Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low Light Arrival - 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Low Light Arrival - 2



    1200-versie: klik foto

    EXIF:

    Canon EOS 1D mark IV - Canon EF 300 f/2.8 IS
    Sluiter: 1/30 - Diafragma: f/5.6 - ISO: 800
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

  • #2
    Re: Low Light Arrival - 2

    Mooie foto, en de auto pilot roept continu " altitude! - altitude! ...."

    Grts Peter
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

    Comment


    • #3
      Re: Low Light Arrival - 2

      Hey juppekes

      Dat is een hele mooie paning

      Heel knap gedaan.
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Low Light Arrival - 2

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
        Mooie foto, en de auto pilot roept continu " altitude! - altitude! ...."

        Grts Peter
        goeike
        into minimal techno

        Comment


        • #5
          Re: Low Light Arrival - 2

          Zeer fraaie panning
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: Low Light Arrival - 2

            Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk bericht
            goeike
            Heb die auto pilot al dikwijls genoeg gehoord in de Diamond DA42 twin star..
            is praktisch 't zelfde als in de grote machines...
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

            Comment


            • #7
              Re: Low Light Arrival - 2

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
              Mooie foto, en de auto pilot roept continu " altitude! - altitude! ...."

              Grts Peter
              Als die piloten dat te horen zouden krijgen zouden ze een serieus probleem hebben.
              Trouwens de autopilot heeft geen voice warnings het is de CAWS (Central Aural Warning System) die zorgt voor de voice warnings.

              De altitude warning wordt onderdrukt als het vliegtuig zich in landing config bevindt ( flaps set correctly) of als het vliegtuig zich op de Glideslope bevindt.

              Wat ze met 99,9% zekerheid wel te horen kregen op dat moment zijn de CAWS altitude alerts voor 500, 100, 50, 40, 30, 20, and 10 ( of retard , retard, retard ) en dan het geluid van de touchdown .


              Grts,
              Sven.
              Last edited by sorrow; 15 september 2010, 09:37.
              Mijn blog

              Comment


              • #8
                Re: Low Light Arrival - 2

                om toch on topic te blijven, ik vind de foto prachtig . Het is bijna niet te geloven dat je sluitertijd maar 1/30 is...
                Mijn blog

                Comment


                • #9
                  Re: Low Light Arrival - 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door sorrow Bekijk bericht
                  Als die piloten dat te horen zouden krijgen zouden ze een serieus probleem hebben.
                  Trouwens de autopilot heeft geen voice warnings het is de CAWS (Central Aural Warning System) die zorgt voor de voice warnings.

                  De altitude warning wordt onderdrukt als het vliegtuig zich in landing config bevindt ( flaps set correctly) of als het vliegtuig zich op de Glideslope bevindt.

                  Wat ze met 99,9% zekerheid wel te horen kregen op dat moment zijn de CAWS altitude alerts voor 500, 100, 50, 40, 30, 20, and 10 ( of retard , retard, retard ) en dan het geluid van de touchdown .


                  Grts,
                  Sven.
                  'k weet het allemaal wel...maar om 't simpel te maken ... de Garmin G1000 heeft alles in zo goed als een bakske zitten....zoek maar op...
                  wat ik zei gaat over een veel kleiner toestelleke(DA42)... in grote lijnen komt het ongeveer op 't zelfde neer..

                  ps. toch ne leuke foto

                  grts Peter
                  grts Peter
                  BD1754BE / Body & glass

                  Comment

                  Working...
                  X