Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ibiza

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ibiza

    Eind mei vertrek ik voor een weekje naar het eiland Ibiza.

    Iemand hier ervaring mee? Wat is er te zien enzo.



  • #2
    Re: Ibiza

    Precies nog nie veel volk geweest op het party-eiland. Nochtans ben ik ervan overtuigd dat er meer te zien is dan de bekende disco's en het gezuip aldaar.

    De hippiemarkt heb ik al veel van gehoord, het zustereiland Formentera?


    Niemand die me raad wil geven aub?

    Comment


    • #3
      Re: Ibiza

      Hoi,

      we zijn een 2-tal jaar terug een weekje op Ibiza geweest. We logeerden in San Antoni denk ik.

      Een prachtig eiland, heel wat mogelijkheden buiten het disco-gebeuren. We huurden een auto en trokken er op uit naar de verschillende kanten van het eiland.

      Er zijn wel heel comercieel uitgebuitte zaken zoals bvb. de hippiemarkt maar voor de rest valt het heel goed mee.

      Er waren ook talrijke mogelijkheden om wandelend te starten van de omgeving van het hotel en de taxi-boot terug of omgekeerd.

      We trokken een volledige dag uit voor de hoofdstad te bezoeken en dat was nog niet eens overdreven.

      We hadden ook tijd tekort bij het wandelen in de zoutvlaktes in combinatie met het strand van es Vedra.

      Soms is het wel nog een stuk stappen vanaf de weg naar een aangeduid strand maar meestal zijn dat dan heel rustige stukjes strand.

      Dus ge ziet dat ge u niet gaat vervelen, wij gaan zeker nog eens terug
      Groeten
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Ibiza

        Bedankt voor de uitleg.

        Comment

        Working...
        X