Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autovakantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Autovakantie

    kijk ook eens naar de streek van de Verdon en begin dan aan het bovenste meer
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #17
      Re: Autovakantie

      Beste

      iedereen bedankt voor de tips en nieuwe streken die ik zeker zal onthouden voor andere reizen. Ik denk voor hetgeen wij zoeken Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido het beste is.

      1. Heeft er iemand toevallig een Wandelkaart Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido in zijn bezit?
      2. wie kent er in dit nationaal park watervallen met naam?

      nogmaals bedankt iedereen.

      groetjes
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #18
        Re: Autovakantie

        Goedenavond,

        en wie is er toevallig al in dit nationaal park geweest?

        groeten

        Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
        Beste

        iedereen bedankt voor de tips en nieuwe streken die ik zeker zal onthouden voor andere reizen. Ik denk voor hetgeen wij zoeken Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido het beste is.

        1. Heeft er iemand toevallig een Wandelkaart Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido in zijn bezit?
        2. wie kent er in dit nationaal park watervallen met naam?

        nogmaals bedankt iedereen.

        groetjes
        Canon EOS 550D // 15-85mm IS

        Comment


        • #19
          Re: Autovakantie

          De meest gekende canyons (Ordesa, Anisclo) kunnen behoorlijk druk zijn in de weekends en de vakantiemaanden (vorig jaar zelfs in de eerste helft van november leek het op de dijk van Knokke).
          Je moet ze natuurlijk gezien hebben, maar het is flink doorstappen, lange stukken in de bossen op de bodem van de kloof.
          Probeer in Ordesa langs één van de fajas (richels) te lopen, veel mooier zicht, de gemakkelijkste is de Faja Racon.

          Er is ook genoeg te zien en te wandelen daarbuiten.
          De Sobrarbe is een streek waar je nooit op uitgekeken raakt.
          Last edited by palombian; 6 maart 2016, 23:13.

          Comment


          • #20
            Re: Autovakantie

            Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
            Beste

            iedereen bedankt voor de tips en nieuwe streken die ik zeker zal onthouden voor andere reizen. Ik denk voor hetgeen wij zoeken Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido het beste is.

            1. Heeft er iemand toevallig een Wandelkaart Parque Nacional Ordesa y Monte Perdido in zijn bezit?
            2. wie kent er in dit nationaal park watervallen met naam?

            nogmaals bedankt iedereen.

            groetjes
            Is voor een habbekrats te verkrijgen bij Amazon (misschien wel bij AS Adventure ook ?).



            En deze kaart samen met de OSM kaarten van de regio op je smarphone of tablet, zodat je altijd weet waar je je bevindt, en je zal al een heel eind komen hoor.

            Wij deden jaaaren terug ook die regio (een aanrader) aan en verbleven toen in Hotel Abba Formigal (een aandrader) in El Formigal.

            Comment


            • #21
              Re: Autovakantie

              Op een aantal navigatie-app's (oa SityTrail) kan je een abonnement kopen op de kaarten van het Nationaal Geografisch Instituut.
              Per land is dat niet meer dan €10-20 voor een maand of zelfs een jaar voor de hoogste resolutie (tot 1:10.000) off-line downloadbaar ook op je PC.
              Je kan een week gratis testen.

              photos, pictures, adventure, national geographic, photography, adventure photography, hiking, mountain climbing, nepal, national geographic society


              Geen tijdverlies in winkels (nooit out of stock op het web), altijd de laatste versie.
              Last edited by palombian; 7 maart 2016, 13:11.

              Comment


              • #22
                Re: Autovakantie

                Garmisch Partenkirchen, Dorint Hotel, Lekker eten, 's avonds in de Biergarten, overdag veel wandelingen want geen skiërs, de bergen op en te voet naar de eerste Alm, eten , en dan verder naar de valei, of naar de watervallen (niet alle honden vinden dat leuk), maar genoeg wandelingen in de streek.
                ...leeg...

                Comment


                • #23
                  Re: Autovakantie

                  Pasop voor Nationaal Park, er mogen geen honden in! Sommige delen wel, dus even nachecken!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Autovakantie

                    Als je graag meren ziet, tussen Berlijn en de oostkust liggen er ong. 2000, de grootsten zijn met kanaaltjes en fietspaden met elkaar verbonden.
                    B&b genoeg en niet te duur, geen massatoerisme en verschillende natuurparken.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Autovakantie

                      Bedankt voor de redding, want ik heb dit nu opgezeocht na u post en wat vond ik " In het nationaal park van Ordesa zijn honden niet toegelaten."

                      zoektocht kan opnieuw beginnen dan

                      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                      Pasop voor Nationaal Park, er mogen geen honden in! Sommige delen wel, dus even nachecken!
                      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                      Comment


                      • #26
                        Re: Autovakantie

                        en op deze website http://www.caseriosanmarcial.nl/mont..._cylindro.html staat dat dit wel mag maar aangelijnd.

                        wat zal dit nu zijn?

                        Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
                        Bedankt voor de redding, want ik heb dit nu opgezeocht na u post en wat vond ik " In het nationaal park van Ordesa zijn honden niet toegelaten."

                        zoektocht kan opnieuw beginnen dan
                        Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                        Comment


                        • #27
                          Re: Autovakantie

                          Garmisch-Partenkirchen Dorint Hotel, super locatie met Biergarten voor 's avonds, lekker eten, veel wandelingen in de buurt, en in de zomer is de schans dicht hé.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Autovakantie

                            thx voor de tip, zal deze achter de hand houden. Wel wat minder kans op mooi weer denk ik?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                            Garmisch-Partenkirchen Dorint Hotel, super locatie met Biergarten voor 's avonds, lekker eten, veel wandelingen in de buurt, en in de zomer is de schans dicht hé.
                            Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                            Comment


                            • #29
                              Re: Autovakantie

                              Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
                              en op deze website http://www.caseriosanmarcial.nl/mont..._cylindro.html staat dat dit wel mag maar aangelijnd.

                              wat zal dit nu zijn?
                              Ik herinner mij een paar maand geleden in Ordesa een man met een aangelijnde hond gezien te hebben, maar misschien was het een geleidehond waarvoor hij toestemming had.
                              In elk geval kan je daar op de officiële site uitsluitsel over krijgen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Autovakantie

                                Dat is waar, maar ik vind de officiële website nergens.

                                Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                                Ik herinner mij een paar maand geleden in Ordesa een man met een aangelijnde hond gezien te hebben, maar misschien was het een geleidehond waarvoor hij toestemming had.
                                In elk geval kan je daar op de officiële site uitsluitsel over krijgen.
                                Canon EOS 550D // 15-85mm IS

                                Comment

                                Working...
                                X