Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F-18 Power

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • F-18 Power

    Nog een drietal van vorige vrijdag in Koksijde: Swiss F-18 Power:









  • #2
    Re: F-18 Power

    omfg, die eerste...

    Ik stond zelf langs de kant met m'n 500 budgetlensje (bigma ) maar m'n vermoeden is dat dit toch met ander materiaal is geschoten. Ofwel moet ik nog veeeeeeeeeeel leren qua vliegtuigen Zou ook vreemd zijn van niet, want 't was m'n eerste poging. Zwaar mislukt moet ik zeggen. vanalles geprobeerd, en op de 200 had ik misschien een 10-tal toonbare, die dan alle tien nog es belange niet op dit lijken.

    Heel mooi!
    2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

    Comment


    • #3
      Re: F-18 Power

      die zijn echt SUPER!!!!
      voorkeur voor de eerste.

      ik heb ook eventjes je webstek bekeken. Je hebt al een pak ervaring in dit soort dingen.

      Geef eens een adviesje;
      In sept ga ik naar de Sanicole show. De eerste keer vliegend tuig fotograferen. Mijn grootste lens is de 70-200 2.8 van Sigma. Heb ik hier genoeg aan of doe ik mezelf een plezier met een 2x converter ?

      Groeten,
      Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: F-18 Power

        me 70-200 en 2x converter zal je nie aan een zelfde resultaat geraken!!
        een 300 f4 of beter 2.8 met converter zal al beter zijn.


        ontopic: zalig gewoon
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: F-18 Power

          Knap hoor.
          Van die F18 Hornet stond ik er ook serieus te kijken, alsook van de Griphen.
          Jammer is dat ze er in Belgium geen sonic booms mogen met doen.
          Je ziet de luchtverbranding op de foto's "head to tale" wel aanzetten tot een SB.
          Ik heb gefilmd op de 2e dag en de Hornet staat er dus ook tussen. http://www.youtube.com/watch?v=_-MAPKadt7o en check related
          Volume op maximum aub.
          FLIKR
          Canon 550D * Canon ef 70-300mm f 4-5.6 is usm * Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 is - Canon 430 EX II Speedlite * Canon SX10-IS

          Comment


          • #6
            Re: F-18 Power

            Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
            die zijn echt SUPER!!!!
            voorkeur voor de eerste.

            ik heb ook eventjes je webstek bekeken. Je hebt al een pak ervaring in dit soort dingen.

            Geef eens een adviesje;
            In sept ga ik naar de Sanicole show. De eerste keer vliegend tuig fotograferen. Mijn grootste lens is de 70-200 2.8 van Sigma. Heb ik hier genoeg aan of doe ik mezelf een plezier met een 2x converter ?

            Groeten,
            Bert
            Moet ik bijtreden, super reeks.De sigma 70-200 zonder converter is super, met 2XTC zou ik niet doen, zie maar mijn bijdragen http://forum.belgiumdigital.com/f56/...8727.html.Deze zijn allemaal gemaakt met de sigma 70-200 en 2XTC.Voor Sanicole ga ik toch wel wat anders aankopen.
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

            Comment


            • #7
              Re: F-18 Power

              Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk bericht
              omfg, die eerste...

              Ik stond zelf langs de kant met m'n 500 budgetlensje (bigma ) maar m'n vermoeden is dat dit toch met ander materiaal is geschoten. Ofwel moet ik nog veeeeeeeeeeel leren qua vliegtuigen Zou ook vreemd zijn van niet, want 't was m'n eerste poging. Zwaar mislukt moet ik zeggen. vanalles geprobeerd, en op de 200 had ik misschien een 10-tal toonbare, die dan alle tien nog es belange niet op dit lijken.

              Heel mooi!
              De bigma is zeker geen slechte lens. Het was uw eerste poging, dan is het normaal dat het resultaat tegenslaat. Blijven oefenen en dan komt alles in orde, je moet die lens nog gewoon geraken voor dit soort werk, ook bij mij lukte het in het begin niet al te goed

              Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
              die zijn echt SUPER!!!!
              voorkeur voor de eerste.

              ik heb ook eventjes je webstek bekeken. Je hebt al een pak ervaring in dit soort dingen.

              Geef eens een adviesje;
              In sept ga ik naar de Sanicole show. De eerste keer vliegend tuig fotograferen. Mijn grootste lens is de 70-200 2.8 van Sigma. Heb ik hier genoeg aan of doe ik mezelf een plezier met een 2x converter ?

              Groeten,
              Bert
              Bert: mijn persoonlijk advies: geen convertors op zoomlenzen; waarom: verlies van scherpte en verlies van AF-snelheid.
              Oplossing: een prime (300 of 400mm) met eventueel een x1.4 of een zoomlens zoals de Canon 100-400 of de bigma.
              Wat Sanicole betreft: vliegtuigen komen korter dan in Koksijde maar ook in Sanicole heb je het probleem van tegenlicht.
              Tip: ga op 18 september naar de tigermeet in Kleine Brogel, dat is een echte aanrader.

              Comment


              • #8
                Re: F-18 Power

                Prachtig werk!
                Mag ik vragen met welke lens die genomen zijn?
                http://www.marnikugille.be

                Comment


                • #9
                  Re: F-18 Power

                  Oorspronkelijk geplaatst door marnik.u Bekijk bericht
                  Prachtig werk!
                  Mag ik vragen met welke lens die genomen zijn?

                  Foto's zijn genomen met de Canon 100-400

                  Comment


                  • #10
                    Re: F-18 Power

                    Eerste is prachtig
                    Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: F-18 Power

                      Oorspronkelijk geplaatst door mseg Bekijk bericht


                      Bert: mijn persoonlijk advies: geen convertors op zoomlenzen; waarom: verlies van scherpte en verlies van AF-snelheid.
                      Oplossing: een prime (300 of 400mm) met eventueel een x1.4 of een zoomlens zoals de Canon 100-400 of de bigma.
                      Wat Sanicole betreft: vliegtuigen komen korter dan in Koksijde maar ook in Sanicole heb je het probleem van tegenlicht.
                      Tip: ga op 18 september naar de tigermeet in Kleine Brogel, dat is een echte aanrader.
                      bedankt voor de tips allemaal. Heb nu wel een serieus probleem. was al 95% overtuigd van een converter. Heb er namelijk eentje een paar uurtjes kunnen gebruiken maar dat was niet in zo'n kritieke omstandigheden. Nu begin ik weer van voor af aan te piekeren.
                      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                      www.bertofotografie.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: F-18 Power

                        Knap werk en zeker nummer 1

                        Groeten

                        Joeri
                        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                        Comment


                        • #13
                          Re: F-18 Power

                          Proficiat met je HOF

                          Groeten

                          Joeri
                          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                          Comment


                          • #14
                            Re: F-18 Power

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                            Proficiat met je HOF

                            Groeten

                            Joeri
                            Yep hier ook..Juist tegengekomen in de HOF..Ja een mens kan niet overal tegelijk zijn he en zeker niet na een 3 dagen inhaal slag..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: F-18 Power

                              Drie super platen
                              ____________________________________________
                              Met vriendelijke groet. Nico H
                              Mijn vliegtuig foto site

                              Comment

                              Working...
                              X