Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

    Hey allemaal,

    Ik ben vandaag gebotst op een urbex-locatie. Dit pand diende eerder al als café, restaurant, school,.. Maar er is laatst nog een deel van verhuurd aan particulieren. Op deze moment staat dit leeg volgens de gemeente.

    Omdat ik nog niet lang in het Urbex’en zit, zou ik deze locatie graag willen ruilen tegen andere locaties.

    Aangezien ik dit heb opgezocht, maar er (volgens mij) nog geen urbex naam van is, zou ik dit graag de benaming geven “Bock Pils”

    We hebben enkel foto’s van de buitenkant, de deur stond gewoon open, maar we wouden eerst wat achtergrondinformatie. Nu keren we een van de komende dagen terug!

    Groeten
    Niels

  • #2
    Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

    hallo,

    ik ben tamelijk nieuw op dit forum. Ik ben sinds kort met mijn stiefdochter gegrepen door het Urbex gebeuren. nadat we tijdens een ritje in de natuur om te fotograferen een oud verlaten pand tegen kwamen, zijn we naar binnen gegaan want het pand was al in dusverrre vergane toestand. de deuren stonden open, maar alles was vernield door andere "bezoekers". Ik heb al uren doorgebracht op internet zoeken en lezen, maar telkens als we iets gevonden dachten te hebben waar we terecht kunnen, dan blijkt het pand weg te zijn, compleet getrashed of gerenoveerd te zijn. Is er iemand die eventuele locaties wilt delen met me, zodat we wel fatsoenlijke foto's kunnen maken. De reisafstand maakt me niet uit, maar het is zonde om een hoop brandstof en tijd te verspillen als je ergens aankomt na een paar uur gereden te hebben en er blijkt niets te zijn. iets forceren of slopen om binnen te geraken, daar ga ik niet aan beginnen. Ik wil niets voor andere Urbexers verzieken.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

      Afgelopen zaterdag dus weer 600 Km voor niets gereden in België. Of in renovatie, bewoond of afgebroken. Ik ben soms uren op internet aan het zoeken via Google en Google Earth. De panden die bezocht kunnen worden, worden schaars. Heeft er iemand eventueel een fatsoenlijke locatie die wel nog bestaat?

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

        Ik kan je de locatie "lost in the woods" aanraden, ken je die ?

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

          Doe maar PB. Ik wil wel wat locaties ruilen

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

            Hallo, ook ik ben nieuw op dit forum. ben een tijdje geleden gestart met locaties bezoeken in Belgie en nl en in aken (duitsland). Ik heb zelf geen originele locaties. Degene die ik heb bezocht tot nu toe zijn degene die makkelijk via internet te vinden zijn denk ik. Wie kan mij aan een paar leuke nog bestaande locaties helpen? Ik wilde een app hiervoor kopen en downloaden maar aangezien ik een tijdje in australie ben geweest en mijn telefoon van daar komt kan ik de app niet downloaden. Is dan helaas niet mogelijk. Ik zou erg dankbaar zijn voor een aantal adressen
            ! Ik woon in zuid limburg en ben al in aken geweest/ luik/ cemetry of the insane/ kaserne / etc. mar zou graag nog wat adressen krijgen. Wie wil er een paar met mij delen?

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe urbex locatie?! Ruilen?

              ik kan je de locatie lost in the woods alleen maar aanbevelen

              Comment

              Working...
              X