Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW Golf Rallye, a true beauty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: VW Golf Rallye, a true beauty

    Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk bericht
    en met GT3 remmen, en met Porsche interieurdelen en met ... en met ...
    En zo wordt het er niet minder bizar op...

    Comment


    • #17
      Re: VW Golf Rallye, a true beauty

      Oudere dames plamuren zich ook en toch blijven het...............

      Comment


      • #18
        Re: VW Golf Rallye, a true beauty

        Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk bericht
        fijn om weten dat er nog mensen zijn die dit soort van "tuning" weten te appreciëren.
        Zulke wagens hebben voor mij vééél meer dan de een of de andere verspoilerde Jap.
        Idd, dit soort wagens blijven klassiekers en zullen gewoon de tand destijds moeten ondergaan, het zal er zeker niet op beteren, maar die kleine groep aanhangers zal alles in het werk stellen om dit stukje nostalgie in ere te houden, al dan niet met hier en daar een eigen toets om de wagen iets meer karakter te geven. Als men hier nu een Golf 2 limited, dus een 16v-G60 had neergepost met dezelfde stijl foto's, dan had iedereen al gereageert alsof het een normaal golfje 2 was. Volkswagen heeft in mijn ogen maar 4 echte wagens gebouwd, dat zijn de Golf 2 Rallye, Golf 2 16v-G60 Limited, de Corrado G60 (niet de 16v of de nieuwe type's) en uiteraard, de Golf 1 GTI. Spijtig dat bepaalde type's een slechte naam hebben gekregen door de jaren heen...

        BTW, als ik mij niet vergis ken ik je ook van Cleaned.be...
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

        Comment


        • #19
          Re: VW Golf Rallye, a true beauty

          ik zit ook op cleaned ja

          jij ook?
          Eos 350D - Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC - Canon EF 50mm F1.8 - Canon 430Ex - BG-E3 - SanDisk 1 Gig Ultra II drdesign.be

          Comment


          • #20
            Re: VW Golf Rallye, a true beauty

            Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk bericht
            ik zit ook op cleaned ja

            jij ook?
            Ik zit er ook dagdagelijks op, onder een andere nickname (Dennis.be), regelmatig actief in het fototopic, laatste bijdrage zijn enkele macro foto's geweest.
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

            Comment


            • #21
              Re: VW Golf Rallye, a true beauty

              Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
              Volkswagen heeft in mijn ogen maar 4 echte wagens gebouwd, dat zijn de Golf 2 Rallye, Golf 2 16v-G60 Limited, de Corrado G60 (niet de 16v of de nieuwe type's) en uiteraard, de Golf 1 GTI

              vergeet de Scirocco Mk. II niet hè!!! de vader van de corrado...
              VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
              Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

              Comment


              • #22
                Re: VW Golf Rallye, a true beauty

                Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco 16V Bekijk bericht
                vergeet de Scirocco Mk. II niet hè!!! de vader van de corrado...
                Misschien heb je gelijk, maar de Scirocco is in geen enkel geval de vader van de Corrado, noch de voorganger. Design lijkt wel op elkaar, maar is beide wagens zijn op alle vlakken verschillend, bij de Corrado heeft VW een heuse sportwagen willen bouwen en is daar ook in geslaagd, maar minder was dat de lichter golf evenveel vermogen had en dus sneller is/was.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

                Comment


                • #23
                  Re: VW Golf Rallye, a true beauty

                  Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
                  Ne Golf met Porsche velgen!...
                  Dat zijn volgens geen Porsche velgen, maar Techart velgen.
                  Techart maakt tuning kits voor voornamelijk Porsche. Vandaar het Porsche logo erop.

                  Foto1 vind ik ook het beste.

                  Comment


                  • #24
                    Re: VW Golf Rallye, a true beauty

                    Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                    Dat zijn volgens geen Porsche velgen, maar Techart velgen.
                    Techart maakt tuning kits voor voornamelijk Porsche. Vandaar het Porsche logo erop.

                    Foto1 vind ik ook het beste.

                    nee, dat zijn GEEN Techarts; dat zijn echte Gemballa's ! Is verschil in
                    Eos 350D - Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC - Canon EF 50mm F1.8 - Canon 430Ex - BG-E3 - SanDisk 1 Gig Ultra II drdesign.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: VW Golf Rallye, a true beauty

                      Een goeie oude Rallye!

                      Om je vingers van af te likken

                      Mooie staat hoor.

                      De wagen ga ik niet afbreken, verre van, iemand die er iets of wat van afkent weet dat dit net zoals bv een E30 M3 collector items worden én véél geld beginnen gaan!


                      Maar nu over de foto's:

                      Ik vind de eerste héél leuk, al mis ik wat scherpte... en mocht er iets minder groen opstaan Ik zou nog iets meer van de zijkant van de wagen eropgezet hebben. En een leuke wide-angle gebruiken

                      De tweede zou ik zeker die kabel weg-ge-"shopped" hebben, enorm storend...

                      De laatse geeft mooi de velgen weer, deze vind ik het leukst.

                      En zeker en vast het kader Is eens iets anders en kan me zeker bekoren!


                      PS: En ik ken je "nickname" ook nog vanop Cleaned en CS...

                      Jullie kunnen daar serieus aan een auto sleutelen
                      "Breng beweging in een stilstaand beeld"

                      Comment


                      • #26
                        Re: VW Golf Rallye, a true beauty

                        En om even in dezelfde stijl te blijven...

                        Pure klasse: http://www.soete.com/cars/
                        "Breng beweging in een stilstaand beeld"

                        Comment

                        Working...
                        X