Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Beste dwd,

    doe aub eens zelf wat moeite!

    ik kan sommige personen hier op het forum die aan "urbex" willen doen toch niet begrijpen hoor

    een avond google levert gegarandeerd locaties op, waarom hier dan bedelen?
    beter u tijd besteden aan het zoeken.

    En kom nu niet af dat je al gezocht hebt en niks vind, dan heb je echt niet goed gezocht
    ik ben ook van 0 begonnen en heb toch al hele mooie locaties bezocht hoor

    gewoon logisch denken als je een locatie aan het zoeken bent en veel foto's bekijken
    dat zijn de 2 beste tips die je kan krijgen!

    Comment


    • #32
      Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Ik zat indd al te denken is PaulM terug...
      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      OK, misverstandje. Kan gebeuren. Gebeurt hier trouwens wel meer :-)
      Verder contact dus via PM en van daaruit naar mijn reguliere mail die ik iedere dag controleer.

      Mijn reactie hier is puur toeval, ik heb BD al maaaaaanden geleden de wacht aangezegd om redenen die ik niet zal/mag vermelden. Een erg proper verhaal is het niet.
      Dus je krijgt straks mijn mailadres via PM op BD, verder ook de link naar de foto's (hier zijn al die dingen eraf sinds maanden).
      Ik zou zeggen : kijk gerust en beslis dan pas als ik de moeite waard ben. Voor hetzelfde geld ben ik een of andere hufter :-)

      Dus controleer je PM zou ik zeggen.

      PaulM
      http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

      Comment


      • #33
        Re: Uitwisselen urbex locaties!

        dwd,

        stel dat ik iemand ben met slechte bedoelingen i.v.m. urbex-locaties (vb. koper stelen, graffiti spuiten, vandaaltje spelen, ...) en jij kent me van haar noch pluim...
        Jij zou me dus gewoon locaties "cadeau geven" zonder mij te kennen als ik je daarom vraag ??

        Kan je je voorstellen hoe deze locaties er na een paar weken / maanden bijliggen als ze zomaar te grabbel worden gegeven ?
        Waarschijnlijk helemaal kapot gemaakt of vol graffiti gespoten... en dan helaas veel minder mooi om als échte urbex-locatie te dienen.

        Zoals Coningx zegt : google is your friend... daar heb je het meeste voldoening van als je dan zelf een locatie vindt.
        In het begin is het niet makkelijk, maar al doende leert men.

        Gezien bovenstaande voorbeeld (mensen met slechte bedoelingen) is het toch niet meer dan normaal dat urbex'ers geen locaties zomaar weggeven...

        Comment


        • #34
          Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Goed bezig Deel gerust alles en help alles zo snel mogelijk om zeep.

          Best eens opzoeken wat zogenaamde 'urbex' juist betekent en inhoud..
          Life through a lens..

          Comment


          • #35
            Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
            Ik zat indd al te denken is PaulM terug...
            Absoluut niet, ik ben NIET terug ! No way, ook het diafragma naast mijn naam is weg.
            Maar als ik de posts hier eens doorlees kan ik me niet van de indruk ontdoen dat iemand anders hier wél terug is.

            Wie me kent zal zeker weten over wie ik het heb.

            PaulM

            Comment


            • #36
              Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Absoluut niet, ik ben NIET terug !
              PaulM
              Dat is afgekeken van René Magritte : Ceci n'est pas PaulM, en aucune façon.
              Last edited by Skitch; 26 januari 2015, 18:36.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #37
                Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Leuk draadje...ik denk dat ik ook urbexer ga worden

                Comment


                • #38
                  Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                  Leuk draadje...ik denk dat ik ook urbexer ga worden
                  waarom denk je dat ik urbexer ben.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #39
                    Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    waarom denk je dat ik urbexer ben.
                    grt,bouk.
                    Omdat jij heel 'cool' bent Bouk?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Jeetje ik wist niet dat het er zo aan toe ...... Het wil niet zeggen dat een beginner foto's gaat nemen dat op de locatie alles naar de vaantjes gaat .Bij ons ( in Doel hebben is het naar de vaantjes maar kan me niet inbeelden dat de fotografen dat gedaan hebben . )

                      Comment


                      • #41
                        Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
                        Jeetje ik wist niet dat het er zo aan toe ...... Het wil niet zeggen dat een beginner foto's gaat nemen dat op de locatie alles naar de vaantjes gaat .Bij ons ( in Doel hebben is het naar de vaantjes maar kan me niet inbeelden dat de fotografen dat gedaan hebben . )
                        Ik kan plechtig beloven dat Doel naar de vaantjes is door: fotografen, vandaaltjes (die puur voor vernieling komen), verwaarlozing en wilde feestjes. (niet noodzakelijk in deze volgorde)

                        Ik heb een fotograaf (in Doel) een raam zien doen barsten om een specialere foto te verkrijgen...
                        Zelf heb ik al enkele locaties bezocht, maar nog nooit iets extra kapot gemaakt om een betere foto te verkrijgen...
                        ook verplaatsen probeer ik zelden te doen (tenzij bv een stoel een doorgang verspert).

                        maar goed, Urbex hier wordt door velen gevolgd en niet altijd met de beste bedoelingen...
                        Sommigen willen urbexers viseren alsof het moordenaars zijn,
                        andere zijn vandalen die nieuwe locaties willen trashen (vandalen zullen niet noodzakelijk lid zijn hoor )
                        andere zijn beginners die een opstapje willen
                        andere zijn luilakjes die een toplocatie willen zonder enige vorm van moeite...

                        ach, soms lijkt het urbex wereldje wel op de echte wereld
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Urbex of andere onderwerpen, er is gewoon een algemene tendens om geen informatie uit te wisselen over fotolocaties. (althans dat heb ik al ondervonden)

                          Comment


                          • #43
                            Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                            Urbex of andere onderwerpen, er is gewoon een algemene tendens om geen informatie uit te wisselen over fotolocaties. (althans dat heb ik al ondervonden)
                            Niet met U eens. Van al mijn foto's die ik hier op het forum plaats staat de exacte locatie er altijd op. Wanneer het al eens mocht vergeten zijn, en men vraagt er naar, dan plaats ik alsnog de exacte locatie.
                            Ik deed dit zelfs voor een paar urbexfoto's die ik hier ooit plaatste en dat werd me niet in dank afgenomen, ze werden trouwens door de mod's verwijderd. Ik kan er nochtans niets over terugvinden in de reglementen dat dit niet mag. Ze werden verwijderd omdat men vond dat dit niet gebruikelijk was en dat ik de locaties beter via PB gaf....en dan tientallen PB's moeten sturen zeker .

                            Ik heb dan ook de vele vragen die ik kreeg via PB niet beantwoord.

                            Van mij mag iedereen dus alles weten over mijn foto's, maar als men het mij verbiedt ... .

                            Comment


                            • #44
                              Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Ik zeg toch nergens dat iedereen dat gedrag vertoond?

                              Comment


                              • #45
                                Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                                Ik zeg toch nergens dat iedereen dat gedrag vertoond?
                                Nee, daarin heb je gelijk, U had het enkel over een 'algemene tendens', sorry.

                                Comment

                                Working...
                                X