Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super Tip!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Super Tip!

    Hallo,

    Reizen is al jaren mijn grootste passie. Vorig jaar heb ik mijn tweede passie ontdekt: fotograferen. Vorige zomer heb ik een cursus in Frankrijk gevolgd, van Beeldcentrum. Daar is mijn belangstelling voor fotografie gegroeid tot een nieuwe hobby. Het was echt een ideale combinatie: een ontspannen vakantie, lekker eten en een cursus fotografie. Ik was meteen verkocht. In een week tijd heb ik een hoop leuke mensen leren kennen en is mijn kijk op fotografie enorm veranderd. Komend jaar staat er nog een reisje op de planning. Dit keer ga ik de gevorderden cursus doen.

    Heb op dit forum al een hoop leuke reiservaringen van mensen gelezen. Vraag me af hoe iedereen terecht is gekomen bij fotografie en waar mensen hun ervaring en kennis op hebben gedaan. Tips, om mij verder te kunnen ontwikkelen en mooie reisbestemmingen, zijn altijd welkom!

    Een tip van mij… www.beeldcentrum.nl!

    Mira

  • #2
    Re: Super Tip!

    Er zijn meerdere organisaties die fotoreizen organiseren. Zoeken op Google levert al heel wat op.
    Het hangt er ook vanaf wat je graag ziet op reis. Bijvoorbeeld, ik hou van de bergen, en er bestaan ook fotocursussen die zich op berg(sport)fotografie toeleggen. En die cursussen worden dan meestal in de Alpen gehouden. En zo is er voor eenieder wel een mooie fotoreis bedacht.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment

    Working...
    X