Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nissan GTR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nissan GTR

    de nieuwe nissan GTR voorgestelt op het autosalon.





    een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

  • #2
    Re: nissan GTR

    mooie reeks voor mij het compo van de 2de
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

    Comment


    • #3
      Re: nissan GTR

      De compo's en standpunten vind ik goed gekozen, enkel de laatste vind ik wat te krap onderaan. Ik weet niet of het aan de bewerkingen en het verkleinen ligt, maar er zit iets te veel ruis in de foto vind ik...

      In een studio of andere locatie zouden deze foto's echt toppers voor een magazine zijn, maar het autosalon met bezoekers vind ik enkel een leuke locatie voor autofans, minder voor fotografen... Op zo'n momenten haal ik mijn camera niet boven, want je kan niet zonder storende elementen op de foto's...

      Het klinkt hard, maar in de showcase tellen de resultaten, heb ik ook al moeten ondervinden...

      greetz,
      www.fotopie.be
      Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

      Comment


      • #4
        Re: nissan GTR

        Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
        De compo's en standpunten vind ik goed gekozen, enkel de laatste vind ik wat te krap onderaan. Ik weet niet of het aan de bewerkingen en het verkleinen ligt, maar er zit iets te veel ruis in de foto vind ik...

        In een studio of andere locatie zouden deze foto's echt toppers voor een magazine zijn, maar het autosalon met bezoekers vind ik enkel een leuke locatie voor autofans, minder voor fotografen... Op zo'n momenten haal ik mijn camera niet boven, want je kan niet zonder storende elementen op de foto's...

        Het klinkt hard, maar in de showcase tellen de resultaten, heb ik ook al moeten ondervinden...

        greetz,
        Een paar dingen die ik even kwijt wil over deze opmerking. Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren zoals je in dit forum ongetwijfeld al gemerkt hebt aan mijn diverse posts. Bijgevolg heb ik wel mijn fototoestel bovengehaald op het autosalon. De nissan GTR is dan ook een wagen die je 1 nietzomaar in je handen krijgt 2 laat staan in een studio. en tja laat ons eerlijk zijn ik heb zelfs geen studio uberhaupt laat staan eentje waar ik zomaar even een wagen binnen gereden kreeg, ik heb moeten roeien met de riemen die ik had en dit waren zo wat de betere resultaten gezien idd de comotie rondom de wagen op zich. vandaar deze post in de showcase.
        een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

        Comment


        • #5
          Re: nissan GTR

          .........
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 17:38.

          Comment


          • #6
            Re: nissan GTR

            Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
            Een paar dingen die ik even kwijt wil over deze opmerking. Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren zoals je in dit forum ongetwijfeld al gemerkt hebt aan mijn diverse posts. Bijgevolg heb ik wel mijn fototoestel bovengehaald op het autosalon. De nissan GTR is dan ook een wagen die je 1 nietzomaar in je handen krijgt 2 laat staan in een studio. en tja laat ons eerlijk zijn ik heb zelfs geen studio uberhaupt laat staan eentje waar ik zomaar even een wagen binnen gereden kreeg, ik heb moeten roeien met de riemen die ik had en dit waren zo wat de betere resultaten gezien idd de comotie rondom de wagen op zich. vandaar deze post in de showcase.
            Heb ik dan gezegd dat ze hier niet thuishoren? Ik dacht dat je in de showcase iets harder mocht zijn in de commentaar, en ik vond het spijtig van de achtergrond. Verder mooie compositie en goeie belichting!

            Uiteraard moet je roeien met de riemen die je hebt 3/4 van mijn foto's zijn natuurfoto's en daar heb je ook niet alles in de hand, zeker weten. Als het licht niet mee zit en dat uit zich in de foto, mag dat toch gezegd worden...

            Greetz,
            www.fotopie.be
            Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

            Comment


            • #7
              Re: nissan GTR

              Zonder het volk had je een sterke plaat gehad met die 2e
              En staat dat ding op semi slicks standaard
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: nissan GTR

                Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                Zonder het volk had je een sterke plaat gehad met die 2e
                En staat dat ding op semi slicks standaard

                We weten dat het hier over een autosalon gaat, dus er staat volk te kijken...wat volgens mij toch vrij goed over komt in deze foto...ook de verdere opbouw oogt wel goed...Foto 2 voor mij de beste...
                "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                Comment


                • #9
                  Re: nissan GTR

                  Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
                  Een paar dingen die ik even kwijt wil over deze opmerking. Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren zoals je in dit forum ongetwijfeld al gemerkt hebt aan mijn diverse posts. Bijgevolg heb ik wel mijn fototoestel bovengehaald op het autosalon. De nissan GTR is dan ook een wagen die je 1 nietzomaar in je handen krijgt 2 laat staan in een studio. en tja laat ons eerlijk zijn ik heb zelfs geen studio uberhaupt laat staan eentje waar ik zomaar even een wagen binnen gereden kreeg, ik heb moeten roeien met de riemen die ik had en dit waren zo wat de betere resultaten gezien idd de comotie rondom de wagen op zich. vandaar deze post in de showcase.
                  mss kan je het volk wegshoppen en een neutrale achtergrond creeren, als je wat ps-handig bent? Dan zou je een dijk van een plaat hebben.
                  http://www.dannydemeyer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: nissan GTR

                    afgezien van het volk (wat je er bij moet nemen op het autosalon) vind ik het leuke foto's van een heel knappe auto

                    is dit een opvolger voor de Skyline toevallig?
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #11
                      Re: nissan GTR

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                      afgezien van het volk (wat je er bij moet nemen op het autosalon) vind ik het leuke foto's van een heel knappe auto

                      is dit een opvolger voor de Skyline toevallig?
                      klopt is de opvolger van de skyline maar dan met 480pk en heeft zelfs de prosche GT2 zijn ronderecord afgesnoept op de northsleife
                      een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: nissan GTR

                        Amai, al 10 reacties hier, ik dacht dat gaat de moeite zijn...wrong.
                        De compo's vind ik vrij banaal eerlijk gezegd en vraag ik me af wat ze in SC doen.Dan is er gewerkt met een flits die enkel maar storend reflecteert in de wagen.
                        Nee, ik vind het niet mooi.

                        Dan vind ik de benadering van Jurrie op deze wagen een stuk beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: nissan GTR

                          Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                          Amai, al 10 reacties hier, ik dacht dat gaat de moeite zijn...wrong.
                          De compo's vind ik vrij banaal eerlijk gezegd en vraag ik me af wat ze in SC doen.Dan is er gewerkt met een flits die enkel maar storend reflecteert in de wagen.
                          Nee, ik vind het niet mooi.

                          Dan vind ik de benadering van Jurrie op deze wagen een stuk beter.
                          gelukkig kan ik dergenklijke comentaren naar waarde schatten aan de hand van de wetenschap van wie ze komen
                          een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: nissan GTR

                            Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                            We weten dat het hier over een autosalon gaat, dus er staat volk te kijken...wat volgens mij toch vrij goed over komt in deze foto...ook de verdere opbouw oogt wel goed...Foto 2 voor mij de beste...
                            Dat weet ik dat het over het salon gaat, staan nogtans voorbeelden hier op het forum
                            Flickr

                            Comment

                            Working...
                            X