Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Organisatie fotoreis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Organisatie fotoreis

    Hallo!

    Ik ben Matthijs, 31 jaar en getrouwd sinds een paar jaar. Echter heeft mijn vrouw minder verlof dan mij, waardoor ik graag nog een reis zou maken. Zelf dacht ik aan een groepsreis met als thema fotografie. Echter vind ik maar weinig organisaties die dergelijke reizen organiseren. Kennen jullie er? Of hebben jullie ervaringen die je wil delen?

    Bedankt!

  • #2
    Re: Organisatie fotoreis

    Ik vraag me af of je überhaupt wel gezocht hebt?!

    En thema fotografie is te groots, je zult specifieker hierin moeten zijn.

    Nordic Vison
    Starling Reizen
    Fotografie-reizen
    TaigaTravel
    NatureTalks

    Comment


    • #3
      Re: Organisatie fotoreis

      Eigenaardig dat je er niks over gevonden hebt.
      Vanaf je nog maar de woorden fotografie en reis intypt in Google krijg je al een heel pak suggesties
      Zelf de sociale media staat er vol mee
      Het was en is nog steeds (blijkbaar) een booming business

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Organisatie fotoreis

        Hey

        Ja, sorry. Ik heb er inderdaad al een paar tegengekomen, maar dat zijn veelal Nederlandse organisaties. Ik vroeg me eerder af of er ook Vlaamse organisaties zijn?
        Ik zou graag een fotoreis maken richting ofwel Azoren/Madeira, ofwel Ijsland/Scandinavië (vb. Lofoten).

        Comment


        • #5
          Re: Organisatie fotoreis

          Veelal Nederlandse organisaties. Ik vroeg me eerder af of er ook Vlaamse organisaties zijn?
          maakt dat verschil dan?

          Ijsland/Scandinavië (vb. Lofoten).
          daar ben je dan nu te laat voor... zitten denk ik allen vol ...

          Comment


          • #6
            Re: Organisatie fotoreis

            Heeft er iemand ervaring met de website fotoreisshop.nl?

            Comment


            • #7
              Re: Organisatie fotoreis

              Nog niet, maar begin mei ga ik er mee op reis. Doe me eraan herinneren voor een review

              Comment


              • #8
                Re: Organisatie fotoreis

                Nu heb ik wel ervaring met fotoreisshop.nl
                Wij 'm'n vriendin en ik) zijn meegeweest naar Parijs met begeleider Leon Verbeek. Goede organisatie, vragen worden ùeestal binnen de 2 dagen beantwoordt. De "eigenaar" van fotoreisshop doet zelf ook enkele begeleidingen, maar zelfs dan krijg je een korte mail waarin staat dat hij je vraag behandelt als hij terug is van de reis. Het vervoer is niet inbegrepen, maar dat is met veel organisaties zo. Het eten is ook niet inbegrepen in de prijs en wordt verrekend via een app waarbij elke deelnemer een maaltijd betaald. Op het einde zegt de app wie nog wat aan wie moet. Ik stond eerst ook een beetje weigerachtig tegenover dit systeem, maar ik moet zeggen dat het goed werkt.

                Ik hoop dat je er wat aan hebt

                Comment

                Working...
                X