Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plekje in Brugge om te picknicken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plekje in Brugge om te picknicken

    Hallo

    Weet er iemand in (of nabij) Brugge een rustig, romantische plek waar je mag picknicken? dus zonder cafetaria of iets ?

    Alvast bedankt!
    Life through a lens..

  • #2
    Re: Plekje in Brugge om te picknicken

    Vlakbij het Minnewater staan er bankjes waar je rustig een sandwichke en een drankje kan nuttigen.
    Maar om nu een tafellaken op het gras open te leggen, zal je best daar niet zijn
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Plekje in Brugge om te picknicken


      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Plekje in Brugge om te picknicken

        Die website had ik idd al gezien. Het zei mij niet direct iets, daarmee dat ik hier eens kwam vragen
        Life through a lens..

        Comment


        • #5
          Re: Plekje in Brugge om te picknicken

          Langs de Kruisvest of de Kazernevest (tussen of naast de molens,dus) , het Visartpark, het Baron Ruzettepark of het Minnewaterpark.
          En zeker Hof De Jonghe (langs Langerei) .Andere jaren zitten er zelfs schapen (ja, in Brugse binnenstad) maar dit jaar jammer genoeg niet.

          Een beperkte picknick zal op deze plaatsen wellicht geen probleem zijn zolang het geen familiefeest is met "toeters en bellen".
          www.petervdg.net/Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Plekje in Brugge om te picknicken

            Om mijn voorganger aan te vullen: het Astridpark. Vind ik zelf een leuke
            plaats. Hof de Jonghe is mooi maar kleintjes, en er komen ook heel wat
            mensen met een hond.

            Comment

            Working...
            X