Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Egypte - Checklist!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Egypte - Checklist!

    Hello Folks,

    deze zomer trek ik met mijn vriendin voor 15 dagen naar Egypte.
    Het wordt de stereotype rondreis met een nijlcruise en de bekendste hotspots. Dat we daar gaan zweten en weinig blote vrouwen gaan zien is een feit.
    Maar Ik ben echter een beginnend amateurfotograaf die sinds een paar maanden de trotse eigenaar is van een Canon 500d met 18-55 kitlens en een canon 55-200 zoomlens.
    Kom ik als beginnend amateur al een eindje met deze lenzen? Of raden jullie mij er nog extra aan voor Egypte? Naast een uv en polafilter vroeg ik me af of een monopod een handig extra gadget zou zijn of eerder een last. Ik heb een lowPro Slingshot dus ik kan er eventueel een monopod aanhangen maar weet niet goed of ik hem echt nodig ga hebben?

    Zijn er buiten dit matriaal nog extra's met betrekking tot fotografie dat ik zééééker niet mag vergeten wanneer ik naar Egypte trek??


    Greetzzz Kristof

  • #2
    Re: Egypte - Checklist!

    immodium

    k weet het, niet direct met fotografie te maken, maar als je je moet bukken om een foto te nemen, zal je me nog dankbaar zijn
    nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
    http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

    Comment


    • #3
      Re: Egypte - Checklist!

      Oorspronkelijk geplaatst door dennis vandermeersch Bekijk bericht
      immodium

      k weet het, niet direct met fotografie te maken, maar als je je moet bukken om een foto te nemen, zal je me nog dankbaar zijn:d


      :d:d:d:d sterk!!!! :d:d:d:d

      Comment


      • #4
        Re: Egypte - Checklist!

        misschien toch maar een filter om je lens tegen zand te beschermen? en genoeg doekjes om je lens te kuisen? (veel zand daar naar't schijnt)

        - zonnecreme