locaties dat Du Basil ook er in staat. In ruil voor info voor bovenstaande wil ik je de locatie wel geven?
                              welke locatie wil je mij geven du basil?
                              zelf ben ik al in pritzer geweest
                              ik heb je de info gegeven wat je vroeg en wat ik wist
                              verder moet je zelf een beetje je best doe hoe te binnen komen dat is het stukje exploren
                              dat is juist het leuke van het urbex het zoeken na ingangen het exploren

                              succes

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Hoi zijn er nog mensen die urbex locaties willen ruilen? Zoek onder andere Out of office - puppet factory - ferme des templies - haus des floristen
                                Heb een aantal locs te ruil. Andere locaties mag ook. Stuur me een privebericht

                                Comment

                                Working...
                                X