Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Eclipse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mitsubishi Eclipse

    avond-shoot gedaan van een maat zijn mitsubishi eclipse
    heb nog niet alle foto's kunnen bekijken-bewerken.
    heb er al 3 online gezet
    graag jullie mening






    Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mm

  • #2
    Re: Mitsubishi Eclipse

    vind het niet zo,n geslaagde reeks hoor, de omgeving werkt niet mee, lees te opvallend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mitsubishi Eclipse

      De eerste is wel leuk, de tweede is geweldig... als je de kader wegdenkt, en de derde lijdt onder een wat ongelukkige compositie (wel een mooie nacht opname !!)
      http://frederikherregods.be

      Comment


      • #4
        Re: Mitsubishi Eclipse

        Ik zie progressie in je foto's , das al een heel goed teken.
        De tweede is met zijn tonesetting echt knap , alleen jammer van die kader.

        Comment


        • #5
          Re: Mitsubishi Eclipse

          de eerste voor mij
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Mitsubishi Eclipse

            Die eerste is echt wel heel erg goed hoor.
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • #7
              Re: Mitsubishi Eclipse

              Leuke foto's, ook een mooie locatie, maar de auto vind ik origineel véél mooier

              Comment


              • #8
                Re: Mitsubishi Eclipse

                Eerste foto is bangelijk, ik ben momenteel bezig een Lambo op dergelijke manier te fotograferen (de eigenaar wil er niet mee buitenkomen door het slecht weer deze week, maar zodra het beter wordt ga ik aan de slag)

                de tweede heeft een beetje te grote kader, en de oplegger in de achtergrond stoort nogal, en zal moeilijk weg te werken zijn in PhotoShop vrees ik ...

                De derde is niet slecht vind ik, ik zou wel de poorten aan de linkerkant wegshoppen, en desnoods zelfs de lichten in de achtergrond, krijg je een neutraler achtergrond, de bogen vind ik zelf eigenlijk wel geslaagd, misschien volgende keer iets bijlichten vooraan de wagen en dan is dit volgens mijn bescheiden mening een knappe plaat.

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #9
                  Re: Mitsubishi Eclipse

                  drie knappe opnames van een prachtige wagen! ik vind enkel dat bij de derde foto het voorste wiel precies ovaal is, kan aan het standpunt liggen of aan de weerspiegelende cup-rand, maar was het eerste wat mij opviel bij de derde foto. Voor de rest zeer mooie foto's
                  stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
                  BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mitsubishi Eclipse

                    de decors roepen bij mij toch een need for speed underground sfeertje op, 'k vind ze dus wel erg geslaagd. Enkel de kader bij de tweede
                    Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
                    http://www.rail4life.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mitsubishi Eclipse

                      auto's zijn mooi weergegeven, een kameraad van mij kickt van deze wagen
                      doch enkele bedenkingen:

                      bij de eerste is er een soort lichtblauw-bijnawit achtig balkje boven de moterkap, gwn even wegshoppen
                      en ik vind dat de foto nogal schuin staat... ok, auto staat wel min of meer recht (alhoewel deze precies ook een helling aan het oprijden is), maar de muur achteraan lijkt mij te schuin, maar dat zeg ik als beginner hé

                      de tweede vind ik mooi, enkel iets te grote kader, de trailer stoort niet als je het effect van Need for speed of iets deregelijks als sfeer-schepper wou geven...en dat is je wel duidelijk gelukt
                      ik zou de foto in landschap maken, onderaan wat wegcroppen en rechts (wat nu zwarte kader is) meer laten zien...maakt niet uit of het daar zwart (lees donker) is, dat maakt het volgens mij nog beter, nog sterker in het kader van need for speed

                      de derde vind ik gwn wat minder in de omgeving...teveel randinformatie als ik het zo mag noemen

                      Maar de wagen is altijd goed genomen
                      Last edited by Timosurf; 28 januari 2008, 18:57.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mitsubishi Eclipse

                        1st one , great shot. The carpark location is very popular now.
                        There's a distracting white sign? just peeping over the front of the car though, o r is it a highlight from the other door mirror?
                        The extra frame does nothing for the shot.

                        2nd one, I love it, the heavy burning looks good. The logo on the container is distracting though. Maybe consider cloning out the 2 bits of white rubbish in the foreground too.

                        The last shot does the least for me. Maybe if the car was shot really from the side, just the outline with the geometric lines of the building to frame it?

                        Comment

                        Working...
                        X