Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locaties in belgië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locaties in belgië

    Ik ben eigenlijk op zoek naar toffe locaties in ons eigen Belgenlandje waar je ook aan modelfotografie kan doen.

    Hiermee bedoel ik dan volgende soorten locaties, liefst waar niet teveel volk komt om ongestoord alles te kunnen doen

    - verlaten panden (fabrieksgebouwen, hotels, ...)
    - graffiti-locaties
    - kerken (ook verlaten liefst)
    - bosomgevingen
    - velden
    - treinstation
    - ...
    Website: http://www.svisimaging.be

  • #2
    Re: locaties in belgië

    Hallo,

    ik ben zelf eveneens op zoek naar locaties dus even een schopje geven :

    Station : supermodern station van Liege Guillemins of Antwerpen Centraal
    Bos : binnenkort Hallerbos vol blauwe hyacinten

    En nu hopen op nog andere suggesties

    succes
    Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

    Comment


    • #3
      Re: locaties in belgië

      Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      - graffiti-locaties
      Je hebt natuurlijk de grafitti 'hall of fame' in Anderlecht (onder de bruggen van de autosnelweg: buitenring, afrit 15a (Neerpede). Je hebt er wel wat ruimte, maar of je er echt 100% ongestoord je gang kan gaan is maar de vraag.
      FujiFilm X-T1 | XF 18-55mm f/2.8-4 | Zeiss Touit 12mm f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: locaties in belgië

        Oorspronkelijk geplaatst door Maglor Bekijk bericht
        Je hebt natuurlijk de grafitti 'hall of fame' in Anderlecht (onder de bruggen van de autosnelweg: buitenring, afrit 15a (Neerpede). Je hebt er wel wat ruimte, maar of je er echt 100% ongestoord je gang kan gaan is maar de vraag.
        ja ruimte is er indd wel, weet wel nie vanbuite welk soort graffiti het daar weer is en ongestoord zal daar nie echt lukken denk
        is zeker ook nie de meeste katholieke / veilige locatie ook niet denk ik
        Website: http://www.svisimaging.be

        Comment


        • #5
          Re: locaties in belgië

          Dat denk je verkeerd hoor. Je moet er natuurlijk wel niet midden in de nacht rondlopen ook. ;-) Je hebt er allerlei stijlen, gaande van de typische tekstgraffiti tot echte kunstportretten.

          Mijn schoonbroer heeft er een deel van zijn trouwfoto's laten maken en die kwamen er toch mooi uit.
          FujiFilm X-T1 | XF 18-55mm f/2.8-4 | Zeiss Touit 12mm f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: locaties in belgië

            Oorspronkelijk geplaatst door Maglor Bekijk bericht
            Dat denk je verkeerd hoor. Je moet er natuurlijk wel niet midden in de nacht rondlopen ook. ;-) Je hebt er allerlei stijlen, gaande van de typische tekstgraffiti tot echte kunstportretten.

            Mijn schoonbroer heeft er een deel van zijn trouwfoto's laten maken en die kwamen er toch mooi uit.
            alle vooruit, dan mss toch eens overwegen
            zal er eerst al zelf eens gaan kijken op voorhand da'k een idee heb wa er allemaal is

            die tekstgraffiti moetek nie hemme, da trekt op niks mor die volledige tekeningen / kunstportretten, die zijn wel al eens de max

            tnx voor de tip
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment

            Working...
            X