Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

General Aviation, Piper Meridian

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • General Aviation, Piper Meridian

    Beste forumleden,

    Deze wilde ik jullie niet onthouden. Een Piper Meridian te EBAW (Deurne)



    Groetjes,

    Philippe
    Last edited by momosportwagon; 16 februari 2010, 19:38.

  • #2
    Re: General Aviation, Piper Meridian

    dat ie niet wegglijdt ?
    waarom scheef.
    iets meer contrast in het vliegtuig zelf mag nog wel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: General Aviation, Piper Meridian

      Het is eens iets anders, originele compositie. Niet voor alle dagen maar voor een keertje kan ik het wel smaken.

      Comment


      • #4
        Re: General Aviation, Piper Meridian

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        dat ie niet wegglijdt ?
        waarom scheef.
        iets meer contrast in het vliegtuig zelf mag nog wel.
        grt,bouk.
        ik volg.
        into minimal techno

        Comment


        • #5
          Re: General Aviation, Piper Meridian

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Het is eens iets anders, originele compositie. Niet voor alle dagen maar voor een keertje kan ik het wel smaken.
          + 1. Regels voor compositie, ok. Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok .

          Ik heb hier zo'n boekje liggen van Antwerp Airport en deze foto lijkt er enorm op (cover, ook een Piper Meridian, misschien zelfs deze), mooi werk. HDR of zat de zon op de goede plaats ?
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: General Aviation, Piper Meridian

            Als ik verkeerd ben, mag je het zeggen, maar deze foto is voor 300% identiek aan de cover van Antwerp Airport Magazine 09.
            Ik heb dus , wat ge noemt, redelijke twijfels....
            Greetzzzzzzzzzzzz......
            Wonnie
            www.spectare.be

            Comment


            • #7
              Re: General Aviation, Piper Meridian

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              + 1. Regels voor compositie, ok. Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok .

              Ik heb hier zo'n boekje liggen van Antwerp Airport en deze foto lijkt er enorm op (cover, ook een Piper Meridian, misschien zelfs deze), mooi werk. HDR of zat de zon op de goede plaats ?
              @ Joris, dat is DEZELFDE FOTO waarmee ik idd op de cover kwam in 2009. Kijk onderaan links in de hoek, de kleine witte lettertjes, daar zie je ook "curbstone photography" als copyright ;-)
              Ik ben tevens werkzaam bij een van de bedrijven op Antwerp Airport...
              Last edited by momosportwagon; 17 februari 2010, 18:22.

              Comment


              • #8
                Re: General Aviation, Piper Meridian

                Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                Als ik verkeerd ben, mag je het zeggen, maar deze foto is voor 300% identiek aan de cover van Antwerp Airport Magazine 09.
                Ik heb dus , wat ge noemt, redelijke twijfels....
                Check de post hierboven en de copyright linksonder op Antwerp Airport Magazine 09.
                Om alle twijfels van de baan te vegen, hier ook een link naar de vermelding van dit fenomeen op mijn website: http://www.curbstonephotography.be/p...g2_itemId=2703

                Ik vind het wel leuk dat er dan toch mensen zijn die mijn foto hebben opgemerkt op de cover van dat magazine!

                Comment


                • #9
                  Re: General Aviation, Piper Meridian

                  Bij deze zijn de twijfels dus weg.

                  Het is wel zo dat de foto op de cover meer indruk maakt dan hier op het forum.
                  De kleuren zijn dieper en de compositie komt daar beter tot zijn recht.
                  Buiten deze opmerking, mooie foto in een origineel kader
                  Greetzzzzzzzzzzzz......
                  Wonnie
                  www.spectare.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: General Aviation, Piper Meridian

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                    Bij deze zijn de twijfels dus weg.

                    Het is wel zo dat de foto op de cover meer indruk maakt dan hier op het forum.
                    De kleuren zijn dieper en de compositie komt daar beter tot zijn recht.
                    Buiten deze opmerking, mooie foto in een origineel kader
                    Bedankt voor je reactie en ook voor je bedachtzaamheid!
                    Bij het maken van deze foto was het al zo goed als zeker dat deze op de cover zou komen, daarom een compositie die als het ware een beetje "uit" het magazine springt, hier komt dat idd minder tot zijn recht...

                    Comment


                    • #11
                      Re: General Aviation, Piper Meridian

                      Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Regels waarin de creativiteit van de fotograaf belemmerd wordt, niet ok
                      vind dit geen creativiteit hoor, tis gewoon de boel scheef zetten en juist een gebrek aan creativiteit.
                      ben zeker een voorstander van creativiteit hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: General Aviation, Piper Meridian

                        Nu, ik vind belemmerend als je de hoek niet zou mogen variëren.

                        Hetzelfde geldt voor crops bijvoorbeeld...bij Jetphotos.net en consorten moeten foto's altijd tussen 3:2 en 4:3 in verhouding zijn...kijk maar eens naar deze (de Spit). Da's 16:9 .

                        Mais, on ne dispute pas des goûts et des couleurs, natuurlijk .
                        Last edited by JorisVdB; 11 april 2010, 14:26.
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment

                        Working...
                        X