Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotogear in tas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotogear in tas

    Beste

    Wat zit er allemaal in jullie fototas om reizen te maken zoals hieronder vermeld?

    landen:
    - Zwitserland
    - oostenrijk
    - italie
    - kroatie
    - slovenie
    - etc...

    Berglandschappen/meren
    steden en dorpjes

    groeten
    Last edited by svanma; 3 juli 2013, 14:16.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: fotogear in tas

    Ik ben nu dan wel niet in één van deze landen, maar ben nu in Zuid Korea. Hier trekken we ook door de bergen. Niet de simpele paadjes maar serieus hiken

    Ik heb twee rugtassen nu bij me. Een Kata MiniBee UL111 en een NG P5080 (laatste hier gekocht). De eerste voor het hiken en als veel ga lopen. en de NG5080 voor korte wandelingen. Wat heb ik aan gear bij me.?
    Canon EOS 5D Mark III
    Canon 16-35 f/2.8 II
    Canon 24-70 f/2.8 II
    Canon 70-200 f/2.8 IS II
    Lee filter set (ND Grad hard en soft 3 6 9, ND, Big stopper en CPL105 filters)
    Gitzo carbon series 2 traveler + Markins Q3 traveler
    Fujifilm X1 pro + 35 f/1.4
    Sony Nex 5r + 16-50
    schoonmaak spullen etc

    Tijdens berg wandelingen neem ik de FF met 24-70 en 70-200 mee en de volledig Lee set, statief en de Fuji. De 16-35 gebruik ik zelf niet die heb ik bij me reisgenoot op de camera geschroefd. Als ik in de stad ga wandelen (bijvoorbeeld Seoul waar in nu ben) dan gebruik ik de FF 24-70 en de Fuij veel. Soms geen tas mee alleen de camera. Wat ik niet gebruik blijft achter in de hotel safe.

    De Nex heb ik nu al aantal keer vervloekt die gaat dus niet meer mee en gaat asap de verkoop in.
    Last edited by Apple; 3 juli 2013, 16:09.

    Comment


    • #3
      Re: fotogear in tas

      Thx, ook nog benieuwd wat andere mensen altijd bij hebben op reis in hun tas.

      Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
      Ik ben nu dan wel niet in één van deze landen, maar ben nu in Zuid Korea. Hier trekken we ook door de bergen. Niet de simpele paadjes maar serieus hiken

      Ik heb twee rugtassen nu bij me. Een Kata MiniBee UL111 en een NG P5080 (laatste hier gekocht). De eerste voor het hiken en als veel ga lopen. en de NG5080 voor korte wandelingen. Wat heb ik aan gear bij me.?
      Canon EOS 5D Mark III
      Canon 16-35 f/2.8 II
      Canon 24-70 f/2.8 II
      Canon 70-200 f/2.8 IS II
      Lee filter set (ND Grad hard en soft 3 6 9, ND, Big stopper en CPL105 filters)
      Gitzo carbon series 2 traveler + Markins Q3 traveler
      Fujifilm X1 pro + 35 f/1.4
      Sony Nex 5r + 16-50
      schoonmaak spullen etc

      Tijdens berg wandelingen neem ik de FF met 24-70 en 70-200 mee en de volledig Lee set, statief en de Fuji. De 16-35 gebruik ik zelf niet die heb ik bij me reisgenoot op de camera geschroefd. Als ik in de stad ga wandelen (bijvoorbeeld Seoul waar in nu ben) dan gebruik ik de FF 24-70 en de Fuij veel. Soms geen tas mee alleen de camera. Wat ik niet gebruik blijft achter in de hotel safe.

      De Nex heb ik nu al aantal keer vervloekt die gaat dus niet meer mee en gaat asap de verkoop in.
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #4
        Re: fotogear in tas

        G3 + 14-42 + 17 2.8 en geen tas of een D700 met alles erbij en ga ik voor en fotoreis.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X