Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

miami

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • miami

    hoeveel mm heb je minimum nodig voor de everglades (de alligators)
    ik heb hiervoor een 180mm F2.8 een 70-200mm F4 en een 400mm f5.6 maar enkel voor 1 of 2 dagen everglades ga ik niet alles mee nemen
    buiten 1 tele neem ik ook nog een 35mmF1.8 en een 18-140mm mee,alleen voor de tele heb ik nog twijfels.
    graag raad aub.
    Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

  • #2
    Re: miami

    Als je enkel de gators wilt fotograferen, dan kan je misschien met zo'n bootje met propeller meevaren. Die varen tot de gators vlak naast de boot liggen en dan heb je dus geen lange tele voor nodig. Misschien wel een stabiele hand, want je zit op een bootje. Wij zijn ook in zo'n gator-farm geweest en daar kom je er ook dichtbij.
    De everglades zijn wel niet de plaats om op uw gemak een wandelingetje te gaan maken tussen de grassen... het is er nogal nat.

    Verder, moet je zowat overal in Zuid-Florida opletten voor die beesten, die komen zelfs naar de zwembaden van de hotels als ze vergeten de poortjes dicht te doen.
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment


    • #3
      Re: miami

      Gelijk wel je lens je zal meenemen het zal je geen garantie geven een alligator op de gevoelige plaat te krijgen want er speelt nog een andere factor mee in de everglades en dat is de hitte.
      Te heet en de beestjes steken zich weg wat vrij normaal is.

      Mijn lenzen die ik meenam naar Florida:17-55mm2,8 en aansluitend de 70-200mm f4 IS
      Maar voor 80% van onze 15 daagse rondreis zat de 17-55mm erop
      Veel succes en goeie reis

      Comment

      Working...
      X