Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Nissan GT-R

Standaard Nissan GT-R

In dit forum staan nog foto's van deze auto (van 'The Roadwarrior') en daar is een discussie aan de gang ivm met het wel of niet fotograferen van auto's op expo's.

Ikzelf ga wel regelmatig naar deze beurzen om te proberen toch enkele 'aparte' foto's te kunnen maken. Het is inderdaad niet makkelijk om een 'clean' shot te maken zonder obstakels. Maar door inventief te zijn kan je, naar mijn bescheiden mening, toch wel aparte dingen doen. Persoonlijk vind ik een beurs wel geschikt om te experimenteren met bijvoorbeeld de spots/verlichting van de stands en exporuimte.

Ik fotografeer voor 99% zonder flits en met een Canon 40D met de EF-S 17-55mm f2.8 IS USM (uitermate geschikt volgens mij door de stabilisator en de lichtsterkte van de lens) of de EF 50mm f1.4.
    Achteraf bewerk ik de foto's nog wel een beetje (maar géén photoshop).

Hieronder een paar voorbeelden van diezelfde Nissan GT-R. Op mijn website kan je nog meer foto's zien van het autosalon en van andere autobeurzen. Ik moet er trouwens nog een heel deel 'afwerken'

www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

Standaard Re: Nissan GT-R

Het autosalon is altijd een ramp als je tussen de gewone bezoekers moet rondlopen, zelfs op de persdagen is het nog niet altijd te doen, heb ik in Parijs ondervonden, het was nog koppen lopen rond sommige standen.

Maar foto 2 vind ik toch best geslaagd eerlijk gezegd.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Ben er gisteren zelf geweest en een 8gig kaartje volgeschoten moet ze nog wel wat sorteren en eens door PS halen, deze Nissan zit er ook bij;De Z/W bewerking in de tweede is best geslaagd.Zal de mijne vanavond eens posten, dan zijn ze met 4 threads over de GT-R
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Ik volg, de 2e is een leuke

Foto 2 is very nice.

Soortgelijke discussies

1. nissan GTR
    Door the roadwarrior in forum Transport
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 3 februari 2009, 11:15
  2. nissan GTR @ autosalon maar dan anders
    Door the roadwarrior in forum Fotobeoordeling Transport
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 januari 2009, 16:10
  3. Stroomversnelling, rivier Nissan, Zweden
    Door Roevca in forum Natuur & Landschappen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 22 augustus 2007, 09:12
  4. Nissan World Series
    Door Rudy vdv in forum Waarheen vandaag?
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 april 2003, 20:10

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten