Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open Pitlane - Porsche 911 Carrera RS 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Open Pitlane - Porsche 911 Carrera RS 2

    Zaterdag naar de Open Pitlane 2010 dag geweest in Francorchamps.

    Porsche 911 Carrera RS



    Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
    Flickr Photopage

  • #2
    Re: Open Pitlane - Porsche 911 Carrera RS 2

    Vind ik een stuk beter dan de vorige in La Source, ik weet dat je in de source zo goed als nooit zowel de voorkant en de achterkant scherp kan krijgen, daarom vind ik deze heel wat beter.

    Door het overhellen van de wagen en de 'druk' op de zijkant van de achterband zie je duidelijk dat deze een mooie snelheid had, en ook de hoek is geslaagd.

    Enig puntje dat ik anders zou doen is de post processing, ik zou het iets meer saturatie geven zodat het wat 'zonniger' wordt, maar verder zeker een sterke plaat

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Open Pitlane - Porsche 911 Carrera RS 2

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Vind ik een stuk beter dan de vorige in La Source, ik weet dat je in de source zo goed als nooit zowel de voorkant en de achterkant scherp kan krijgen, daarom vind ik deze heel wat beter.

      Door het overhellen van de wagen en de 'druk' op de zijkant van de achterband zie je duidelijk dat deze een mooie snelheid had, en ook de hoek is geslaagd.

      Enig puntje dat ik anders zou doen is de post processing, ik zou het iets meer saturatie geven zodat het wat 'zonniger' wordt, maar verder zeker een sterke plaat

      Mark
      Ga hier volledig mee akkoord. Scherpte is super (ook de rijder is mooi zichtbaar) en oko de hoek klopt volledig. Qua PP zou ik hem iets minder geel maken (vooral de achtergrond bedoel ik dan).
      Knappe plaat!
      www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

      Comment

      Working...
      X