Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Shoot Fiat Bravo II

Standaard Shoot Fiat Bravo II

UnicornPictures on Facebook & Flickr

Standaard Re: Shoot Fiat Bravo II

Beetje tegenstrijdige foto vind ik met rechts weerkaatsing van zonsondergang (denk ik?) en links dan ingeflitst. Technisch wel mooi uitgevoerd.

De lijnen van de achtergrond storen me wel, links heb je ze precies geprobeerd uit te lijnen, rechts lopen ze weer helemaal scheef en de horizontale lijnen lopen ook niet echt recht door de vervorming van je lens wellicht. Geeft daardoor beetje rommelig beeld, zeker omdat bijna 3/4 van je foto deze lijnen in beeld heeft en dus wel van belang zijn in uw compositie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
    Beetje tegenstrijdige foto vind ik met rechts weerkaatsing van zonsondergang (denk ik?) en links dan ingeflitst. Technisch wel mooi uitgevoerd.

De lijnen van de achtergrond storen me wel, links heb je ze precies geprobeerd uit te lijnen, rechts lopen ze weer helemaal scheef en de horizontale lijnen lopen ook niet echt recht door de vervorming van je lens wellicht. Geeft daardoor beetje rommelig beeld, zeker omdat bijna 3/4 van je foto deze lijnen in beeld heeft en dus wel van belang zijn in uw compositie.
    goed kijken, er is links EN rechts ingeflitst, en ik heb niets uitgelijnd, dit gebouw is zo van design. Moest ik die lijnen rechttrekken dan gaat de auto gekromd weergegeven worden dus dit is geen optie. En vervorming van mijn lens? dit is met de 70-200 getrokken op 200mm Ik probeer ook meestal mijn foto's zo te laten zoals ze uit de camera komen tenzij er idd vervormingen in te zien zijn.

Dat met de reflectie is correct maar ik kan dit helaas nog niet weghalen met Photoshop, ik zou echt niet weten hoe ik dit moet doen. Polarisatiefilter heeft deze er niet uitgehaald helaas.

dank je voor je comment
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

De wagen staat er mooi op, maar de achtergrond komt nogal overweldigend over.
    Wat voor gebouw is dat?
    Loopt dat lijnenspel tot tegen de grond?
    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

Soortgelijke discussies

1. Bravo
    Door Jef57 in forum Beginnershoek
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 6 juni 2012, 18:53
  2. Bravo HP
    Door erwin in forum Chit Chat
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 30 juli 2010, 15:22
  3. Fiat lux, fiat color
    Door kodachrome in forum Fotoreeksen