Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Ik bedoel dat er normaal gezien aan die fabriek een gat was waar je door kon kruipen maar nu niet meer.

    Comment


    • #17
      Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Ook bedankt om mij Google door te geven. Daar zal ik het inderdaad wel vinden.
      Bedankt ook om mij iets te gunnen zoals ik jullie iets prijs gaf.
      Ik heb al spijt dat ik me hier heb aangesloten. Ik dacht nieuwe mensen te leren kennen en zelfs eventueel samen op pad te kunnen gaan.
      Maar als jullie zo cynisch en sarcastisch reageren laat 't dan maar.

      Gegroet

      Comment


      • #18
        Re: Uitwisselen urbex locaties!

        urbex locaties uitwisselen is helemaal uit.
        zelf zoeken is nu in.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          urbex locaties uitwisselen is helemaal uit.
          zelf zoeken is nu in.
          grt,bouk.
          waarom zou er dan nog over moeten gesproken worden?

          Comment


          • #20
            Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
            waarom zou er dan nog over moeten gesproken worden?
            tja..dat begrijp ik ook niet hoor...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
              Bedankt PaulM.

              Ik snap uw reactie hé, gefrustreerde urbex-er. Maar ik heb eigenlijk het schijt van dat geheimelijk gedoe. Ookal weet ik dat 't niet anders kan. Dus ja, heb ik mijn locaties direct prijsgegeven in de hoop iets terug te krijgen.
              Maar ik zal het niet meer doen, mijn excuses.

              Gegroet.
              Ik hoop dat deze reactie niet naar mij toe was bedoeld. Ik ben in het begin zelf geholpen geweest om op de sporen te geraken en ik ben daar nog altijd dankbaar voor. Ik wil je best helpen via pm. Zo gefrustreerd ben ben ik nog altijd niet hoor :-) Ik ben meer met beginners op pad geweest dan andere.
              En als het dan toch naar me toe bedoeld was, laat maar zo.

              Comment


              • #22
                Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Lissavo, ik heb helemaal niets tegen beginnende urbexer iedereen moet ergens beginnen.

                Maar doe dit dan op de makkelijke locaties, deze vind je zo op google.
                Doe de moeite om eens een volledige avond te zoeken en je zal er gegarandeerd enkele vinden.

                Wat heb je het liefste :
                1. een moeilijk te vinden locatie die nog vrij intact is en waar je de grootsheid en schoonheid van vroeger nog kan waarnemen.
                Zoals de locatie die ik gisteren bezocht heb: alla italia

                of

                2. Een locatie die door iedereen gekend is, waar alles kapot geslagen is, overal belachelijke graffiti staat en waar misschien nog brand gesticht is

                Ik denk dat de keuze voor u dan ook snel gemaakt is he.
                Dat is ook de reden van het ""geheimzinnige""gedoe ;-)
                Last edited by coningx; 19 januari 2015, 22:43.

                Comment


                • #23
                  Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Ik ben wel van mening dat iedereen de kans moet krijgen om ergens te starten. Dus Lissavo, tips mag je altijd vragen. Het echt vragen naar locaties kan ook maar moet in privébericht gebeuren. Het zomaar online smijten van locaties is dan weer minder ok, als je ziet wat met bepaalde online gesmeten pareltjes is gebeurd. Niet enkel de urbexwereld leest mee.

                  Wat bedoel je trouwens met binnenbreken?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Ik hoop dat deze reactie niet naar mij toe was bedoeld.
                    Nee hoor, ik heb je in't begin van mijn bericht bedankt voor je begrip om het feit dat ik een beginner ben. Dus het was helemaal niet naar jou bedoeld. Zou fijn zijn mocht je me willen helpen via PM. Groetjes.

                    Ik heb me hier echt aangesloten om nieuwe contacten te leggen en met liefhebbers op pad te kunnen gaan.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      coningx,

                      wees gerust, ik zit heel regelmatig hele avonden te zoeken

                      Comment


                      • #26
                        Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door eagleheart Bekijk bericht
                        Ik ben wel van mening dat iedereen de kans moet krijgen om ergens te starten. Dus Lissavo, tips mag je altijd vragen. Het echt vragen naar locaties kan ook maar moet in privébericht gebeuren. Het zomaar online smijten van locaties is dan weer minder ok, als je ziet wat met bepaalde online gesmeten pareltjes is gebeurd. Niet enkel de urbexwereld leest mee.

                        Wat bedoel je trouwens met binnenbreken?
                        Binnenbreken was verkeerd geformuleerd, zoals ik al zei. Je mag in principe nergens binnen op zulke locaties. Ik bedoelde bij die ene locatie dat de mogelijkheid om binnen te geraken ons volledig ontnomen was. En nee, ik heb nog nooit ergens een ruit uitgeslaan of in een deur geschopt. Ik zoek mijn ingangen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Oorspronkelijk geplaatst door lissavo Bekijk bericht
                          Nee hoor, ik heb je in't begin van mijn bericht bedankt voor je begrip om het feit dat ik een beginner ben. Dus het was helemaal niet naar jou bedoeld. Zou fijn zijn mocht je me willen helpen via PM. Groetjes.

                          Ik heb me hier echt aangesloten om nieuwe contacten te leggen en met liefhebbers op pad te kunnen gaan.
                          OK, misverstandje. Kan gebeuren. Gebeurt hier trouwens wel meer :-)
                          Verder contact dus via PM en van daaruit naar mijn reguliere mail die ik iedere dag controleer.

                          Mijn reactie hier is puur toeval, ik heb BD al maaaaaanden geleden de wacht aangezegd om redenen die ik niet zal/mag vermelden. Een erg proper verhaal is het niet.
                          Dus je krijgt straks mijn mailadres via PM op BD, verder ook de link naar de foto's (hier zijn al die dingen eraf sinds maanden).
                          Ik zou zeggen : kijk gerust en beslis dan pas als ik de moeite waard ben. Voor hetzelfde geld ben ik een of andere hufter :-)

                          Dus controleer je PM zou ik zeggen.

                          PaulM

                          Comment


                          • #28
                            Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Het is maar een idee, maar pak mss gewoon eens de wagen/fiets/voet/kameel en rijdt wat rond? Zo kom je aan unieke locaties en kun je er zelf ontdekken.

                            Alee, ik zeg maar iets hé
                            Life through a lens..

                            Comment


                            • #29
                              Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              dit is ook urbex ...... maar dan van het andere soort!

                              De 21-jarige Ergin Arslanbas uit Heusden houdt er een aparte hobby op na: urban exploring. Samen met vrienden waagt hij zich op verboden terrein en verkent hij leegstaande gebouwen. De vaak lugubere bezoekjes verzamelt hij sinds oktober 2013 op zijn YouTube-kanaal 'Achterklap', met 30.000 abonnees en meer dan 2 miljoen views op de teller.
                              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                              Comment


                              • #30
                                Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                                dit is ook urbex ...... maar dan van het andere soort!

                                http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150122_0...mpaign=seeding
                                das meer what the fuck urbex ...

                                Comment

                                Working...
                                X