Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citytripje NYC: welk materiaal wel/niet mee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Citytripje NYC: welk materiaal wel/niet mee

    Dit is wat ik momenteel heb als lenzen om op m'n D200 te zetten:
    - Sigma 28-70 f/2.8
    - Sigma 70-300 f/4-5.6
    - Nikkor 50 f/1.4
    - Zenitar 16 f/2.8 fisheye
    - SB-600
    Zelf denk ik om de 28-70 en fisheye mee te doen en de rest thuis te laten, 'k zie er niet echt 't nut van in op m'n eerste tripje naar NYC. (allee, 'k denk niet dat ik ze nodig zal hebben, ook de flash niet)
    Andere meningen? Wie is er wel al geweest en kan me tips geven?

    Kwestie zak, ik heb 'n LowePro Slingshot 200, ...., onopvallend genoeg in NYC, of beter voor iets anders gaan shoppen?
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

  • #2
    Re: Citytripje NYC: welk materiaal wel/niet mee

    Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht

    Kwestie zak, ik heb 'n LowePro Slingshot 200, ...., onopvallend genoeg in NYC, of beter voor iets anders gaan shoppen?
    Ge zijt heus niet de enige hoor met een rugzak al dan nie gevuld met fotogerief NYC is zo veilig zoals je jezelf gedraagt. Enkele fototips; 1) Fotografie Museum & Leica Museum (ook voor hen die geen Leica bezitten, met meestal schitterende fototentoonstelling) 2) China Town voor zowel de fotookes als het eten) 3) houd rekening met de grote lichtcontrasten die daar aanwezig zijn (door de hoge gebouwen veel schaduwen) 4) toch maar de 50/1.4 meenemen, heb zelf nooit flitser gebruikt. 5) Als je de tijd hebt laat het eerst op je afkomen voordat je begint met fotograferen. 6) Vooral genieten en veel fotofun!
    Gr, Paul
    Last edited by Flotootje; 17 maart 2007, 00:30.
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

    Comment


    • #3
      Re: Citytripje NYC: welk materiaal wel/niet mee

      Eventjes off topic maar een mooie locatie om foto's te nemen.... "The Cloisters". Echt een aanrader.

      Comment

      Working...
      X