Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

georganiseerde fotoreizen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • georganiseerde fotoreizen

    Ik wil (MOET ) er binnenkort eens uit om in een (voor mij) nieuw en fotogeniek gebied te fotograferen. Maar: ik zou niet weten waarheen.

    Ik weet dat er verschillende aanbieders zijn van georganiseerde foto-reizen, maar ik kan me voorstellen, dat er nogal wat verschillen in aanbieders zijn.

    Belangrijke voorwaarden:
    - een niet te grote groep
    - de mede-reizigers moeten ook enthousiaste fotografen zijn waarmee ik ervaringen kan uitwisselen.
    - ik wil me niet bezig houden met het reizen op zich: hoe moet ik er komen? welke plaatsen zijn het meest fotogeniek? etc.
    - ergens tussen 2 dagen en een week
    - niet al te ver weg (vanwegen kosten): bijvoorbeeld NL, BE, D of UK

    Wie heeft hiermee ervaringen en heeft tips/sites e.d.???
    Last edited by Bas Huisman; 7 maart 2007, 14:35.
    Camera: Nikon D70s EN wens voor D200 :-)
    Objectieven: diversen
    Flitser: Nikon SB600

  • #2
    Re: georganiseerde fotoreizen

    misschien is DEZE iets voor jou?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: georganiseerde fotoreizen

      Misschien ben je hier iets mee.

      http://www.photoholidays.nl

      Ik dacht dat Koning aap reizen dat vroeger ook deed, maar ik vind er niets meer van terug op hun site.
      Canon EOS 5D met 3KG glas
      https://reisforum.net

      Comment


      • #4
        Re: georganiseerde fotoreizen

        Dag Bas,
        geestig dat mm "mijn" shooting weekend al aanhaalde, 'k wou net iets in die trant posten - ik wou eigenlijk voornamelijk "reclame" maken voor de BD-Shooting Days... leer je de mensen achter de nicknames kennen, kom je eens in verschillende uithoeken van België en Nederland...
        Met specifieke reis-organisatoren kan ik je niet helpen, ik kan je altijd tips geven voor een weekendje of zelfs een hele week in België, als je met de auto bent, maar dan moet je zelf je hotels maar arrangeren en zo (spreek je wat Frans? Ze doen - in tegenstelling tot wat sommigen willen doen geloven - best wel een beetje Nederlands in Wallonië maar 't is toch gemakkelijker als je wat Frans verstaat... Als je Duits beter is: de Oostkantons, de Hoge Venen, enzovoort...)

        Comment


        • #5
          Re: georganiseerde fotoreizen

          Hoi Bas,

          weet niet wat je in gedachte hebt maar de secretaris van onze fotoclub is pro en organiseert fotoreizen, onderstaand een stukje uit ons maandelijks bulletin:

          Via Wim Broekman zijn nieuwe fotoreizen te boeken: een expeditiecruise naar de Falklands, South Georgia en het Antarctisch Schiereiland (6-30 november, 20 dagen aan boord). De in 2006 zo succesvolle Spitsbergen “ijs-reis” wordt in 2008 herhaald, met een aparte reis ervoor (overtocht naar Longyearbyen, hoofdstadje van Spitsbergen vanuit IJsland via Jan Mayen, Bereneiland en zuid Spitsbergen) en erna; alle gegevens zijn op aanvraag verkrijgbaar. Info bij de Stichting voor Internationale Fotografie op Wim’s adres:
          Nederlandse Amateur Fotografen Vereniging Amsterdam
          Secretariaat: Boomstraat 43-A
          1015 LB Amsterdam
          Tel. 020 – 625 6038 / 06 – 149 71 337 / email fotobroekman@wanadoo.nl

          Ik heb beelden gezien van zijn laatste reis naar Spitbergen ik wil daar ooit nog eens naar toe......

          Denk je aan zoiets??

          Groet,

          Ed
          ---------------- Ik doe niet meer mee

          Comment


          • #6
            Re: georganiseerde fotoreizen

            Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
            Hoi Bas,

            weet niet wat je in gedachte hebt maar de secretaris van onze fotoclub is pro en organiseert fotoreizen, onderstaand een stukje uit ons maandelijks bulletin:

            Via Wim Broekman zijn nieuwe fotoreizen te boeken: een expeditiecruise naar de Falklands, South Georgia en het Antarctisch Schiereiland (6-30 november, 20 dagen aan boord). De in 2006 zo succesvolle Spitsbergen “ijs-reis” wordt in 2008 herhaald, met een aparte reis ervoor (overtocht naar Longyearbyen, hoofdstadje van Spitsbergen vanuit IJsland via Jan Mayen, Bereneiland en zuid Spitsbergen) en erna; alle gegevens zijn op aanvraag verkrijgbaar. Info bij de Stichting voor Internationale Fotografie op Wim’s adres:
            Nederlandse Amateur Fotografen Vereniging Amsterdam
            Secretariaat: Boomstraat 43-A
            1015 LB Amsterdam
            Tel. 020 – 625 6038 / 06 – 149 71 337 / email fotobroekman@wanadoo.nl

            Ik heb beelden gezien van zijn laatste reis naar Spitbergen ik wil daar ooit nog eens naar toe......

            Denk je aan zoiets??

            Groet,

            Ed

            Zeker heel speciaal om te doen. Maar ik vrees dat hier een serieus prijs kaartje aanhangt.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment

            Working...
            X