Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoreis Toscane

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotoreis Toscane

    Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
    Ook een reeds vooropgestelde reis, zoals Gilors het voorstelt wens ik niet te doen, volgens mij is het gezelschap dan te groot, waardoor de aktie traag en 'log' wordt, of ben ik verkeerd.
    volgens de site gaat photodj met max 7 personen.
    Ze hadden trouwens een stand op de BD-Live in september 2009.

    Zelf organiseren geeft uiteraard meer mogelijkheden en flexibiliteit.
    Maar de voorbereidingen zijn intenser en foutjes maken groter.
    Reken maar op 80 uren voorbereiding voor een weekje.
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

    Comment


    • #17
      Re: Fotoreis Toscane

      Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
      Ok dat iedereen zijn eigen mening heeft, maar laat het ons positief bekijken en trachten iets op te bouwen eerder dan het af te breken.

      Ik bedoel met wandelen ondermeer dat je ergens moet naartoe stappen om een bepaald standpunt te kunnen innemen, waar je bijvoorbeeld met de auto niet kan komen.

      Ook een reeds vooropgestelde reis, zoals Gilors het voorstelt wens ik niet te doen, volgens mij is het gezelschap dan te groot, waardoor de aktie traag en 'log' wordt, of ben ik verkeerd.
      Ik breek niks af ik ben fotograaf. Deredenen waarom ik dit stel is zeer goed na te voltrekken in dit draadje.
      Voor landschapsfotografie dan en slechts dan:



      Ik wandel nog altijd niet. De opzet is een fototoer, geen trekking (ik ben anyway een ervaren wandelaar en kan het plaatsen)
      Last edited by Nerdifant; 19 februari 2010, 17:57.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #18
        Re: Fotoreis Toscane

        Zijn er ondertussen misschien nieuwe geinteresseerden, die zouden wensen mee te doen aan deze 'uitstap'. Bedoeling is ergens ten velde samen te komen, hierover te brainstormen om tot iets concreets te kunnen komen.

        Laat wat weten, dan kunnen we één en ander beginnen te organiseren.

        Vriendelijke groeten.
        BD1766BE

        Comment


        • #19
          Re: Fotoreis Toscane

          Zoals reeds verteld, ik ben zeker bereid om eens samen te komen.
          Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

          Comment


          • #20
            Re: Fotoreis Toscane

            ook wel interesse langs mijn kant om eventueel is samen te komen en te zien wat de mogelijkheden zijn!
            More information about my work & my workshops
            http://www.guntherfrans.be

            Comment


            • #21
              Re: Fotoreis Toscane

              OK,

              Ik woon regio Mechelen, zoals ik al heb kunnen zien bij sommigen zijn er mensen uit de streek van Aarschot, Brabant.

              We kunnen eventueel samenkomen in Leuven, weet iemand daar iets waar we dit alles kunnen bekijken, en verder uitwerken?

              Wat ik als voornaamste struikelblok zie is het snel vervoer van mensen en vooral materiaal. Ryanair is beperkt in gewicht, Brussels Airlines te duur, de autoweg naar Zuid-Toscane te lang, voor slechts 1 week.

              Je spreekt toch al gauw van een verplaatsing van +/- 1400 kilometer, tot de plaats van bestemming, per auto.

              En kun je uberhaupt al je fotomateriaal met vertrouwen achterlaten in een vliegtuigbagageruimte?

              Vriendelijke groeten.

              Zelf heb ik bijvoorbeeld een panoramastatief, wat ik graag meesjouw, dus dat op zich is al vrij groot.
              BD1766BE

              Comment


              • #22
                Re: Fotoreis Toscane

                Beste

                Dank voor het initiatief maar ik trek me terug uit het voorstel.

                groeten,

                Marc
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                Comment


                • #23
                  Re: Fotoreis Toscane

                  OK

                  Bedankt voor het bericht.

                  Succes.
                  BD1766BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotoreis Toscane

                    Ik ga als professioneel fotograaf in september naar Toscane en wil een groep mensen meehebben die enthousiast zijn en iets willen leren, maar ook weten te genieten.
                    's Morgens les en 's middags erop uit. De lokatie is een Argriturismo met zwembad en alles erop en eraan. Diner wordt ook verzorgd. Zoeken jullie zoiets?

                    Alex.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotoreis Toscane

                      Tja,

                      kunnen we daar wat meer info over?

                      Welke regio bijvoorbeeld, Toscane is vrij groot. En hoe gaan jullie er naartoe, vliegtuig, auto...

                      Dank bij voorbaat.
                      BD1766BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotoreis Toscane

                        Interesse is er altijd alleen dient de praktische kant van de zaak te worden bekeken.

                        En daar wou ik graag wat meer over weten.

                        Vriendelijke groeten.
                        BD1766BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotoreis Toscane

                          Ik ga als professioneel fotograaf in september naar Toscane en wil een groep mensen meehebben die enthousiast zijn en iets willen leren,
                          Ben je je idee nog aan het uitwerken? Hier zitten alvast enkele geïnteresseerden die aan het proberen zijn om samen hun interesses/beperkingen af te stemmen .
                          Spreek gerust mee met ons af, dan kunnen we zien wat de beste manier is om verder te gaan.


                          We kunnen eventueel samenkomen in Leuven, weet iemand daar iets waar we dit alles kunnen bekijken, en verder uitwerken?
                          Dit is alvast prima voor mij. Café metropool (op het stationsplein in Leuven) is stijlvol en heeft wireless internet toegang. Als het doorgaat in mei moeten we wel niet meer te langen wachten denk ik.

                          Ik ga alvast mijn e-mailadres naar Droopie sturen via pm, lijkt me voor concrete afspreken de beste optie.
                          Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotoreis Toscane

                            OK, maar het wordt dus wel degelijk de maand september dan?

                            Daar ben ik wel voor te vinden.

                            Vriendelijke groeten.
                            BD1766BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fotoreis Toscane

                              Mij is het eender wanneer het zou doorgaan...
                              Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fotoreis Toscane

                                OK,

                                kunnen we dit bespreken in Leuven, op zondagvoormiddag aanstaande?

                                Iemand had hierop het forum een voorstel voor een goeie locatie aan het station meen ik, dus, wat doen we, gaan wer verder en met wie?

                                Ik lees het wel.

                                Vriendelijke groeten.
                                BD1766BE

                                Comment

                                Working...
                                X