Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het nieuwe Belgische werkpaard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het nieuwe Belgische werkpaard

    De A400M Grizzly
    Het nieuwe transportvliegtuig van Airbus dat de C-130's zal vervangen

    Foto's zijn gemaakt tijdens een spottersdag in Florennes, vorige week donderdag.







    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

    Leuke reeks.
    Foto 2 vind ik de mooiste, de snoet en de motoren zijn goed te zien en de open laadklep is er nog bij.
    Last edited by Skitch; 30 juni 2021, 13:46. Reden: Taal verzorgd.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

      Mooie serie.

      Comment


      • #4
        Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

        Hey juppekes.

        Ik kan ze alle drie wel smaken, en is zeker de kliks waard.
        Wel jammer van het weer, maar dat heb je niet in de hand.
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

          Heel mooi met voorkeur....
          2-1-3.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

            Zeer mooie serie maar die zijn niet van de Belgische luchtmacht, of toch?
            Ik heb echt geen voorkeur, ze zijn alle drie super.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Zeer mooie serie maar die zijn niet van de Belgische luchtmacht, of toch?
              Ik heb echt geen voorkeur, ze zijn alle drie super.
              Bedankt!

              Van de Belgische luchtmacht? Ja en neen...

              Luxemburg en België hebben een samenwerkingsovereenkomst in verband met de A400m, de "Binational Air Transport Unit A400M"
              België heeft 7 toestellen besteld, Luxemburg 1 toestel. Via de samenwerking worden alle toestellen ondergebracht bij een Belgische eenheid, de 15th wing luchttransport in Melsbroek.
              Beide landen leveren personeel en middelen om de vliegtuigen te vliegen, onderhouden,...

              Het toestel op de foto is het luxemburgse toestel, maar opereert dus vanuit een Belgische eenheid, met zowel Belgisch en Luxemburgs personeel.
              Last edited by C. Ruben; 2 juli 2021, 08:46.
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

                Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
                ..............................
                ........................
                België heeft 7 toestellen besteld, Luxemburg 1 toestel. Via de samenwerking worden alle toestellen ondergebracht bij een Belgische eenheid, de 15th wing luchttransport in Melsbroek.
                Het toestel op de foto is het luxemburgse toestel, maar opereert dus vanuit een Belgische eenheid, met zowel Belgisch en Luxemburgs personeel.
                Ter info:
                Op de flanken achteraan prijkt de leeuwenvlag. Dat is de Luxemburgse maritieme vlag. Vaar- en vliegtuigen van het Groot Hertogdom Luxemburg voeren die vlag.
                Zo ook deze A400M.
                Aan de rechterkant van de bakboord deur vooraan is er een Indianen hoofd. Dat is het logo van de 15de Wing in Melsbroek. (Eerste foto)
                Last edited by Skitch; 2 juli 2021, 22:48.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Het nieuwe Belgische werkpaard

                  knappe beelden , en toch spijt dat ik me ook niet ingetekend had....alle drie mooi
                  maar toch nr 2 voor mij zit mooi de beweging vd schroeven in....knap

                  Groeten
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

                  Comment

                  Working...
                  X