Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

    Hallo,
    gisteren gaan proberen in Deurne. Koud en mistig, maar deze Bombardier CL-600-2B16 Challenger 604 was een opwarmer en niet alleen door de exhaust fumes !
    Graag jullie mening, is eigenlijk een eerste keer dat ik een takeoff met achtergrond heb aangedurfd.
    of

    Bombardier CL-600-2B16 Challenger 604

    Jef

    Lunak

  • #2
    Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

    Super shot.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

      Staat er héél goed op. Prachtig zo perfect ervoor
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

        "aangedurfd" zeg je dan
        'k Wou dat ik al zo'n mooie had

        Comment


        • #5
          Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

          Hey juppekes

          Die staat er heel mooi op
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

            amaai mijn oren... knappe foto!
            into minimal techno

            Comment


            • #7
              Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

              Hallo,
              bedankt jullie allen voor de lovende kritieken,
              thanks,
              Jef
              Jef

              Lunak

              Comment


              • #8
                Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                Sorry hoor JefP, maar de foto is kwalitatief niet echt sterk... hij helt af naar rechts en bovendien is ie helemaal om zeep tgv heat-haze en heat-waves... bedoeling op zich is goed, maar het resultaat niet.

                Comment


                • #9
                  Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                  Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
                  en bovendien is ie helemaal om zeep tgv heat-haze en heat-waves...
                  graag wat uitleg aan een leek, leer graag bij.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                    Als ik het goed heb zijn is de heat haze hetgeen je kan zien als je op een hete dag op een verlaten snelweg rijdt: het lijkt allemaal minder scherp enz...en de heat wave dat zal hier hetgeen zijn dat uit de motoren komt, zeker ?
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                      Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
                      Sorry hoor JefP, maar de foto is kwalitatief niet echt sterk... hij helt af naar rechts en bovendien is ie helemaal om zeep tgv heat-haze en heat-waves... bedoeling op zich is goed, maar het resultaat niet.
                      "Devon Rex",

                      de gustibus et coloribus non est disputandum, laten we daar van uitgaan !

                      Ook al valt de opname niet in uw smaak, mijn bedoeling was een compositie weer te geven om het gevoel van de kracht met de gepaard gaande hitte-ontwikkeling te evoceren.

                      Ik ben wel geschrokken van uw reactie in tegenstelling tot de beschouwingen die ik van de andere BD collega's heb mogen ontvangen.

                      Maar iedereen heeft uiteraard het recht op zijn mening.

                      mvg
                      Jef
                      Jef

                      Lunak

                      Comment


                      • #12
                        Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                        die heat waves en het beetje schuin hangen is juist knap!!! ik ben geen kenner, maar kan zo'n vliegtuig dan opstijgen zonder heatwaves en perfect recht met de horizon?!?
                        Als je dat wil moet je volgens mij een stilstaande trekken, uitknippen en op een fot plakken in fotoshop... Dat zou pas kunstmatig overkomen...

                        mooie foto!!! geeft extra benadrukking aan de kracht die met het opstijgen gepaard gaat...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                          Devon_Rex heeft het waarschijnlijk op de haze op gans de foto.

                          Je hebt heathaze van de motoren, daar kan je inderdaad niks aan doen, maar neem deze foto op een mooie vriesdag, met lage zon en dan zal je héél wat minder heathaze hebben van de zon op de runway. Nu is de foto over de ganse breedte 'om zeep' om het hard uit te drukken. Wat minder 'zon'-haze, en de foto ziet er al héél wat beter uit, maar die factor heb je niet in de hand.
                          Last edited by Bottie; 22 maart 2010, 12:11.
                          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                            Een van de redenen - samen met het zachte winterlicht - dat Bram (Bottie) ook altijd 's winters gaat spotten, denk ik..nee ?
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Full Throttle Takeoff @ Antwerp Airport

                              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                              Een van de redenen - samen met het zachte winterlicht - dat Bram (Bottie) ook altijd 's winters gaat spotten, denk ik..nee ?
                              1 van de redenen, in de zomermaanden heb ik niet echt de tijd, en als ik dan ga, is het meestal 's morgens vroeg of vanaf de late namiddag

                              Ik heb een pak 'zomerfoto's' hoor, alleen moet ik ze ooit nog eens verwerken
                              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                              Comment

                              Working...
                              X