Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera huren Galapagos?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera huren Galapagos?

    Op dit moment zit ik in Cuenca, 2 dagen voor ik naar Galapagos ga. Morgen vertrek ik naar Gayaquil. Nu geeft mijn canon 40d de beroemde err99. Nu is internet hier slecht en mijn Spaans slecht. Weet iemand of het mogelijk is op Galapagos een camera te huren of in gayaquil te kopen? Het is voor een 17-55, 2.8 + 70-200 2.8. Hopelijk volgen er wat tips zodat ik toch mooie plaatjes kan schieten op de trip van m'n leven...
    Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!

  • #2
    Re: Camera huren Galapagos?

    De lens er al eens afgehaald en de contactpuntjes even schoongemaakt? soms is dat al voldoende met deze err99.

    Verder ben ik niet bekend op galapagos, maar het lijkt me niet zo 123 makkelijk om daar een camera te kopen of huren. Galapagos is erg natuurgericht dus je zult daar, naar mijn verwachting, geen winkels vinden met dergelijk materiaal.

    Mogelijk kun je in gayaquil iets geregeld krijgen, maar let wel op als je iets koopt, afzetterij of slecht materiaal kopen is snel gebeurd.
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

    Comment


    • #3
      Re: Camera huren Galapagos?

      Zeker goed afpingelen zou ik zeggen. Zo'n maand of 2 geleden zaten wij ook in Ecuador, en de prijzen zijn daar er toch wat over. (de duurdere winkel hier)
      Gelukkig is het daar de "kultuur" om af te pingelen.

      Comment


      • #4
        Re: Camera huren Galapagos?

        Zo direct stap ik op het vliegtuig naar de eilanden. Helaas is de error nog niet opgelost. Gelukkig heb ik wel een compactcamera meegenomen. De foutmlding komt met beide lenzen waarvan de contactpunten zijn schoongemaakt voor. Spiegel opklappen om schoon te maken geeft ook deze melding, dus waarschijnlijk zit er niets anders op dan opsturen naar canon. Prijzen zijn hier inderdaad belachelijk hoog voor verouderde modellen die enkel met kitlens verkocht worden.
        Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!

        Comment

        Working...
        X